بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی


بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم بیمه‌گزار را در کشور نسبت به سایر بیمه‌ها دارد. خدمات این بیمه به دسته بیمه اجباری و بیمه خویش فرما تقسیم می‌شود.
بیمه اجباری: این بیمه مشمول تمام کسانی که در قبال دریافت حقوق و دستمزد در شرکت‌ها، کارگاه‌ها و… کار می‌کنند.
بیمه خویش‌فرما: این بیمه خود به دو دسته بیمه اختیاری و بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد تقسیم می‌شود.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

بیمه تأمین اجتماعی خویش فرما را بهتر بشناسید

بیمه تأمین اجتماعی خویش‌فرما که به دو دسته بیمه اختیاری و بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد تقسیم می‌شوند، دسته‌ای دیگر از بیمه‌های تأمین اجتماعی هستند که مهمترین تفاوت آن‌ها با بیمه اجباری، همان‌گونه که از اسم این نوع بیمه مشخص است، آن است که پرداخت حق بیمه از سوی خود شخص و دولت است.

انواع بیمه تامین اجتماعی

بر اساس قانون تامین اجتماعی بیمه به دو دسته بیمه اجباری و بیمه خویش‌فرما تقسیم می‌شود:

بیمه اجباری: این بیمه مشمول تمام کسانی که در قبال دریافت حقوق و دستمزد در شرکت‌ها، کارگاه‌ها و… کار می‌کنند.

بیمه خویش فرما:  این بیمه به دسته بیمه اختیاری و بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد تقسیم می‌شود که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بیمه اختیاری:

برای کسانی است که تحت پوشش بیمه خاصی نیستند. متقاضی این نوع بیمه، مستقیما با مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی خواهان انعقاد قرارداد بیمه اختیاری می‌شود و موظف است خود، حق بیمه را در زمان تعیین‌شده پرداخت کند.

متقاضیان بیمه اختیاری می‌توانند:

  • دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه را خود بین حداقل و حداکثر دستمزد هر سال تعیین کنند.
  • هر دو سال یکبار، دستمزد مبنای محاسبه حق بیمه ماهانه خود را ۱۰ درصد افزایش دهند.
  • مبلغ حق بیمه خود را حداکثر تا آخرین روز دو ماه بعد به شعبه تامین اجتماعی پرداخت کنند، در صورت پرداخت نکردن حق بیمه این قرارداد از اولین روز ماهی که حق بیمه پرداخت نشده لغو می‌شود.

بیمه شدگان اختیاری می‌توانند کل خدمات از قبیل مســتمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت و تعهداتی شامل درمان، هزینه‌های پروتز و اروتز، هزینه کفن‌ودفن و کمک هزینه ازدواج، ازکارافتادگی جزئی، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری را دریافت کنند.

بیمه بیکاری، کمک‌هزینه عائله‌مندی و مزایای کار شامل بیمه شدگان اختیاری نمی‌شود.

بیمه صاحبان حرف و مشاغل:

این بیمه برای کسانی است که به حرفه یا شغلی با داشتن کارگر یا به تنهایی مشغول به کار هستند(به استناد مجوز اشتغال صادره از سوی مراکز ذیصلاح یا به تشخیص هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی) و مشمول مقررات حمایتی خاصی نمی‌باشند.

در بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد سه نوع پرداخت حق بیمه وجود دارد:

بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی با ۱۲درصد:

در این نوع بیمه فقط خدمات مربوط به بازنشستگی ارائه می‌شود.

بازنشستگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی با ۱۴ درصد:

در این نوع بیمه خدمات پرداخت مستمری بابت بازنشستگی بیمه‌شده و پرداخت مستمری به بازماندگان در صورت فوت بیمه‌شده اصلی ارائه می‌شود.

بازنشستگی، فوت و از کارافتادگی با ۱۸ درصد:

در این نوع بیمه خدمات پرداخت مستمری بازنشستگی و فوت و همچنین خدمات مربوط به ازکارافتادگی کلی غیرناشــی از کار به این گروه از بیمه‌شدگان ارائه می‌شود. این بیمه شامل ازکارافتادگی جزئی و نقص عضو نمی‌شود، چون این موارد فقط به لحاظ حوادث ناشی از کار مطرح می‌شوند که کار در بیمه‌های خویش‌فرما به دلیل عدم وجود کارفرما و اشــتغال موضوع حوادث ناشی از کار منتفی است.

