قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد


قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد

ادامه از بخش اول

برای مشاهده بخش اول فال و طالع بینی سال 1399 اینجا کلیک کنید.

فال و طالع بینی متولدین آبان ماه در سال 1399 برج عقرب

متولدین برج عقرب در نگاه اول ممکن است آرام و انفعالی به نظر برسند، اما از انرژی زیادی که در درون دارند غافلگیر خواهید شد. متولدین این علامت به آسانی تحت سلطه نمی روند. اشتیاق شدید دارند و بسیار صبورند. وقتی زمان درست فرا رسد، می توانند شجاع باشند و تصمیمات سریع بگیرند. سال 2014 شاید سخت بود، اما امسال همه چیز تغییر خواهد کرد. طالع بینی 2020 پیش بینی می کند سال جدید تحت تاثیر بسیار مثبت سیاره پلوتو، هم برای حرفه هم برای ارتباطات، خواهد بود.

از ابتدای سال در کار خود مراقب باشید. یک نفر تلاش می کند که پروژه های شما را بدزدد. اوایل سال، در زمینه حرفه و کار بسیار چالش انگیز است. اما از طرف دیگر دوره بسیار موفقی برای روابط است. از یک رابطه عاشقانه با محبوب خود لذت خواهید برد. علاوه بر این با دوستان جدیدی ملاقات می کنید.

حرفه شما در بهار به آرامش می رسد. به سختی کار می کنید تا هر آنچه را که می توانید حفظ کنید. این کار قطعا بدون توجه نمی ماند. می توانید انتظار تحسین را از همکاران یا حتی رییس خود داشته باشید که باعث دلگرم شدن شما می شود. ممکن است حتی جایزه ای بگیرید. در طی این دوران وقتی همه چیز در طبیعت شکوفه می زند، مراقب حساسیت ها و آلرژی ها باشید. در مورد مشکلات سلامتی کوچک احتیاط کنید و یا حتی یک دکتر را ببینید.

مطابق با طالع بینی، تابستان با تغییرات بزرگی همراه خواهد بود. از برداشتن یک گام بزرگ در روابط خود نترسید. یک تصمیم سریع بگیرید که ممکن است بعدها پشیمان شوید. توجه خود را به خانواده معطوف کنید و به یاد داشته باشید که نزدیکان شما در دوران خوشی و ناخوشی با شما بودند. پس دیگر نجنگید.

متولدین برج عقرب پاییز و زمستانی بسیار هارمونیک و متوازن خواهند داشت. حرفه شما شکوفا می شود، در یک رابطه شاد با محبوب خود خواهید بود و از عشق با آشنایان جدید خود لذت خواهید برد. برای کسانی که تا کنون در عشق خوش شانس نبوده اند، طالع بینی می گوید که زمان مناسبی برای شروع یک سرگرمی است. در یک دوره یا سمینار ثبت نام کنید. چه کسی می داند؟ ممکن است جفت روحی خود را آنجا ملاقات کنید. با پایان موفق سال 2020، می توانید منتظر سال بعد باشید.

امسال هیچ چیز اعتماد به نفس شما را سست نخواهد کرد. شما از اول نام عقرب را به دست آورده اید اما هنگامی که سیاره قدرتمند شما مریخ زمان زیادی را در نشانه شما در ابتدای سال سپری می کند این احساس قدرت را بیشتر خواهید داشت. چند روز بعد به مریخ قسمت ماجراجویی و برج صورت فلکی دانشمند تغییر مکان می دهد اما تا دو روز اول غیر قابل نفوذ خواهید بود. مریخ با برج ها و سیاره های دیگر در اواخر ماه ژوئن مانند یک تیم کنار همدیگر جمع می‌شوند، ویژگی هایی که دارید در واقع خصوصیات یک برج عقرب نیست. سیاره های دیگر حاکم نشانه شما که در اینجا پلوتو مدنظر است امسال را در برج جدی سپری می‌کند در این زمان مهم است که چه چیزی می‌خواهید. خورشید در پایان ماه اکتبر تا اواخر ماه نوامبر بهترین ویژگی های شما را برجسته می‌کند. تولدتان مبارک آبان ماهی های عزیز و مصمم. خواسته های شما مجددا یادآوری می شود و خواستار یک رابطه نزدیک و صمیمی تر هستید. ممکن است اکنون بیش از حد معمول پنهانکاری داشته باشید اما انتظار دارید اگر دیگران متوجه شوند آن را افشا خواهند کرد. حوزه مغناطیسی که ایجاد می‌کنید، نادیده گرفتن دیگران برای شما سخت است اما در این مورد بسیار حساس هستید که چه کسی اجازه دارد به حلقه درونی شما بپیوندد

فال عشقی متاهلین آبان ماه

امسال در زندگی عاطفی خود لذت زیادی را احساس خواهید کرد. بعد از لذت بردن از یک ماه عاشقانه با جفت شدن برج حوت و ونوس حساس، زندگی زناشویی شما زمانی که ونوس وارد برج حمل آتشین در شروع ماه فوریه می‌شود بسیار گرم و صمیمی خواهد شد. اکنون نیاز های شما برآورده شده است و در حالی که ممکن است کمی خودخواهانه با شریک عاطفی تان برخورد کنید اما برای شریک عاطفیتان و زندگی عاطفی خود بسیار تلاش می‌کنید. رقابت در روابط شما همچنان زنده و بسیار خوب پیش می رود اما سعی نکنید که همه چیز را در حیطه مسابقه ببینید. همه چیز برای برنده شدن شما آبان ماهی های عزیز فراهم است. سیاره پرشور در بخشی از نشانه شما که مربوط به خانه است قرار دارد که باعث سردرگمی برج حوت در اواسط ماه می می شود. می تواند یک زمان حساس برای شما باشد زمانی است که می خواهید مطابق با جریان حرکت کنید. با خواسته های خود بسیار ساده تر برخورد می‌کنید اما رویاها و خیالاتی که دارید زنده هستند. می توانید عشق را ایده آل سازید اما این امر باعث می‌شود چیزی را که می خواهید بسیار پیچیده تر شود. اگر رابطه طولانی مدت هدف اصلی شما باشد زمانی که در ارتباط با جزئیات آن مطمئن نیستید این موضوع برای شما ثبت خواهد شد. ونوس دوست داشتنی وارد برج سنبله کارآمد در شروع ماه اکتبر می شود که به شما این اجازه را خواهد داد تا بر روی مسائل مهم بیشتر متمرکز شوید. اکنون زمان آن است که بگذارید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست و سپس با برنامه ریزی منطقی آنچه را که دوست دارید به دست خواهید آورد. ونوس در کنار مشتری در اواخر ماه، دوره ای از خوشبینی و سلامتی را به زندگی شما می بخشد. جذابیت میان شما و شریک زندگی تان را افزایش می دهد. دیگران متوجه خواهند شد بین شما چه چیزی وجود دارد. اما دوست دارید که کسی متوجه نشود

