فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice


فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice

غرور و تعصب یکی از زیباترین و بهترین فیلم های عاشقانه دنیاست. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که الیزابت بنت سرزنده با آقای دارسی ثروتمند و مغرور ملاقات می‌کند. آقای دارسی خودش را در مسیر دلدادگی به زنی می‌یابد که با طبقه‌ی اجتماعی او هم‌خوانی ندارد. آیا این دو می‌توانند غرور و یکدندگی را کنار بگذارند؟

وقتی پای عشق در میان باشد، جین آستین حرف ندارد، فیلم هم معرکه شده!

فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice

فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice
فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice

معرفی و بررسی فیلم غرور و تعصب:

فیلم سینمایی غرور و تعصب به‌کارگردانی جو رایت در سال 1384 در گونه درام و عاشقانه تولید شده است.

غرور و تعصب که اولین فیلم جو رایت محسوب می‌شود

بازیگران فیلم غرور و تعصب

بازیگران فیلم غرور و تعصب چه کسانی هستند؟ در غرور و تعصب بازیگرانی چون کیرا نایتلی در نقش Elizabeth Bennet، متیو مک فادین در نقش Mr. Darcy، برندا بلتین در نقش Mrs. Bennet، Talulah Riley در نقش Mary Bennet، رزاموند پایک در نقش Jane Bennet، جنا مالون در نقش Lydia Bennet و کری مولیگان در نقش Kitty Bennet به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

در فیلم غرور و تعصب حدود 14 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان غرور و تعصب را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم غرور و تعصب باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا جو رایت به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری غرور و تعصب توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم غرور و تعصب می‌توان به دونالد ساترلند در نقش Mr. Bennet، Claudie Blakley در نقش Charlotte Lucas، Sylvester Morand در نقش Sir William Lucas، Simon Woods در نقش Mr. Bingley، کلی ریلی در نقش Caroline Bingley، Pip Torrens در نقش Netherfield Butler و Sinead Matthews در نقش Betsy اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران غرور و تعصب براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون ثبت شده، 48 سال است که نشان می‌دهد بازیگران غرور و تعصب عمدتا از میانسالان هستند.

داستان فیلم غرور و تعصب

از محتوا و داستان فیلم غرور و تعصب چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه غرور و تعصب توسط جین آستن و Deborah Moggach نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان غرور و تعصب منتشر شده است، می‌خوانیم: «سال ١٧٩٧، انگلستان. بعد از مرگ آقای بنت، همسرش کوشیده تا پنج دخترش-جین، الیزابت، مری، لیدیا و کیتی- را آماده یافتن شوهری مناسب نماید. چون این کار را تنها راه دستیابی یک زن به رفاه و آسایش می داند.

زمانی که سرو کله جوان ثروتمند و خوش سیمایی به نام بینگلی و دوستش آقای دارسی درهمسایگی آنها پیدا می شود، هیجان بر خانه خانواده بنت مستولی می شود. به زودی جین با آقای بینگلی دوست می شود و به نظر می رسد که الیزابت نیز به آقای دارسی نظر دارد. اما رفتار آقای دارسی مغرور چندان به مذاق الیزابت باهوش که در سایه تعالیم پدر فردی جسور و مستقل بار آمده، خوش نمی آید ازاین رو به زودی جنگ میان مردها و زن ها آغاز می شود…»

فیلم غرور و تعصب و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم غرور و تعصب نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم غرور و تعصب به طور متوسط فعالیت 10ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم غرور و تعصب بهترین اثر Sinead Matthews در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

براساس امتیاز مردم فیلم غرور و تعصب یکی از 4 اثر شاخص جو رایت در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم غرور و تعصب براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص جین آستن در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.
3 تن از بازیگران غرور و تعصب، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در غرور و تعصب 3 فیلم اولی بوده‌اند: Sylvester Morand، Simon Woods و Sinead Matthews.

همچنین جو رایت کارگردان غرور و تعصب اولین همکاری خود با بازیگرانی چون Talulah Riley، رزاموند پایک، جنا مالون، کری مولیگان، دونالد ساترلند، Claudie Blakley، کلی ریلی و Pip Torrens را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران غرور و تعصب نیز 88 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 14 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 88 همکاری برای اولین‌مرتبه در غرور و تعصب رخ داده است. مانند: کیرا نایتلی و متیو مک فادین، برندا بلتین و Talulah Riley، رزاموند پایک و جنا مالون، کری مولیگان و دونالد ساترلند، Claudie Blakley و Sylvester Morand.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم غرور و تعصب فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم غرور و تعصب، 1 نفر به دیار باقی سفر کرده است و دیگر در میان ما نیست: شادروان جین آستن.

عوامل فیلم غرور و تعصب

در مجموع بیش از 17 نفر در تولید فیلم غرور و تعصب نقش داشته‌اند

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice در فیسبوک
ارسال فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice در تویتر
ارسال فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice در واتس آپ
ارسال فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice در تلگرام
خبرخوان فیلم غرور و تعصب / Pride and Prejudice

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0