 

بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی کلی و درمان:

با ۱۸ درصد دستمزد توافق‌شده همراه هزینه درمان به صورت سرانه

حق‌بیمه درمان در این نوع بیمه با توجه به افراد تحت تکفل به صورت ســرانه ماهانه دریافت می‌شود. ســرانه درمان هر سال توسط شورای عالی درمان تعیین می‌شود. در سال ۹۸ سرانه درمان ۴۴۰ هزار ریال تعیین شده است.

بنابراین در بیمه صاحبان حرف و مشــاغل آزاد پرداخت ۱۸ درصد حق‌بیمه و پرداخت ســرانه درمان به ازای هر نفر افراد تحت تکفل برای هرماه موجب اســتفاده کامل از خدمات کامل سازمان به‌جز مواردی که در بیمه اجباری وجود دارد می‌شود.

خدمات بیمه بیکاری، کمک‌هزینه ازدواج، غرامت دســتمزد ایام بیماری و بارداری، پروتز و اروتز در این نوع بیمه ارائه نمی‌شود.

سوابق ناشی از بیمه خویش فرما (اختیاری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد) صرفاً سابقه پرداخت حق بیمه محسوب می گردند، جز سابقه کار فرد حساب نمی‌شود.

مبلغ بیمه خویش فرما ۹۸ چقدر است؟

مبلغ بیمه خویش فرما در سال ۹۸ برای هر یک از بیمه‌های اختیاری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد متفاوت است. در زیر نرخ بیمه تامین اجتماعی خویش فرما برای این دو نوع از بیمه محاسبه شده است:

نرخ بیمه اختیاری تامین اجتماعی در سال ۹۸

درصد حق بیمه متقاضیان بیمه اختیاری ۲۶ درصد دستمزد و حقوق است که می‌بایست آن را بین حداقل و حداکثر دستمزد هر سال تعیین کنند.

نرخ بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد تامین اجتماعی در سال ۹۸

مبلغ حق بیمه در بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد بیمه تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۸ متناسب با  نوع  حق بیمه پرداختی متفاوت بوده و به صورت زیر است:

    • در نرخ ۱۸%    بدون درمان ۲۸۲۱۳۹۹ ریال
    • در نرخ ۱۴%    بدون درمان ۲۱۹۴۴۲۱ ریال
    • در نرخ ۱۲%    بدون درمان ۱۸۸۰۹۳۲ ریال

    حق بیمه ماهانه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد درماه‌هایی که ۳۰ روزه هستند براساس حداقل دستمزد :

    • در نرخ ۱۸%    بدون درمان ۲۷۳۰۳۸۶ ریال
    •  در نرخ ۱۴%    بدون درمان ۲۱۲۳۶۳۳ ریال
    • در نرخ ۱۲%    بدون درمان ۱۸۲۰۲۵۷  ریال

     

چنانچه متقاضی دریافت دفترچه خدمات درمانی باشید، بایستی برای هر دفترچه بیمه علاوه بر پرداخت حق بیمه برای هر نفر در ماه حق سرانه درمان آن را پرداخت کنید. مبلغ حق سرانه درمان سال ۹۸، ۴۴۰۰۰۰ ریال است.

جدیدترین روش دریافت سوابق بیمه تأمین اجتماعی بدون شماره بیمه

 

جدیدترین روش دریافت سوابق بیمه تأمین اجتماعی بدون شماره بیمه
جدیدترین روش دریافت سوابق بیمه تأمین اجتماعی بدون شماره بیمه

استعلام سوابق تامین اجتماعی

یکی از مهم‌ترین مسائل درباره بیمه تامین اجتماعی، پیگیری سوابق این بیمه است. برای مشاهده و استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی نیاز است در سامانه تامین اجتماعی ثبت‌نام کنید. در صورتی که قبلا ثبت‌نام نموده‌اید نیازی به ثبت‌نام مجدد نمی‌باشد و می‌توانید با نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه ثبت شده در زمان ثبت‌نام، سوابق خود را مشاهده نمایید.

تمدید آنلاین دفترچه تامین اجتماعی

تمدید دفترچه تامین اجتماعی زمانی اتفاق می‎‌افتد که تاریخ انقضای دفترچه به اتمام رسیده است ولی دفترچه هنوز برگه دارد. مهلت اعتبار دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی به تناسب مدت سابقه بیمه و نوع بیمه، تعیین خواهد شد.
تعویض آنلاین دفترچه تامین اجتماعی
تعویض دفترچه تامین اجتماعی زمانی اتفاق می‎‌افتد که قبل از به اتمام رسیدن تاریخ انقضای دفترچه درمانی،‌ برگه‌های آن به اتمام برسد. در صورتی که همزمان با اتمام برگه‌های دفترچه زمان اعتبار آن نیز به اتمام برسد بایستی نسبت به تعویض آن اقدام کرد زیرا پس از تعویض دفترچه تاریخ آن نیز به روز می‌شود.
صدور دفترچه تامین اجتماعی
صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی زمانی اتفاق می‌افتد که شما برای اولین بار می‌خواهید تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرید.

