خواص شگفت انگیز جوش شیرین


خواص شگفت انگیز جوش شیرین

BBxsdcs 3 خواص شگفت انگیز جوش شیرین

ترد کردن گوشت : نانوا ها اکثرا از جوش شیرین برای مخمر کردن نان ها و شیرینی جات استفاده میکننداما بعضی از اشپزها هم از این ماده برای ترد کردن گوشت استفاده میکنند .این کار باعث تغییر Ph  گوشت شده و آنرا بسیار لطیف و خوش مزه میکند.سعی کنید به خود گوشت بزنید نه به پوست و چربی اش سپس آن را با آب بشویید قبل از طبخ.

جلا دادن نقره: وسایل های آشپزخانه ی نقره یا جواهرات نقره ممکن است برای تمیز کردن بسیار سخت باشند و احتمالا شما نمخواهیدکه وقت زیادی برای سابیدن این وسایل کنید .بهتر است که یک چهارم لیوان جوششیرین را درون یک فویل الومینیومی بریزید و اجسام نقره ای کدرتان را درون آن بپیچید .سپس درون آب داغ فرو ببرید و بگذارید بماند تا اینکه این وسایل براق شوند.

بوی بد بدن را از بین ببرید: اگه میخواهید که اسپری ضد عرق ضد سمس خودتان را درست کنید کمی جوششیرین بگیرید با آب مخلوط کنید و به زیر بقلتان بزنید .میتوانید کمی روغن نارگیل و یا نشاسته ی ذرت هم درون آن بریزید .

دندان هایتان را برق بیندازید: جوش شیرین میتواند پلاک ها و لکه های  روی دندان را پاک کند این ماده حتی در خمیر دندان ها هم وجود دارد .کمی هیدروژن پروکسید و جوش شیرین مخلوط کنید ارام روی دندان هایتان بمالید سپس دهانتان را با آب بشویید .

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "خواص شگفت انگیز جوش شیرین" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: خواص شگفت انگیز جوش شیرین در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب خواص شگفت انگیز جوش شیرین را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال خواص شگفت انگیز جوش شیرین در فیسبوک
ارسال خواص شگفت انگیز جوش شیرین در تویتر
ارسال خواص شگفت انگیز جوش شیرین در واتس آپ
ارسال خواص شگفت انگیز جوش شیرین در تلگرام
خبرخوان خواص شگفت انگیز جوش شیرین

فال حافظ

0