فال عشقی متولدین مجردین آبان

امسال با سوپرایز های بسیار عالی رو به رو خواهید شد. باید خوشحال باشید که مجرد هستید ونوس دوست داشتنی و سرشار از عشق وارد برج حوت رویای در اواسط ماه ژانویه می‌شود که تا شش هفته را هم آنجا سپری می‌کند که در این مدت به دنبال هم روح خود خواهید بود. چشم انداز عاشقانه ای وجود دارد که سخت است آن را نادیده بگیرید و ممکن است در حال فریاد زدن باشید و یا به دلیل دیدن یک درام گریه کنید. هم اکنون طرف مثبت عشق را می بینید اما خوش بین بودن بیش از حد می‌تواند منجر به شکستن شود. مشکلی نیست که برای عشق کاملی که به دنبال آن هستید رویاپردازی کنید اما چهارچوب آن را کنار نگذارید و فراموش نکنید. زمانی که ونوس در اواخر ماه مارس در برج حوت قرار دارد و حاکم بر پلوتو می باشد.،شور و اشتیاق شدیدی را ایجاد می کند که اصلا انتظار آن را ندارید. ممکن است ناگهان خودتان را در میان دوستان و همکاران و حتی همسایگان تان پیدا کنید که قبلاً آنها را هرگز ندیده اید و اکنون فکر می‌کنید که اگر در جهت جدید یک سری مسائل اتفاق بیفتند چه خواهد شد. مراقب یک کشش عمیق بین شما و یک غریبه باشید. عشق در نگاه اول؟ با هر دیدی که آن را ببینید مانند یک صاعقه به جسم و روح شما برخورد خواهد کرد. آبان ماهی های عزیز که به دنبال فرصت هایی برای رسیدن به عشق هستند باید بدانند که مشتری، سیاره بخت و اقبال، امسال در برج جدی سخت کوش مسافرت می کند تلاش‌های زیادی برای پیدا کردن رابطه مورد نظر شما خواهد کرد. پیوندی میان مشتری و پلوتو برقرار خواهد شد که در اواسط ماه نوامبر می باشد که احساس تصمیم‌گیری دوباره به شما می بخشد بنابراین بیشتر چشمان خود را باز نگه دارید.

طالع بینی کسب و کار متولد آبان

جاه طلبی باعث به عقب افتادن شما خواهد شد. ونوس سخت کوش در برج جدی مسافرت می کند، نشانه ای از حاکمیت است، در شروع سال این اتفاق می‌افتد، اما خبر خوب برای آبان ماهی های عزیز این است که فرصتی دارید تا به اهداف شغلی خود تا سال ۲۰۲۱ برسید. کارهایی که قبلا شروع کرده بودید بسیار خوب پیش می رود و هر چیز جدیدی که اکنون شروع کنید موفقیت شما را افزایش خواهد داد. اتصال میان پلوتو و زحل در اواسط ماه ژانویه رخ می دهد که عمق و شدت کار شما را افزایش می دهد اگر در این موقعیت به دنبال کار هستید زمان مناسبی است که رزومه های خود را به روسای شرکتها ارسال کنید. مشتری قدرت مند و برج جدی جاه طلب با یکدیگر برای چندین هفته پیوند می خورند که این پیوند در اواسط ماه ژانویه آغاز می شود، انرژی بیش از حدی به شما در محیط کاری خواهند بخشید که نتایج بسیار سودمندی برای شما به همراه خواهد داشت. در این زمان انتظار نداشته باشید که به سرعت به سود مالی کسب کنید، اما می‌توانید کارهای خود را به خوبی انجام دهید و مهارت های خود را نشان دهید. مشتری می تواند راههای مالی را برای شما هموار کندو با سفرش به برج جدی در امسال خوشبختانه سود مالی زیادی از طریق سخت کار کردن به دست خواهید آورد. به هر حال هنگامی که مشتری به پلوتو در اواخر ماه ژوئن می‌پیوندد، کار سختی که به آن علاقه‌مند هستید را انجام خواهید داد، در واقع این موضوع می‌تواند به معنی این باشد که یک کار سخت به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد و یاکار نیمه وقتی به شما پیشنهاد داده می شود آن را دوست دارید. شانس اکنون در کنار شماست بنابراین قرار گرفتن در مکان مناسب و زمان مناسب از نظر معنوی و عاطفی احتمالاً پاداش زیادی برای شما به همراه خواهد داشت

فال و طالع بینی متولدین آذر ماه در سال 1399 برج قوس

برج قوس، که توسط سیاره پر قدرت مشتری اداره می شود، بخاطر خوش بینی و طبیعت پر ماجرایش برتری دارد. طالع بینی 2020 در نیمه اول سال برای متولدین برج قوس مشکلات و دوران سختی را آماده کرده است. اگرچه در نیمه دوم همه چیز تغییر خواهد کرد. متولدین این علامت می توانند با اعتماد به نفس باشند و تصمیمات سریع بگیرند. امسال از این ویژگی ها به خوبی استفاده خواهید برد. بر عکس، در سال گذشته در مقابله با معضلات، اعتماد به نفس بالایی نداشتید.

از آغاز سال، کار و کسب راحت نخواهد بود. همه چیز اشتباه پیش می رود و ممکن است به گونه ای به نظر برسد که شما اضافه کاری می کنید اما به جایی نمی رسید. جا نزنید. سیاره مشتری در این دوره در موقعیت اشتباه قرار دارد. تلاش کنید با خانواده و دوستان خود وقت بگذرانید. آنها می توانند شما را شاد کنند. به اهداف دیگر دست خواهید یافت.

با رسیدن بهار، مشکلات کاری شما بلاخره ناپدید می شوند، اما مسائلی در روابط خود خواهید داشت. شما و شریک زندگی تان به خوبی پیش نمی روید و مشکلات جدیدی ظاهر می شود. سعی کنید مسائل را با آرامش حل کنید. حتی با اینکه متولدین برج قوس برای تصمیمات بسیار خوبشان معروف اند، در این دوران سعی کنید دوبار فکر کنید. بدین صورت بعدا پشیمان نخواهید شد. وقتی در تلاش برای حل سایر مشکلات نیستید، آنها دیگر مهم نیستند.

در تابستان و پاییز 2020 سیاره مشتری برای شما بهترین ها را آرزو می کند. بر اساس طالع بینی، بزرگترین تغییر در آگوست رخ خواهد داد. شما به زندگی باز می گردید و از مثبت گرایی خود به نفع خود استفاده خواهید کرد. در کار و حرفه، تلاش می کنید که همکاران خود را با ایده های خود جذب کنید. بدین ترتیب می توانید انتظار کمک آنها را داشته باشید و پروژه خود را راحت تر پیش ببرید. می توانید منتظر پاداش های مالی جذاب نیز باشید. با آن می توانید تعطیلات خود را ترتیب دهید و از آزادی مطلوب تان لذت ببرید. برای متولدین برج قوس مناسب است که در برف و باران پاییز به تحصیلات خود بپردازند. طالع بینی به شما پیشنهاد می کند که یک کتاب بخوانید یا از یک نمایشگاه دیدن کنید.

در پایان سال 2020، اعتماد به نفس شما به نفع شما عمل خواهد کرد. می توانید بصورت جادویی شخصی از جنس مخالف را تحت تاثیر خود قرار دهید. جرقه های زیادی بین شما خواهد بود. محبوب شما بطور کامل افسون خواهد شد و لحظات زیبایی را تجربه می کنید.