هنگام تمدید و تعویص دفترچه بیمه‌شده می‌بایست دفترچه قبلی را تحویل دهد. همچنین برای پسران تحت تکفل بالای 19 سال علاوه بر ارائه دفترچه قبلی ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و برای دختران تحت تکفل بالای 15 سال علاوه بر دفترچه قبلی ارائه شناسنامه نیز الزامی می‌باشد.

شرایط بیمه تامین اجتماعی خویش فرما

شرایط بیمه تامین اجتماعی خویش فرما در هر یک از بیمه‌های اختیاری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد متفاوت است که در زیر شرایط لازم برای هر کدام بیان شده است:

شرایط بیمه اختیاری تامین اجتماعی

شرایط لازم برای ثبت نام و عضویت در بیمه اختیاری تامین اجتماعی عبارتند از:

 

  • متقاضی بیمه نباید در کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی مشغول به کار باشد.
  • دارا بودن حداقل ۳۰ روز سابقه پرداخت حق بیمه
  • دارا بودن حداکثر ۵۰ سال سن( مرد و زن)

در صورتی که هنگام تقاضای بیمه اختیاری سن متقاضی بیش از ۵۵ سال باشد بایستی معادل مدت مازاد سنی، سابقه حق بیمه را بپردازد.

به طور مثال اگر متقاضی هنگام تقاضای بیمه ۶۰ سال سن داشته باشد بایستی هنگام درخواست بیمه ۵ سال حق بیمه پرداخت کند.

  • در صورت داشتن بیش از ده سال سابقه پرداخت حق بیمه با هر سنی می‌توانید بیمه اختیاری تامین اجتماعی شوید. مبنای پرداخت حق بیمه در این افراد برابر است با میانگین دستمزد پرداخت حق بیمه آخرین ۳۶۰ روز قبل از تاریخ تقاضا با شرط اینکه این مبلغ کمتر از حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار در زمان تقاضا نباشد.

 

شرایط بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد تامین اجتماعی

کسانی می‌توانند تحت پوشش بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد تامین اجتماعی قرار بگیرند که شرایط زیر را داشته باشند:

  • داشتن حداکثر ۵۰ سال سن برای مردان و ۴۵ سال سن برای زنان
  • در صورتی که هنگام تقاضای این بیمه سن متقاضی بیش از حداکثر سن مورد نظر باشد بایستی دو برابر مدت مازاد سنی، دارای سابقه پرداخت حق بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی باشد.

به طور مثال اگر یک مرد هنگام تقاضای بیمه ۵۵ سال سن داشته باشد در صورت داشتن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌تواند از چنین بیمه‌ای بهره‌مند شود.

  • در صورت داشتن بیش از ده سال سابقه پرداخت حق بیمه با هر سنی می‌توانید بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد تامین اجتماعی شوید.

مدارک لازم برای بیمه خویش فرما تامین اجتماعی

مدارک لازم برای ثبت نام بیمه تامین اجتماعی خویش فرما در هر یک از بیمه‌های اختیاری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد متفاوت است که در زیر مدارک لازم برای هر کدام بیان شده است:

مدارک لازم برای بیمه اختیاری تامین اجتماعی

متقاضی بیمه اختیاری برای دریافت بیمه اختیاری تامین اجتماعی بایستی به شعبه تامین اجتماعی که سوابق پرداخت حق بیمه در آن متمرکز است مراجعه کند و فرم مربوطه را دریافت کرده و تکمیل نماید، سپس آن را همراه یک قطعه عکس و رسید اخذشده از شعبه ارائه کند. در صورتی که قبل از قطع بیمه ۳۶۵ روز به طور پیوسته دارای سابقه بیمه باشید و تاریخ قطع بیمه کمتر از ۹ ماه باشد نیاز به اعزام به معاینات پزشکی نیست.

شعبه موظف است وضعیت متقاضی را از نظر استحقاق یا عدم استحقاق او حداکثر ظرف دوماه از تاریخ ثبت درخواست در دفتر شعبه، بررسی کرده و نتیجه را اعلام نماید.

چنانچه متقاضی واجد شرایط باشد می‌بایست حداکثر در مدت بیست روز از تاریخ اعلام برای انعقاد قرارداد به شــعبه مراجعه کند و حق بیمه تعیین شده را حداکثر در مدت ده روز پس از انعقاد قــرارداد بیمه اختیاری از تاریخ درخواســت به صورت یکجا پرداخت کند.

