با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید


با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید

براساس آمارها تخمین زده می شود در آمریکا حدود 26 میلیون نفر به بیماری کلیوی مبتلا بوده واز هر سه نفر بزرگسال یک نفر در معرض خطر ابتلا به بیماری های کلیوی قرار دارد.
همچنین محققان بر این باورند که میزان مرگ و میر براثر بیماری های کلیوی در آمریکا بیش از سرطان پروستات و سینه است یکی از مهمترین و شایعترین بیماری های کلیوی شناخته شده، سنگ کلیه است.
سنگ های کلیه معمولا کوچک و سخت بوده و از مواد معدنی و نمک اسید ساخته شده اند در اثر ایجادسنگ عملکرد کلیه دچار اختلال می شود.
عوامل زیادی باعث ایجاد سنگ کلیه می شود برخی از این عوامل عبارتند از: 
مصرف بیش از حد گوشت
کم شدن آب بدن و عدم مصرف کافی مایعات
مصرف کم سبزیجات
هنگامی که در ادرار یک فرد مقدار بالایی از مواد کریستال تشکیل شده از اسید اوریک، اگزالات و کلسیم وجود داشته باشد آن شخص در معرض خطر ابتلا به سنگ کلیه قرار دارد.
سیترات پتاسیم در درمان سنگ کلیه موثر است و لیمو به عنوان یک منبع طبیعی سیترات شناخته شده است متخصصان لیمو درمانی را برای افرادی که کلیه آن ها سنگ ساز است توصیه می کنند.
اسید سیتریک سنگ کلیه را حل کرده بنابراین وجود آن در ادرار مانع تشکیل سنگ در کلیه می شود همچنین این ماده سنگ های های کوچک را ازبین برده و مانع از به هم چسبیدن و ایجاد یک سنگ بزرگ می شود.
اگر شما بخواهید به روش عادی و با دارو سنگ کلیه خود را درمان کنید حداقل باید روزانه 12 قرص مصرف کنید شما می توانید سلامت کلیه خود را تنها با نصف فنجان از این نوشیدنی به دست آورده و از شر سنگ کلیه و دردهای آن خلاص شوید.
ترفندهای برای از بین بردن سنگ کلیه: 
روزانه 1/4 پیمانه آب لیمو خالص بنوشید.
همچنین می توانید روزانه دو لیوان( صبح قبل از صبحانه و شب قبل از خواب) لیموناد تازه بنوشید برای تهیه لیموناد کافی است که 1/8 لیوان آب لیمو را با حدود 3/4 لیوان آب آشامیدنی ترکیب کنید.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید در فیسبوک
ارسال با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید در تویتر
ارسال با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید در واتس آپ
ارسال با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید در تلگرام
خبرخوان با این نوشیدنی از شر سنگ کلیه خلاص شوید

فال حافظ

0