اگر بتوانید تصور کنید آن را به واقعیت تبدیل خواهید کرد. کماندار آتشین از طبیعت پر ماجرا و پرشور بسیار قدرتمند شما خارج می شود که توسط مشتری خوشبینانه پشتیبانی می شود. سیاره مشتری دوباره به برج جدی پیوند میخورد. اما باعث نورانی و برجسته شدن حس و حال شما نخواهد شد. موفقیت شما به طور مستقیم امسال با اقدامات تان گره خورده است، در واقع تضمین می‌کند که با سخت کوشی و فعال بودن می توانید شانس خود را برای به دست آوردن چیزهایی که می خواهید در آینده افزایش دهید. عقب نشینی از اواسط ماه می تا اواسط ماه سوم برای شما رخ می دهد که شانس رسیدن به اهداف را برای شما مهیا می سازد همچنین میتوانید نظرات و ایده‌های خود را مجدداً مرور کنید. اگر در مسیر صحیح قرار دارید به جلو بروید و متوقف نشوید اما اگر اشتباه کرده‌اید اعتراف کنید و تغییر مسیر دهید. علاقه مند هستید که با دیگران صحبت کنید و دنیای خود را از طریق مسافرت گسترش دهید. که همگی در طول سه دوره بازگشت برای شما متوقف می شود. آگاه باشید که این سه دوره بازگشت تا ۶ هفته به طول می‌انجامد. اواسط ماه فوریه، اواسط ماه ژوئن و اواسط ماه اکتبر است. لرزه های پیش می آید که زندگی شما را دشوار می‌کند. تاخیر در پروازها، رزرو هتل ها و مشکلات فنی در جی پی اس و همچنین تاخیر در مسافرت ها باعث ایجاد کابوس می شود، اما به دلیل تاثیرات برج سرطان آبی در این عقب نشینی ها، با تکیه بر حس درونی خود می توانید نجات پیدا کنید. خورشید در خانه شما متوقف می شود که در میان پایان ماه نوامبر و پایان ماه دسامبر میباشد.زمانی که تمرکز شما برای ایجاد یک رابطه صمیمی می باشد. آذر ماهی های فلسفی تولدتان مبارک. بهترین زمان می باشد تا از طریق دیدن مکان های جدید، ملاقات با افراد دیگر از فرهنگ های متفاوت مخصوصاً اگر آنها معلم باشند می توانید افق‌های خود را گسترش دهید. برخی از افراد نمی توانند صبر کنند تا به آن چیزی که لیاقت دارند برسند در ارتباط با شما این قضیه متفاوت است

فال عشقی متاهلین متولدین آذر ماه

امسال عشق شما را به ارتفاعات جدید از زندگی میبرد. شما یک روحیه آزاد دارید ما وقتی که در رابطه ای قرار میگیرید یکی از وفادارترین نشانه های زودیاک خواهید بود. همه شما آذر ماهی های عزیز در جستجوی حقیقت هستید و ان را شکار می کنید. ونوس الهه عشق در اواسط ماه ژانویه وارد برج حوت رمانتیک می شود، که یک طلسم عاشقانه عمیقی را برای شما فراهم می کند. همه چیز رویایی و عاشقانه به نظر می رسد اما زیاد عمیق نیست. زمانیکه به عمق این روابط می‌روید ممکن است با برخی از مشکلات طولانی مدت روبه‌رو شوید. اما برای حل کردن آن خجالت نخواهد کشید. ونوس قدرتمند وارد برج حمل در شروع ماه فوریه می شود که زندگی زناشویی شما را بسیار گرم و صمیمی می کند. عشق زیادی به یکدیگر خواهید داشت و هر چه نسبت به یکدیگر عاشقانه تر باشید نگه داشتن دستانتان دور از یکدیگر سخت تر خواهد بود. در اواخر ماه مشتری سیاره خانگی شما، اولویت اصلی تان را سرگرمی قرار خواهد داد اما این زمان خوبی برای ایجاد سرگرمی با یکدیگر نخواهد بود. فقط سعی کنید که یک زمان خوب را در کنار یکدیگر سپری کنید. اگر فرزندی دارید و یا اخیراً حیوان خانگی تهیه کرده اید، به توجه شما نیازمندند. سرانجام ونوس وارد برج آتشین در اواسط ماه دسامبر میشود که به دنبال خود برخورد های عاشقانه و پر ماجرا را برای شما به ارمغان می آورد. با شریک زندگیتان چیزهای جدیدی یاد خواهید گرفت. و در روابط صمیمی خود به دنبال معنای بالاتری خواهید بود

فال عشق مجردین آذر ماه

رها کردن گذشته برای حرکت به آینده ضروری است. زندگی مجردی می تواند برای شما هیجان انگیز باشد زیرا که با گروه بزرگی از دوستان تان سرگرم هستید و احساس تنهایی نخواهید کرد. شما یکی از نشانه هایی هستید که دوست دارید با گذشته خود دوست بمانید و این موضوع همچنان در سال ۲۰۲۰ ادامه دارد. زمانی که مریخ پرخاشگر از ابتدای ماه ژانویه وارد نشانه آرامش شما می شود، توسط ایده‌های خود انگیزه می گیرید و به دنبال چیزهای روتین و طولانی مدت نخواهید بود. گرچه عشق های گذشته خود را به یاد می آورید که بسیار دلپذیر بودند و آماده هستید تا به سوی عشق بزرگتری قدم بردارید. ماه کامل در شروع ماه ژوئن در نشانه شما قرار دارد که از یک اتفاق پرشکوه تشکر خواهید کرد. تجربیات عاشقانه خود را جمع آوری می کنید و در جستجوی فرصت‌های جدید آنها را به کار خواهید برد. به همین دلیل از تجربیات عاشقانه خود پشیمان نیستید حتی اگر بد بوده باشند و یا دچار شکست شده باشید. فردی که اکنون هستید باورنکردنی است. دسامبر یک ماه جدید و خورشید گرفتگی در نشانه ماجراجویانه شمااست، که درهای زیادی را برای شما باز خواهد کرد، اما قبل از اینکه بخواهید اقدامی کنید باید بتوانید انتهای آن را ببینید. مسئولیت هر کاری که انجام می دهید را به عهده بگیرید، حتی اگر خودتان مقصر هستید خودتان راسرزنش نکنید.

طالع بینی پول و حرفهای متولدین آذر

اکنون پرش به مشکلات مالی می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شود. پیوند خوردن برج جدی و سیاره زحل در اواخر سال ۲۰۱۷باعث شده است که طی آن سال و دو سال بعد از آن به طور پیوسته در راستای اهداف خود قدم بردارید. درست است که با مشکلاتی روبرو بوده اید اما اگر در مسیر درستی در حال حاضر قرار داشته باشید باید پاداش آنچه را که در گذشته انجام داده اید دریافت کنید. زحل سخت کوش به سمت پیشرفت و ترقی حرکت می‌کند و در اواخر ماه مارس وارد برج دلو مخترع می شود. این موضوع باعث می شود که برای اولین بار همه چیز را با یکدیگر مخلوط کنید و از داشتن شغل و حرفه ی خود احساس بهتری داشته باشید. زحل در اواسط ماه می تا اواخر ماه سپتامبر عقب نشینی می کند که باعث می شود در حرفه و شغل خود دچار تاخیرات شوید که لازم است مجددا آنها را مورد بررسی قرار دهید. برای چند ماهی سود کمتری دریافت خواهید کرد بنابراین در این مدت نیاز به اضافه کاری دارید. اورانوس در تمام طول سال در برج ثور قرار دارد که باعث ایجاد لرزه های مالی زیادی چه از نظر شخصی و چه در سطح عمیق تر می شود. از هرج و مرج هایی که در فناوری های جدید و موقعیت مالی تان به وجود می‌آید آگاه باشید و بر اساس یک سری الگو عمل کنید. استراتژی بلند مدت مالی برای خود ترتیب دهید. اگر می‌خواهید برای خود یک مشاور مالی بگیرید.

همچنین بخوانید:  فال هفتگی – فال هفته

طالع بینی کلی متولدین دی در سال ۲۰۲۰ برج جدی

امسال برای متولدین جاه طلبِ این صورت فلکی بسیار خوب خواهد بود. طالع بینی 2020 به متولدین برج جدی نشان می دهد که می توانند از ویژگی های ذاتی خود در جهات منافع شان استفاده کنند. از کوته فکری دست می کشید و به اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت. سیاره زحل که شما را در تسلط دارد، قدرت بیشتری در مقایسه با سال گذشته خوهد داشت.

شروع سال جدید موفقیت آمیز خواهد بود. طالع بینی می گوید که متولدین برج جدی در زمینه کار به خوبی پیش خواهند رفت. ملاقات های جذاب و اطلاعات بسیار ارزشمندی بدست خواهید آورد. جوایز نقدی در انتظار شما است. سعی کنید آن را پس انداز کنید اما مقداری را نیز برای خوشحال کردن خود خرج کنید و یک چیز دوست داشتنی برای خویش بخرید. در بهار 2020 انرژی را در اطراف خود احساس خواهید کرد و شخص جذابی را ملاقات می کنید.

