فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night


فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night

بیستمین فیلم در لیست بهترین فیلم های طنز و کمدی جهان به فیلمِ در یک شب اتفاق افتاد اختصاص دارد. فیلمی که در سال ۱۹۳۴ به کارگردانی فرانک کاپرا به روی پرده رفت.

در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night

پیش از اکران این فیلم، فیلم‌های دیگری بودند که روایت‌گر داستانی عاشقانه در قالب کمدی بودند، اما ژانر کمدی عاشقانه یا رمانتیک، به‌گونه‌ای که امروزه مطرح است، با این فیلم متولد شد.

در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night
در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night

داستان فیلم دربارهٔ زن جوانی (با بازی کلودت کولبرت) به نام الی است که عاشق شاهزاده‌ای می‌شود و علی‌رغم مخالفت پدر ثروتمندش، می‌خواهد با او ازدواج کند. الی از خانهٔ پدرش فرار می‌کند و در طول سفر برای ملاقات با شاهزاده، با روزنامه‌نگاری (با بازی کلارک گیبل) آشنا می‌شود که به او پیشنهاد می‌دهد اگر اجازهٔ انحصاری نقل داستان الی را از او دریافت کند، کمکش خواهد کرد تا به مقصدش برسد و در غیر این صورت، پدرش را در جریان مکان فعلی او خواهد گذاشت. تقریبا در تمامی طول فیلم، این دو با یکدیگر بحث و مجادله می‌کنند و در پایان، متوجه می‌شوند که عاشق یکدیگر شده‌اند و البته، کمی دیر به این موضوع پی می‌برند.

در یک شب اتفاق افتاد، در مراسم اسکار آن سال پنج جایزه در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن و بهترین فیلم‌نامهٔ اقتباسی را به خود اختصاص داد. در قسمتی از فیلم، کلارک گیبل ادای خلافکارها را درمی‌آورد و جالب است بدانید شیوهٔ بازی او در این صحنه تأثیر مستقیمی بر خلق شخصیت کارتونی باگزبانی داشت.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night در فیسبوک
ارسال فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night در تویتر
ارسال فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night در واتس آپ
ارسال فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night در تلگرام
خبرخوان فیلم در یک شب اتفاق افتاد / It Happened One Night

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0