تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن


تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن

برای پاکسازی بدن در فصل بهار بهتر است از غذاهای سبک مانند سوپ‌ها بهره برد. در این مطلب طرز تهیه یک سوپ را به شما آموزش می دهیم که با آن بتوانید بدن تان را پاکسازی کنید.

دستیار تخصصی طب سنتی ایران با اشاره به طرز تهیه سوپی ساده مناسب فصل بهار برای پاکسازی بدن از مواد زائد گفت: بهتر است در فصل بهار از غذاهای سبک مانند سوپ‌ها بهره برد چرا که مصرف سوپ ها در فصل بهار کبد را پاکسازی کرده و به سلامت بدن کمک می‌کند.

وی درباره تدابیر پاکساری در فصل بهار اظهار داشت: بهار فصل کم‌خوری است، پرخوری در بهار زمینه ساز بیماری‌های آزاردهنده و عود بیماریهای خفته است، شربت آبلیمو و “موهیتو” نوشیدنی‌هایی مناسب برای فصل بهار هستند.

بهار فصل نوشیدن سکنجبین است و بهتر است جرعه جرعه نوشیده شود. البته مخلوط کردن سکنجبین در آب جوش و خوردن ناشتای آن می‌تواند اثراتی مفید برای بدن داشته باشد.

 

این دستیار تخصصی طب سنتی ایران تصریح کرد: بهتر است در فصل بهار از غذاهای سبک مانند سوپ‌ها بهره برد. جو پوست‌ کنده یک پیمانه، جعفری یک پیمانه، گشنیز یک پیمانه، رب انار شیرین یک قاشق غذاخوری، رب انار ترش یا آبلیمو یک قاشق غذاخوری، هویج متوسط ۲ عدد، روغن زیتون یک قاشق غذاخوری، نمک و فلفل به میزان لازم و زعفران ۲ رشته ریخته شود. این سوپ یک ترکیب ساده ولی پرفایده برای برداشتن بار مواد زائد از کبد است چرا که ترکیبات آن مواد مانده در مجاری کبدی را به سمت مجاری خروجی سوق می دهند.

 

این دستیار تخصصی طب سنتی ایران خاطر نشان کرد: از این سوپ روزی ۲ تا ۳ پیاله می‌توانند مصرف کنند, همراه با این سوپ نان مصرف نکنند و ۲ ساعت قبل تا ۲ ساعت بعد از آن نیز چیزی نخورند؛ ترجیحاً گوشت یا آب گوشت به آن اضافه نکنند اما اگر آب گوشت اضافه کردید پیاز یا زردچوبه فراموش نشود.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن در فیسبوک
ارسال تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن در تویتر
ارسال تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن در واتس آپ
ارسال تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن در تلگرام
خبرخوان تهیه یک سوپ ویژه برای پاکسازی بدن

فال حافظ

0