با گرم تر شدن هوا، تغییرات مهمی رخ می دهد. در کار خود کماکان می درخشید اما در زمینه روابط، کمی شکوه و شکایت وجود خواهد داشت. اخبار ناخوشایندی درباره محبوب شما به گوش می رسد. اجازه ندهید حسادت شما را پایین بکشد؛ بعدها از حرفایی که در حین دعوا گفته اید پشیمان خواهید شد. در تابستان آرام و نسبتا منفعل می باشید. الان زمان مناسبی برای ورزش نیست؛ خطر آسیب دیدگی وجود دارد. یک کتاب بخوانید یا به سینما بروید. با پیش رفتن تابستان، از رفتن به اجتماع نترسید. سیاره زحل به مجردها نگاه ویژه ای دارد. از خود انرژی شهوانی ساطع خواهید کرد و برای جنس مخالف مثل یک آهنربا خواهید بود. در صورتی که در رابطه به سر می برید، از یک دوره متوازن و بدون دعوا لذت خواهید برد.

در پاییز، متوجه خواهید شد که سرمست موفقیت خود در کار شده اید و بدین ترتیب چیزهای زیادی را از دست می دهید. تلاش زیادی می کنید که آنها را جبران کنید. مراقب استرس باشید، باید زمانی را نیز برای استراحت در نظر بگیرید. پاییز سال 2020 اهمیت زیادی برای متولدین برج جدی در زمینه خانواده دارد. زمان خیلی زیادی را به همراهی با کسانی که دوستشان دارید می گذرانید که این آنها را بسیار خوشحال می کند.

در پایان سال، باید تلاش کنید رویدادهای گذشته را مرور کنید و از آنها درس بگیرید. بر اساس طالع بینی، به توازن در روابط خود می رسید و مشکلات کاری خود را حل خواهید کرد. می توانید از کریسمس بدون پشیمانی لذت ببرید و به انتظار سال بعد بنشینید.

از تجربیات گذشته خود استفاده کنید تا بتوانید سال سرشار از موفقیت و پرباری را در پیش داشته باشید. زحل در سال ۲۰۱۷ وارد نشانه شما که مربوط به سخت کوشی تان میشد وارد شده است و همچنان امسال نیز در این جا می ماند. در حال حاضر باید به اهداف خود توجه کنید مخصوصاً هدفهایی که با زندگی شما هماهنگی دارند. نیاز به یکسری تغییرات دارید که بتوانید به آن چیزی که می خواهید دست پیدا کنید. هراسی به دل راه ندهید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا صعود کنید. اگر بر روی خودتان متمرکز شوید امسال پیشرفت هایی را در خود خواهید دید. زحل در یک دوره ای شروع به عقب نشینی می کند که از اواسط ماه می این اتفاق می افتد و بعد از آن به برج دلو جابجا خواهد شد. این عقب نشینی باعث می شود که شما به زندگی گذشته خود بازگردید و مجدد همه چیز را بررسی کنید. خورشید در پایان ماه دسامبر از نظم و انضباط خاصی برخوردار است، بنابراین تولدتان مبارک دی ماهی های جاه طلب! هدف تان را دنبال کنید. شما یکی از نشانه‌های هستید که حقیقت را نشان نمی دهید و ترجیح می دهید که سر خود را پایین نگه دارید و به سمت اهداف خود تلاش کنید. اما در ماه تولدتان برخی از روش‌های غیر منتظره ناگهان بر سر راهتان خواهد آمد. ممکن است بیشتر افراد متوجه نشوند که شما با حالت طنز گونه نظر خود را ابراز می کنید. بیشتر از خودتان به دیگران بگویید تا دایره اجتماعی تان بزرگتر شود

طالع بینی عشق متاهلین دی ماه

سال ۲۰۲۰ را به عشق اختصاص داده اید. همه فکر می‌کنند که شما بیش از اندازه خونسرد هستید اما واقعاً چنین نیست، فقط به این دلیل است که شما همیشه سرشار از احساسات نیستید، به این معنی نیست که به زندگی عاطفی و شریک عاطفیتان اهمیتی نمی دهید. اهمیت می دهید، اما به صورت عمیق. سیاره خانگی شما سه ماه اول سال را در نشانه جاه طلب سپری می کند، از راه خود خارج می‌شوید که نشان دهید چقدر مسئولیت پذیر و متعهد هستید. قطاری از ونوس و زحل در شروع ماه آوریل یک تعهد بلند مدت را برای شما ایجاد می کند. ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان حساس در شروع ماه آگوست می شود که زندگی احساسی شما را روشن تر و برجسته تر می کند. آن چیزی که در ارتباط با شریک زندگی و روابط عاطفی خود فکر می کردید اکنون بسیار دلپذیر تر و احساساتی تر شده است. ممکن است در ابتدا روابط جسمانی برای شما راحت نباشد اما طولی نمی کشد که به آن عادت می کنید. زمانی که ونوس با نشانه زمین در برج سنبله پیوند می خورد در شروع ماه اکتبر احساس راحتی زیادی خواهید کرد. زیرا که در این زمان به راحتی می توانید در عشق بیشتر کارآمد باشید. به درام های عاشقانه پیچیده علاقه مند نیستید حداقل برای مشکلات نیاز به عملکردهایی دارید. در زمانی که ونوس در خلاف نپتون تاثیر پذیر قرار میگیرد در اواسط ماه، باید مواظب باشید زیرا این جابه‌جایی باعث یکسری سردرگمی ها در روابط تان خواهد شد. اعتماد اکنون برای شما یک مشکل است، دی ماهی های عزیز هنگامی که این اعتماد را از دست می‌دهید همه چیز برای شما سخت و دشوار خواهدشد

طالع بینی عشقی مجردین دی ماه

حس مسئولیت پذیری که در گذشته داشتید به شما کمک می کند تا حرکت کنید. ونوس مشتاق وارد برج حمل آتشین در اول هفته ماه فوریه میشود، یک شروع مهم برای شما خواهد بود.این پیوند بسیار مهیج برای شما خواهد بود و در تلاش هستید که زندگی عاشقانه تان را بسازید. نیازها و خواسته هایی که دارید اکنون قابل درک هستند و احساس می کنید که کمی خودخواه تر از حد معمول هستید. ملاقات ها به روشی که دوست دارید نتیجه نمی دهد،بعد از مدتی سرگرم کننده باشد اما طولی نمی کشد که به دنبال ملاقات دیگری خواهید رفت. ونوس وارد برج جزا در شروع ماه آوریل می شود. از شما خواسته می شود که تمام آنچه را که دوست دارید بیان کنید. به دنبال یک ارتباط معنوی محکم هستید. به سمت افرادی که باهوش و شوخ طبع هستند جذب می شوید و قلب شما را تسخیر می‌کنند. در همان هفته ونوس و زحل با یکدیگر هم محور می شوند و برای عشق طولانی مدت تمرکز خواهند کرد. زمان عالی است که با شخصی که بزرگتر از خودتان می باشد ارتباط برقرار کنید که در مورد جهان و یا حتی خودتان آموزش هایی را به شما خواهد داد. یک ماه کامل/ خورشید گرفتگی در آغاز ماه سپتامبر ایجاد می شود که از شما می خواهد تا مسئولیت اقدامات عاشقانه خود را به عهده بگیرید و دیگران را سرزنش نکنید. اگر بازهم در ارتباطات عاشقانه تان به بن‌بست رسیدید باید خودتان را ببخشید و سرزنش نکنید. زمانی که بتوانید احساسات خود را کنترل کنید و آنها را در دست بگیرید آن زمان است که می توانید پیشرفت کنید