مدارک لازم برای بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد تامین اجتماعی

متقاضی بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد برای دریافت این بیمه می تواند با ارائه مدارک زیر به نزدیک ترین شعبه تامین اجتماعی محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام نماید.

  1. اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل
  2. کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل
  3. ارائه سه  قطعه عکس ۴*٣
  4. ارائه تصویر مستندات شغلی (این گزینه در صورتی نیاز است که اشتغال به کار متقاضی مستلزم دارا بودن پروانه یا مجوز اشتغال باشد)

تفاوت بیمه اختیاری با بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد

    • در بیمه اختیاری متقاضی بایستی حداقل ۳۰ روز سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد.
    • حداکثر سن در بیمه اختیاری برای خانم‌ها ۵۰ سال است ولی در بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد حداکثر سن برای خانم‌ها ۴۵ سال است.
    • حق‌بیمه‌ی، بیمه اختیاری  ۲۶ درصد است.
    • در بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد سه نرخ حق بیمه ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد وجود دارد.
    • کمک ‌هزینه ازدواج، غرامت دســتمزد ایام بیماری و بارداری، پروتز و اروتز به بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد تعلق نمی‌گیرد.

استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی (راهنمای کامل)

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با اهداف مختلفی صورت می‌پذیرد. برای ما این موضوع مهم است که بدانیم تاکنون چقدر سابقه بیمه داریم و آیا همه سوابق بیمه برای ما اعمال شده است یا خیر. در مجله بیمه بازار در مورد انواع روش های مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی یا کد استعلام بیمه تامین اجتماعی صحبت می‌کنیم.

سوابق بیمه تامین اجتماعی

اگر سابقه پرداخت حق بیمه را دارید قطعا برای مشاهده سوابق بیمه خود به سایت تامین‌اجتماعی مراجعه کرده‌اید، با تغییرات جدیدی که در این سایت اتفاق افتاده تنها با وارد کردن کد ملی، دسترسی به سوابق بیمه امکان‌پذیر خواهد بود. نخست برای مشاهده سوابق بیمه می‌بایست در سایت بیمه تامین اجتماعی ثبت‌نام کنید. در صورتی‌که قبلا در سایت تامین ثبت‌نام نموده‌اید، اینجا کلیک کنید تا به سایت تامین اجتماعی هدایت شوید و سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده کنید.

راهنمای ثبت نام در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی

برای مشاهده سوابق، نیاز است در سامانه تامین اجتماعی ثبت‌نام کنید. در صورتی که قبلا ثبت‌نام نموده‌اید نیازی به ثبت‌نام مجدد نیست و می‌توانید با نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه ثبت شده در زمان ثبت‌نام، سوابق خود را مشاهده نمایید.

ابتدا با کلیک بر روی دکمه زیر وارد سایت سامانه تامین اجتماعی شوید:

سامانه سازمان تامین اجتماعی

با کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام، به مرحله بعد وارد شوید.

سابقا برای دریافت سوابق بیمه حتما باید شماره بیمه را وارد می‌کردید. جدیدترین شیوه دریافت سوابق بیمه با وارد کردن کد ملی امکان پذیر است. در مرحله ثبت‌نام وارد پنجره جدیدی می‌شوید که از شما می‌خواهد اطلاعات درخواستی را وارد کنید. در کادر نخست کد ملی و در کادر بعدی شماره همراه خود را وارد می‌کنید و سپس روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

توجه داشته باشید که حتما نکات درج شده را مطالعه کنید.

تذکر: دقت کنید که حتما شماره خودتان را وارد کنید. در صورتی که شماره تلفن همراه وارد شده متعلق به شخص شما (بیمه شده) نباشد نیاز است پس از طی کلیه مراحل ثبت‌نام شخصا (بیمه شده) با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه به یکی از شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمائید.

در گام بعد برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی، فرایند ثبت‌نام در سامانه سابقه بیمه را با پر کردن فرم مشابه شکل زیر، تکمیل نمایید. توجه داشته باشید که کلیه اطلاعات هویتی میبایست مطابق با اطلاعات کارت ملی و شناسنامه بیمه شده باشد.

در صورت عدم تطابق اطلاعات وارد شده، حساب کاربری برای شما ایجاد نخواهد شد

همچنین، همه فرم با حروف فارسی پر شود.

