بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو


بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو

ساختمان‌های بلند و سر به فلک کشیده، همیشه طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند و از قدیم، بشر به فکر ساختن ساختمان‌هایی بوده که در عین بلند بودن، استحکام و ایمنی کافی را نیز داشته باشد. اینکه چرا عده‌ی بسیاری به این سبک از ساختمان‌ها علاقه دارند، شاید ریشه در حس بلندپروازی انسان داشته باشد، اما هرچه که هست، نتیجه‌های جالبی را نیز در پی داشته است.

جالب است بدانید که اولین تلاش‌ جدی برای ساختن ساختمان‌های بلند، در سال 1872 میلادی شکل گرفت و نتیجه‌ی آن ساختمانی به بلندی 167 متر شد. پس از آن، ساختمان‌های سر به فلک کشیده، یکی پس از دیگری ساخته شدند و نشان دادند که بشر توانایی کارهای ناممکن بسیاری را دارد!

در این ویدیو سیر تکاملی بلندترین ساختمان‌های جهان از سال 1872 تا 2022 را بررسی کرده‌ایم، پس همراهمان باشید و ببینید ساختمان‌ها تا کجا پیش رفته‌اند!

بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو در فیسبوک
ارسال بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو در تویتر
ارسال بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو در واتس آپ
ارسال بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو در تلگرام
خبرخوان بلندترین ساختمان های مشهور جهان از قدیم تا کنون + ویدئو

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0