طالع بینی شغلی متولدین دی ماه در سال ۲۰۲۰

معادله تغییر کرده است= کار سخت+ فداکاری = موفقیت. سیاره خانگی شما زحل، انگیزه شما را کنترل می کند در سه ماه اول سال با نشانه ثابت شما سفر می کند به همین دلیل در این مدت جاه طلب هستید. به عبارت دیگر باید بنشینید تا پاداش خود را دریافت کنید. به دلیل فداکاریهای شما در محیط کاری پاداش های زیادی خواهید گرفت اگر اینگونه نباشد جای تعجب دارد. مریخ پرخاشگر در اواسط ماه فوریه با نشانهایی پیوند می خورد که مربوط به جاه طلبی تان است، جاه طلبی باعث خواهد شد که بیش از حد سود مالی کسب کنید. باز هم اگر سخت کار کردید پاداش خود را خواهید گرفت. اگر در آن زمان به دنبال شغلی هستید مطمئن باشید که درهای زیادی به روی شما گشوده خواهد شد. در واقع نشانگر یک کارفرما هستید که می تواند همه کار انجام دهد و تمایل دارید که به رقابت بپردازید. در آن چیزی که مهارت کافی ندارید دی ماهی های عزیز بیشتر تلاش خواهند کرد تا آنرا یاد بگیرند. مشتری سیاره ای است که بیشترین شانس را در میان سیارات دارد و از آنجایی که امسال مشتری در یکی از نشانه شما که مربوط به مسئولیت پذیری است سفر می کند،، هیچ چیز به سادگی در حوزه مالی برای شما به دست نخواهد آمد، با سفر این سیاره می‌توانید همه جا خوش‌شانس باشید اما زمانی که تمایل دارید تا سود مالی زیادی کسب کنید باید سخت کار کنید و برای آن تلاش کنید. در پایان سال مشتری و زحل به یکدیگر می پیوندند، که این حمل و نقل اواخر سال ۲۰۲۰ شما را در یک موقعیت بسیار عالی قرار می‌دهد که باید از فرصت‌های تان نهایت بهره را ببرید. پس قبل از اینکه برای همیشه از بین بروند آنها را دریابید

فال سال ۲۰۲۰ میلادی برای متولدین بهمن برج دلو

متولدین این علامت به نرمال نبودن معروف اند. عقاید آنها اغلب متفاوت و بی پایان هستند. بنابراین ممکن است کسی آنها را درک نکند. طالع بینی 2020 برای متولدین خلاق و اصیل برج دلو پیچ و تاب های زیادی پیش بینی می کند. بر عکس سال 2014 که آرام بودید و زمان زیادی برای فکر کردن داشتید، امسال هرگز متوقف نخواهید شد. سیاره اورانوس بسیار نا پایدار و بی ثبات خواهد بود.

در آغاز سال 2020، در حرفه خود غرق می شوید و باید به سختی کار کنید. خوشبختانه در این دوره دوستان واقعی را خواهید شناخت، زیرا به شما کمک می کنند. از طرق دیگر، آنهایی که به ظاهر دوست شما بودند، به شما پشت می کنند. در ماه مارس، می بینید که مشکلات پشت سر گذاشته می شوند اما هنوز انرژی دارید. سعی کنید از آنها در ورزش استاده کنید. اینجوری احساس بهتری خواهید داشت. طالع بینی می گوید که شما باید در زمان بیکاری خود، وقتی را نیز با خانواده بگذرانید.

در بهار احساس می کنید همه چیز در روابط شما مطابق با نقشه های تان به خوبی پیش می رود اما کماکان مورد بی توجهی قرار دارید. بعدا معلوم می شود که محبوب خود را در ذهن خود ایده آل و بدون مشکل تصور کرده اید. ناگهان دو دل و مردد می شوید. دو دلی و تردید چیزی است که به آن عادت ندارید. بعد از همه اینها، یک تصمیم بزرگ در جلوی شما قرار خواهد گرفت. یا می جنگید یا رابطه شما در هم می شکند.

بر اساس طالع بینی، در نیمه سال، یک چرخش در روابط وجود خواهد داشت. زندگی عاشقانه شما طوفانی می شود. مجرد ها شانس یک رابطه عاشقانه جدید را خواهند داشت. فقط مراقب این باشید که صرفا خوبی های وی را نبینید. آنهایی که پیش از این شانس خود را در رابطه عاشقانه یافته اند، به تقویت رابطه خویش پس از مشکلات گذشته می پردازند. سیاره اورانوس برای شما بهترین ها را، مخصوصا در ماه جولای آرزو می کند.

ماه های پاییز ممکن است با افسردگی همراه باشد. می توانید با رفتن به اجتماع از آن جلوگیری کنید. تنها در خانه ننشینید و خود را بیهوده شکنجه نکنید. اگر در حال حاضر حوصله بودن در جمع را ندارید، سعی کنید کار کنید. پی خواهید برد که به دلیل خلاقیت و توانایی خود در فکر کردن به گام های جلوتر، می توانید راه حلی برای پروژه های جدید پیدا کنید. کارفرمای شما به درستی پاداش شما را خواهد داد.

پایان سال 2020، آرامش بیشتری خواهد داشت. رابطه با خانواده و دوستان، هر دو می تواند متوازن باشد. پس از موفقیت قبلی در کار، بسیار خواستنی و محبوب خواهید بود. به راحتی از تعطیلات زمستانی که سزاوار آن هستید، لذت ببرید. قطعا می توانید از عهده هزینه های آن برآیید.

سال جدید سرشار از تغییر و چالش ها می باشد. سیاره خانه شما اورانوس در سال گذشته حرکت بزرگی را در برج ثور انجام داده است. این سیاره با وجود انرژی های زیادی که دارند با یکدیگر دوست نیستند. اورانوس طرفدار آزمایش کردن است اما برج ثور دوست دارد که محافظه کارانه تر رفتار کند بنابراین مقدار زیادی انرژی در مقابل یکدیگر دارند. عقب نشینی دور های سیاره قدرتمند شما در این سال از اواسط ماه آگوست تا اواخر سال رخ می دهد، که در واقع باعث ایجاد یک طغیان بیرونی برای شما می شود. با این حال این طغیان می تواند مجموعه ای از مسائل خاصی را ایجاد کند که شما باید آماده نبرد های درونی باشید که شما را در مسیر خودسازی سوق می دهد. خورشید همیشه در اوایل سال از نشانه شما عبور می کند بنابراین از پایان ماه ژانویه تا پایان ماه فوریه می‌توانید تولد خود را جشن بگیرید. تولدتان مبارک بهمن ماهی های عزیز، بسیار سازنده هستید! خورشید با چند تا از سیاره های مختلف چند روز بعد از آن در نشانه شما قرار خواهد گرفت که قدرت غیرقابل پیش‌بینی بودن را در شما دو برابر تقویت می کند. مراقب باشید تا تنش عصبی برای شما به وجود نیاید در ارتباط با این که چه اتفاقی افتاده است. آزادی خود را دوست دارید و دوست ندارید که هرج و مرج اطراف تان بیشتر شود