درصورتی که شماره شناسنامه شما دارای رقم صفر در ابتدای آن است، در فرم زیر رقم صفر ابتدایی را وارد نکنید.

در مرحله بعد، اطلاعات مربوط به آدرس ایمیل، رمز و سوالات امنیتی را وارد نمایید.

توجه داشته باشید در هنگام وارد کردن گذرواژه، صفحه کلید به زبان انگلیسی (EN) باشد. فرمت مجاز برای ثبت گذرواژه شامل موارد زیر می‌باشد:

  • باید با کاراکترهای لاتین باشد. باید با یک حرف آغاز شود.
  • باید حداقل شامل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد باشد.
  • گذرواژه نباید شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی باشد.
  • فقط کاراکترهای لاتین حرف و عدد و ! # $ % & مجاز می باشند.
  • طول گذرواژه نباید کمتر از ۸ کاراکتر باشد.

هنگام وارد کردن جواب سوال امنیتی توجه داشته باشید که جواب‌ها نباید یکسان باشد.

پس از ورود به مرحله بعد صفحه‌ای مانند این تصویر مشاهده می‌کنید که تمام اطلاعات وارد شده در مرحله‌های پیشین به شما نمایش داده می‌شود. در صورت وجود خطا یا مغایرت با اطلاعات شناسنامه گزینه مرحله قبل را انتخاب کنید و موارد اشتباه را تصحیح کنید. در صورت بازبینی کامل و تایید صحت آنها، روی دکمه تایید و ارسال درخواست کلیک کنید.

در نهایت بعد از کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام، پیام سیستم مطابق زیر مشاهده خواهید کرد:

ثبت اطلاعات شما در سازمان بیمه تامین اجتماعی انجام شد

پس از مشاهده این پیغام یکی از حالت‌های زیر اتفاق خواهد افتاد:

پیامک در صورت فعال سازی حساب کاربر:

جناب آقای/سرکار خانم
به سیستم های متمرکز سازمان تأمین اجتماعی خوش آمدید. حساب کاربری شما فعال گردید.

 

پیامک در صورت فعال نشدن حساب کاربری:

جناب آقای/سرکار خانم
ثبت نام شما تائید شد، جهت فعال سازی حساب کاربری با در دست داشتن مدارک
هویتی به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمائید.

پیامک در صورت مغایرت اطلاعات هویتی :

اطلاعات هویتی وارد شده تو سط شما با پایگاه مرجع مطابقت ندارد، میتوانید مجدداً ثبت نام نمائید. چنانچه از صحت اطلاعات ثبت شده اطمینان دارید با در دست داشتن مدارک هویتی خود به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمائید.

چنانچه در زمان ورود اطلاعات اشتباهی از طرف شما صورت گرفته میتوانید مجدداً اقدام به ثبت نام نمائید.

چنانچه پس از گذ شت ۴۸ ساعت از زمان ثبت نام پیامکی مبنی بر فعال سازی یا عدم فعال‌سازی حساب کاربری خود دریافت نکرده‌اید، مجدداً اقدام به ثبت نام کنید.

ورود به سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی

در صورتی که ثبت‌نام شما در سایت سوابق بیمه موفقیت آمیز بوده است، برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی دوباره وارد سایت سازمان تامین اجتماعی شده و این بار با ارائه نام کاربری (کدملی) و گذرواژه‌ای که در هنگام ثبت‌نام انتخاب کرده‌اید، به پنل سوابق بیمه خود وارد شوید.

درصورتی که گذرواژه خود را فراموش کرده‌اید، بر روی دکمه بازیابی گذرواژه کلیک کرده و درخواست بازیابی گذرواژه کنید.

صفحه نخست پنل سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی

پس از ورود به سامانه تامین اجتماعی در فهرست بالای صفحه، مطابق شکل به مسیر زیر بروید:

بیمه‌شدگان > خدمات سابقه > کلیه سوابق

سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی
سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی

چگونه بفهمیم چند سال سابقه بیمه داریم؟”

با ثبت نام در وبسایت سرویس های الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی، تمام جزئیات سوابق و ریز دستمزدهای خود را مشاهده کنید.

مشاهده سوابق بیمه

پس از ورود به این قسمت می‌توانیدسوابق کلی خود به همراه نام کارگاه و تاریخ‌هایی که در آنها برای شما بیمه مقرر شده است را ملاحظه کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر روی گزینه سوابق و دستمزد بعد از سال ۸۶ کلیک کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی در فیسبوک
ارسال بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی در تویتر
ارسال بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی در واتس آپ
ارسال بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی در تلگرام
خبرخوان بیمه تامین اجتماعی + استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0