طالع بینی بهمن ماه برای متاهلین

در رابطه عاشقانه خود تان را فراموش نکنید. عطارد در اواسط ماه ژانویه وارد نشانه‌ای از هوشمندی و منحصر به فرد می شود. بنابراین در مکالمات شما و شریک عاطفیتان ممکن است تا شش هفته یک سری ناهماهنگی ها وجود داشته باشد. در این مدت هر چیزی که غیر عادی است نظر شما را به خود جلب می کند، اما ظاهر خود را طوری حفظ می کنید که هیچکس متوجه نخواهد شد. زمانی که وارد ماه آگوست می شوید بیشتر شبیه یک تیم عمل می کنید تا بازیکنی از تیم، حتی اگر در رابطه ای متعهد باشید می توانید خودتان را در حصاری قرار دهید. به این معنی می باشد که می خواهید با شریک عاطفی خود زمان سپری کنید اما کارهایتان نیز برای شما ارزش دارد و لذت می برید، مطمئناً این موضوع شخصی نیست پس فکر کنید که بتوانید او را متقاعد کنید. ونوس و عطارد اجتماعی هر دو به مرکز روابط شما حرکت می‌کند و نشانه هوای برج میزان را در اواخر ماه اکتبر دنبال می کنند، یک پل هماهنگی را برای شما ایجاد می کنند تا بتوانید در مورد عشق با شریک زندگی تان صحبت کنید. این انرژی سازنده به شما آرامشی می دهد که بسیار شیرین است و شما را از گارد شریک عاطفیتان محافظت خواهد کرد بسیار جذاب است اما از طرف دیگر قابل دیدن نیست. قرار دادن زندگی عاطفیتان در راه رسیدن به اهدافتان بسیار سخت است اما باید انجام شود تا بتوانید به آن چیزی که می خواهید برسید

طالع بینی مجردین بهمن ماه در سال ۲۰۲۰

مبارزه در برابر عشق زمانی که در راه درست باشد بسیار سخت است. یک ماه جدید در نشانه هوشمندی شما در اواخر ماه ژانویه قرار می گیرد که نشانگر اتفاقات خوب برای زندگی عشقی در سال جاری برای بهمن ماهی های عزیز است. طغیان درونی مانند یک جرقه است که باعث می شود تا سرانجام تغییراتی که در ارتباط با آن فکر کرده اید ایجاد کنید. ماه های جدید زمان بسیار عالی برای ملاقات با افراد جدید و حتی شروع روابط جدید می باشد، در واقع شما را ترغیب می کند تا بیشتر از خود معمولی تان باشید. قدم گذاشتن در خارج از صندوقچه می تواند هیجان انگیز باشد و همچنین سال مهیجی را برای شما رقم بزند. مریخ پرشور وارد نشانه‌ای از استقلال عشقی در اواخر ماه مارس می شود. که می‌تواند نشانگر جستجوی بسیاری از چیزهای بی معنی باشد. اگر از نظر عاطفی قادر هستید که برخوردهای سالمی داشته باشید مشکلی ندارد. اکنون نمی خواهید که شکست بخورید و خودتان را تغییر دهید. شما به اندازه کافی منحصر به فرد و خاص هستید و هر کس که نتواند این موضوع را ببیند مطمئنا آن شخص برای شما مناسب نیست. روش های خود را بهمن ماهی های عزیز جشن بگیرید اگر کسی قدر شما را نمیداند، نداند فقط از زندگی خود لذت ببرید. ونوس دوست داشتنی وارد برج سرطان اساسی در شروع ماه آگوست می شود در این زمان روحیه شما تغییر می کند، مقاومت در برابر عشق برای شما سخت است مخصوصا اگر آن شخص دلسوز باشد و می خواهد که از شما محافظت کند. این موضوع برای همه موضوع سختی است بهمن ماهی های عزیز.

طالع بینی کسب و کار برای متولدین بهمن

با خودتان صادق باشید، جریان نقدینگی شما را دنبال خواهد کرد. زحل مسئولیت پذیر در برج جدی سختکوش تا سه ماه اول سال قرار دارد. محیطی مناسب خواهید داشت که می توانید در آن کسب درآمد کنید که باعث پیشرفت هایی در حیطه فرصت های شغلی تان خواهد شد. زمانی که زحل در آخر ماه مارس به نشانه شما تغییر مکان بزرگی میدهد، می خواهید از موقعیت شغلی سنتی که دارید رها شوید. به دنبال کاری هستید که بین ۵ تا ۹ ساعت باشد اگر در این مدت در چیزی متوقف شده اید و قصد دارید که از این گرفتاری آزاد شوید، که بتوانید کارهای بیشتری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که سیاره ای قدرتمند اورانوس در حال حاضر در برج ثور قرار دارد، به این معنی که امسال سالی است که می توانید آن را از نظر مالی مخلوط کنید، سرمایه گذاری های متفاوتی انجام خواهید داد و پول های زیادی را جابجا خواهید کرد که سود زیادی را برای شما رقم خواهد زد. اما ابتدا مطمئن شوید که به اندازه کافی تحقیق کرده اید زیرا که برج ثور به خانه مالی شما تغییر مکان نخواهد داد. اگر با تحقیق و اطمینان کامل قدم بردارید این جفت شدن سیارات منجر به سود زیاد مالی برای شما می‌شود بهمن ماهی های عزیز. مشتری سخاوتمند همچنین به شما کمک می کند تا ثروت خود را گسترده کنید زیرا که بیشتر آثار را در برج جدی سخت کوش قرار میگیرد. زمانی که مشغول انجام کارهای خودتان هستید بهترین شانس ها با شما یار خواهد بود.یک دوره عقب نشینی از اواسط ماه می تا اواسط ماه سپتامبر شروع می‌شود که شما را ترغیب می کند که رفتار و اخلاق خود را در رابطه با وضعیت مالی تان مورد بررسی قرار دهید، و اگر احساس کنید که رفتاری دارد که متناسب با شخصیت شما نمی باشد زمان آن است که آن را کنار بگذارید. اقداماتی برای کسب درآمد انجام خواهید داد که احساس خوبی خواهید داشت و بودجه شما بهمن ماهی های عزیز چند برابر خواهد شد. کارهایی که با عقاید شخصیتتان سازگاری ندارد شما را به جایی نخواهد رساند

طالع بینی متولدین اسفند ماه  در سال ۲۰۲۰ برج حوت

متولدین برج حوت در نیمه اول سال از طالع بینی 2020 راضی نیستند اما بعدا همه چیز بهتر خواهد شد. متولدین این علامت معمولا غیر مادی و روح گرا هستند و طبیعتی حساس دارند. می توانند خود را فدای دوستان شان کنند چیزی که حداقل می تواند به درستی مورد تقدیر قرار گیرد. سال گذشته سیاره نپتون تاثیر بسیار روشنفکرانه ای بر روی شما داشت و شما بسیار به تفکر می نشستید. این موضوع باید امسال تغییر کند.

از ابتدای سال ممکن است مشکلاتی در روابط خود داشته باشید. اجازه ندهید حسادت بی دلیل شما را کور کند.

مشکلات را با صبر و حوصله حل کنید. بر روی پای خود بایستید و یک بار تلاش کنید منطقی فکر کنید که به چه چیزی واقعا نیاز دارید. کار و حرفه خود را تقریبا بدون اینکه مورد توجه قرار بگیرید ادامه می دهید. هیچ چیزی را تباه و خراب نمی کنید اما قادر به گفتن اینکه از خودتان راضی هستید نیستید.

آیام نخستین سال میلادی جدید و بهار 2020 مطابق با طالع بینی، سخت خواهد بود. باید با از دست دادن شخص مهمی روبرو شوید. در این دوران سخت به دنبال کمک در خانواده خود باشید. آنها می توانند بهترین نصیحت و پیشنهاد را به شما کرده و یا حتی شادتان کنند. سعی کنید برای مثال نقاشی بکشید یا کتاب بخوانید.اگر در کار مشکلی دارید، از دیگران نظر بخواهید. سعی نکنید همه چیز را خودتان حل کنید.

نیمه دوم سال برای متولدین برج حوت شاد خواهد بود. در تابستان دوباره به زندگی بر می گردید، انرژی تازه ای می یابید و به همین خاطر برای جنس مخالف بسیار جذاب خواهید بود. شجاعت خود را جمع کنید و از اینکه گام اول را بردارید نترسید. اعتماد به نفس تازه ای پیدا می کنید و از آن جهت منافع خود استفاده می نمایید. همتای خود را اسیر کرده و از عشق بازی لذت می برید. این دقیقا همان چیزی است که لیاقتش را دارید. برای کسانی که در رابطه به سر می برند پاییز دوره خوش شانسی خواهد بود. سیاره نپتون برای شما آرزوی روابط عاشقانه و متوازن دارد.

با سرد شدن تدریجی هوا و نزدیک شدن به پایان سال 2020، موفقیت در کار و حرفه شروع می شود. می توانید به خودتان افتخار کنید. فقط مراقب همکاران حسودی که می خواهند موفقیت شما را بدزند و کار شما را رد کنند باشید. در این دوران، دوستان واقعی خود را که پشت شما می ایستند خواهید شناخت. اکنون زمان مناسبی برای آغاز یک سرگرمی جدید است. طالع بینی می گوید که ایجاد دوستی ها و آشنایی های جدید، چه کاری چه شخصی، در ماه نوامبر برای شما بسیار آسان خواهد بود. از آن به خوبی استفاده کنید؛ ملاقات ها و تجربیات بسیار جذابی بدست خواهید آورد.

ترکیبی از خیال پردازی و واقعیت سال شما را شکل می دهد. سیاره خانگی نپتون از رویکردهای ایده آل گرانه شما حمایت می کند زیرا که در تمام طول سال در نشانه فرار کننده قرار دارد، در واقع زمانی است برای دیدن رویاهای بزرگ تر. به بینش و حس ششم خود بیشتر توجه کنید زیرا که در ناخودآگاه تان پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد دقیقاً همان چیزی که شما امسال می خواهید. دوره هایی از عقب‌نشینی نپتون از اواخر ماه ژوئن تا پایان ماه نوامبر رخ می دهد که باعث سقوط تمام رویاهای تان خواهد شد. این انعطاف پذیری که در اطرافتان به وجود آورده اید چندان مفید نیست زیرا که نمی‌خواهید با واقعیت روبرو شوید. شما سخت تر از چیزی هستید که به نظر می رسید. خورشید در پایان ماه فوریه تا پایان ماه مارس در نشانه تخیلات شما شناور خواهد شد. ماهی های عزیز تولدتون مبارک! زندگی در رویاهای تان اکنون لذت بخش خواهد شد و می خواهید به این موضوع فکر کنید که تصورات تان در زندگی چیست زیرا که شما آخرین نشانه زودیاک هستید و به دلیل حمل و نقلی که در طول بهار برای شما رخ می دهد، در واقع پذیرش برای پایان یک چرخه و شروع چرخه ای دیگر می باشد. اسفند ماهی های عزیز قبل از این که قدرت خود را مجددا به دست آورید نفس عمیقی بکشید و مجددا شروع کنید

طالع بین عشقی متاهلین اسفند ماه

گزینه های تان با پیشرفت هایی که دارید بیشتر خواهد شد. ونوس بیشتر زمان خود را در نشانه دلسوزی در اوایل سال سپری می کند. شروع آن از اواسط ماه ژانویه است که به مدت چند هفته طول خواهد کشید.ونوس در برج حوت تحت یک طلسم عشق هیپنوتیزم می شود درواقع رابطه شما با شریک عاطفی تان بسیار عمیق می شود یا به شما کمک می‌کند که وارد عمقی از عشق در روابط تان می شوید. در حالی که رویای پیوند خوردن شما محقق می شود باید مراقب باشید که بیش از اندازه ایده آلیست نشوید. این طبیعت شماست که ببینید چه چیزی می خواهید و حتی زمان آنها را بدانید. هنگامی که ونوس در برج جزا قرار دارد همچنین در فاصله ۹۰ درجه از نپتون در بخشی از نشانه شما که مربوط به آرزو هاست در شروع و پایان ماه می قرار دارد، احساس بی قراری و یا حتی شک را برای شما ایجاد می کند. عدم اطمینان به خود در رابطه منجر به ناامیدی می شود که سوء ظن و مشکلات زیادی را می تواند به وجود آورد. سعی کنید در این موقعیت خودتان را موفق بدانید. خوشبختانه ماه کامل برج حوت در برج حمل در شروع ماه اکتبر فرصتی را برای شما فراهم می کند که تمام اتفاقات منفی را پشت سر بگذارید. در واقع این نقطه در دوره ای از خورشید گرفتگی رخ می دهد که فرصتی دارید تا فصل های قدیمی از زندگی تان را ببندید و فرصت های جدیدی را آغاز کنید. انرژی عاشقانه‌ای که در شما وجود دارد نشانه ای از امید به آینده می باشد. عشق باید حس خوبی دهد. اسفند ماهی های عزیز اگر اکنون این احساس را در روابط خود ندارید زمان آن فرارسیده تا گزینه‌های دیگری را مورد بررسی قرار دهید

طالع بینی عشقی مجردین اسفند ماه

آیا حاضر هستید تا برای یافتن عشق واقعی ریسک کنید؟ زندگی عاشقانه شما در اواخر ماه فوریه تقویت می‌شود زیرا تا دو هفته قبل از آن از آشفتگی زیادی رنج می بردید. ماه جدید به شما کمک می کند تا نسبت به عشق خوشبین و مثبت باشید. زمان بسیار قابل قبولی است اسفند ماهی های عزیز که مرزهایی که برای یافتن عشق واقعی برای خود تعیین کرده اید کنار بروند. ونوس دوست داشتنی در ابتدا با برج سرطان حساس پیوند میخورد که در واقع یک دوقلوی عاطفی را برای شما به ارمغان می آورد. گرچه هنوز خجالتی هستید انگیزه پیدا می کنید تا زندگی خود را با شخصی به اشتراک بگذارید. درحال حاضر در جستجوی امنیت و ارتباط عاطفی شدیدی هستید و می‌خواهید که آن را داشته باشید. در واقع منتظر همکاری های غریبه ها نیز در این موارد باشید. ونوس وارد برج عقرب در اواخر ماه نوامبر میشود که این پیوند چنان برای شما آسان نخواهد بود. مریخ قدرتمند نیز وارد برج سرطان حساس در اوایل ماه می شود. بنابراین در این موقعیت احساسات شما به بن بست می رسد که این موضوع با طبیعت دوست داشتنی ونوس هماهنگ نیست. می خواهید که در مورد خودتان و اشخاصی که انتخاب می کنید بیشتر بدانید. شما می دانید که چگونه می توانید از تمام منابع به ویژه رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا دقیقا بدانید که از چه چیزی می خواهید مطلع شوید. اما این امکان وجود دارد که از اطلاعاتی که به دست می‌آورید اشتباه استفاده کنید. برای آن چیزی که می خواهید به دست آورید نباید بیش از اندازه پرخاشگر و وسواس باشید

طالع بینی حرفه های متولدین اسفند در سال ۲۰۲۰

از این فرصتی که بر سر راهتان قرار دارد استفاده کنید. ونوس زندگی عاشقانه شما را هدایت می کند اما او همچنان بر پول نیز حکمرانی خواهد کرد زیرا وارد برج ثور میشود. در آغاز ماه مارس زمان خوبی برای توجه به امور مالی می باشد. اگر خوش شانس باشید می توانید در این زمان سرمایه‌گذاری کنید برای یک کالای فوق العاده لوکس و یا یک شی بزرگ و لاکچری. این انرژی به شما خواهد گفت که شایستگی گرفتن پاداش رو دارید. در مقیاس مالی بزرگتر اورانوس در برج ثور در بیشتر سال مسافرت می کند بنابراین می‌توانید در سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت خود تنوع ایجاد کنید. این دوقلوی ناهمسان فراز و نشیب های مربوط به خودشان را نیز دارند اما در کل می تواند موجب آزادی در مورد امور مالی شود. اگر در موقعیت مالی به بن‌بست خوردید، امسال سالی برای رها کردن مشاغل و مسئولیت های مالی است. زحل جاه طلب می خواهد ببیند که توسط سخت کوشی چگونه می توانید موفق شوید و پول زیادی نیز به دست آورید. از آنجایی که این جفت سیاره ازنشانه شما رانده شدند و به برج جدی اختصاص داده شده اند. برای اکثر سال موفقیت شما تنها با سرخوشی بسیار زیاد به دست خواهد آمد. همچنین میتواند موفقیت شغلی شما را تحت تاثیر قرار دهد، قرارگیری طبیعی در برج حمل در اواخر ماه ژوئن زمان عالیست تا برای رهبر شدن قدم بردارید. اسفند ماهی های عزیز کاری کنید تا رئیس تان دانش شما را ببیند و برای ارتقاء گرفتن تلاش کنید. تا شش هفته بعد از آن می توانید برای این کار سریع تلاش کنید و نتیجه نیز خواهید گرفت.

قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد
قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد

سال نو چینی در سال 2020 از شنبه 25 ژانویه آغاز می شود و در 11 فوریه 2021 به پایان می رسد. طبق فال چینی ،سال 2020 سال موش است.

فرصت های جدید ، عشق و پول، سال 2020 موفقیت آمیز خواهد بود!

موش اولین نشانه از چرخه 12 حیوانات زودیاک چین است.

قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد
قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد

سال 2020 برای همه یک سال پر از قدرت ، ثروت و خوش شانسی خواهد بود. همه در مورد اهداف ، آرزوها و حتی سرگرمی های خود عزم خود را نشان می دهند. این یک سال عالی برای تأسیس و تکامل است.

کسانی که قصد خرید املاک و مستغلات ، شروع به کار تجاری یا سرمایه گذاری پول در یک پروژه طولانی مدت را دارند ، شانس زیادی برای موفقیت در آینده دارند.

اما ، مراقب باشید! این نوع ابتکارات تنها در صورت برنامه ریزی،موفقیت آمیز خواهند بود.

آنچه که سال 2020 برای شما اتفاق خواهد افتاد :

فال سال 2020: سال موش به ما انرژی خلاقانه می بخشد ، انرژی ای که می تواند با انجام چیزهای زیادی که می خواهید در زندگی خود داشته باشید تجلی یابد.

شما اطمینان خواهید یافت که همه چیز ممکن است ، شما خالق زندگی خود هستید و شما این قدرت را دارید که به هر چه میخواهید برسید.

 

به طور رسمی ، سال چینی موش از 25 ژانویه آغاز می شود و برای اینکه یک سال عالی داشته باشد ، ما توصیه می کنیم در منوی سال نو هر آنچه موش دوست دارد بخورد قرار دهید که موش که به معنای قرار دادن آجیل و انواع پنیر است ، و در طول مهمانی باارزش ترین لباس و جواهرات بپوشید ، زیرا موش عاشق ظرافت است.

 

شغل و ثروت :

سال 2020 (موش) برخلاف سال خوک ، که تحت عنصر زمین بوده است ، تحت عنصر آسترال فلز قرار دارد. تمام اقدامات آغاز شده امسال با موفقیت انجام می شود. شما باید با اطمینان و اراده اهداف خود را دنبال کنید.

شما باید برای تحقق اهداف خود بی امان باشید و هرگز به خود اجازه ندهید با شکست ، سختی ها یا مشکلات دلسرد شوید.

اگرچه برخی از روزها ثابت خواهید کرد که نسبتاً غیر منطقی ، انعطاف پذیر و سرسخت هستید ، اما باید روی قدرت خود حساب کنید و مشکلات خود را به تنهایی حل کنید.

 

عشق :

پس از سال 2019 ، سال 2020 پر از موقعیت های غیرقابل پیش بینی در مسائل مربوط به عشق است. بنابراین ، زندگی عشقی شما وارد مسیری هماهنگ می شود و ارتباطات به حفظ آن کمک می کند.

سازگاری بین موش و سایر علائم زودیاک: متولدین سال موش روابط طولانی مدت با گاو وفادار ، اژدها پرماجرا و میمون باهوش برقرار می کنند. با این حال ، آنها قادر به تحمل اسب در حال تغییر نیستند.

خانواده :

خانواده شما خواهان آن هستند که مدت زمان بیشتری را با آن ها بگذرانید.بنابراین بخشی از تعهدات کاری خود را کنار بگذارید تا خانواده توجه لازم را دریافت کند. پس لازم است که شما در زندگی شخصی خود یکسری برنامه ریزی هایی را انجام دهید تا رضایت خانواده را نیز بدست آورید.

 

سلامتی :

در طول سال 2020 ، جدا از لحظاتی که خستگی آشکار می شود ، تمام علائم زودیاک از سلامتی خوبی برخوردار خواهند شد.

علاوه بر این ، بخش دوم سال 2020 با انرژی و سلامتی زیادی همراه است تا وضعیت روحی بهتر و بهتر شود در سال 2020 ، ورزش هنوز بهترین دارو است و برای بهبود سلامتی ، طول عمر و رفاه عمومی باید برای هریک از ما تجویز شود.

 

ورزش منظم ، باعث کاهش هزینه های پزشکی در طول زندگی می شود ، به شما کمک می کند خواب آرام تری داشته باشید و بهره وری از کارهای روزانه را افزایش می دهد.

 

خوش شانس ترین علائم زودیاک در سال 2020 :

در کل در سال 2020 ، شانس در کنار شماست ، اما باید به محض اینکه به درب شما می کوبد ، آن را تصاحب کنید. چینی ها می گویند هیچ چیز شانس را بیشتر از زمانی که به آن شک دارید ترسناک نمی کند.

کسانی که شور و شوق نشان می دهند و با سرعت ، عمل می کنند می توانند موفقیت خود را تضمین کنند.

نمادهای خوش شانسی :

اعداد: 5 ، 7 ، 9

رنگ ها : سفید ، زرد ، آبی ، سبز ، خاکستری و سیاه

روزهای خوش شانس: چهارم ، هشتم ، سیزدهم ، بیست و دومین روز از هر ماه از تقویم چینی

مسیرهای خوش شانس: جنوب شرقی ، شمال شرقی ، غرب

مشاغل خاص: رئیس ، مدیر ، بازرگان ، منتقد هنر / فیلم ، کارشناس مالی ، کارشناس حقوقی ، دانشمند ، فیلسوف ، سیاستمدار ، موسیقیدان ، بازرگان ، کارگزار ، کارآفرین ،  کارآگاه ، جاسوسی ، روزنامه نگار ، نویسنده.

علائم زودیاک خوش شانس : گاو ، اژدها ، میمون ، خوک.

 

ویژگی های موش :

با توجه به این که موش اولین حیوان از 12 حیوان تقویم چین است ، این سال آغاز سالهای جدید برای انواع پروژه ها ، برای تجارت یا ازدواج خواهد بود.

موش به عنوان محافظ و سعادت در فرهنگ چین به حساب می آید.

 

متولدین سال موش :

کودکانی که در سال موش متولد می شوند ، ناظران خوبی هستند. اگرچه به نظر می رسد خجالتی است، اما شایان ستایش هستند و می توانند جذابیت خاصی را در گروه دوستانشان به ارمغان آورند.

آنها به راحتی توجه را به خود جلب می کنند. کودکان موش توانایی رهبری دارند ، از خودکنترلی بالایی برخوردار هستند ، نظم و انضباط دارند و می توانند به لطف روشی که برای حل مشکلات به کار می برند در زندگی موفق شوند.

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد در فیسبوک
ارسال قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد در تویتر
ارسال قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد در واتس آپ
ارسال قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد در تلگرام
خبرخوان قسمت دوم فال و طالع بینی سال 1399 مربوط به ماه های مهر به بعد

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0