فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎


فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎

فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎ فیلم جدیدی از اقتباس داستان قدیمی در سال 2019 ساخته شده است و برنده 4 جایزه و نامزد دریافت 12 جایزه دیگر شده است.

خلاصه داستان فیلم سینمایی علاءالدین

علاالدین، یک پسر خیابانی، بطور تصادفی شاهزاده یاسمین که بطور مخفیانه در شهر میگردد، را ملاقات می کند. آن ها عاشق یکدیگرند، اما یاسمین فقط می تواند با یک شاهزاده ازدواج کند.

فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎

علاءالدین (انگلیسی: Aladdin‎) یک فیلم سینمایی آمریکایی، محصول سال ۲۰۱۹ و در ژانر موزیکال فانتزی به کارگردانی گای ریچی است. فیلم‌نامه این فیلم توسط جان اوگست و گای ریچی نوشته شده و والت دیزنی پیکچرز وظیفه تهیه آن را برعهده داشته‌است. علاءالدین یک اقتباس لایو اکشن از انیمیشنی به همین نام است که در سال ۱۹۹۲ بر اساس شخصیت‌های داستانی هزار و یک شب ساخته شد.

بازیگران فیلم علاءالدین 2019

مینا مسعود، ویل اسمیت، نائومی اسکات، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار بازیگران فیلم هستند.

شرکت والت دیزنی در ادامه روند تولید فیلم‌های سینمایی بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک خود، در اکتبر ۲۰۱۶ اعلام کرد که گای ریچی برای ساخت نسخه لایو اکشن از انیمیشن علاءالدین به پروژه پیوسته‌است.

ویل اسمیت نخستین بازیگری بود که در ژوئیه ۲۰۱۷ برای بازی در فیلم قرارداد امضا کرد. نیومی اسکات و مینا مسعود نیز در همین ماه برای بازی در دو نقش اصلی به پروژه اضافه شدند. فیلم‌برداری از سپتامبر ۲۰۱۷ در استودیو لانگ‌کراس در ساری آغاز شد و بعد از چهار ماه در ژانویه ۲۰۱۸ به پایان رسید.

علاءالدین در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۱۹ اکران خود را توسط استودیو سینمایی والت دیزنی آغاز کرد. فیلم با واکنش متوسطی از سوی منتقدان همراه بود. طراحی صحنه و لباس، سکانس‌های موزیکال و عملکرد اسمیت، اسکات و مسعود مورد تحسین قرار گرفت اما منتقدان نسبت به کارگردانی گای ریچی، روند داستانی و جلوه‌های سی‌جی‌آی انتقاد داشتند.

فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎
فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎

فروش فیلم علاءالدین 2019

علاءالدین ۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت؛ در حالی که بودجه ساخت آن ۱۸۳ میلیون دلار بوده‌است که آن را تبدیل به نهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ و سی و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما می‌کند. علاءالدین همچنین پرفروش‌ترین فیلم ویل اسمیت و گای ریچی است.

بعد از موفقیت فیلم در گیشه، دیزنی ساخت دنباله‌ای را بر اساس انیمیشن بازگشت جعفر در دستور کار قرار داده‌است. تمامی بازیگران در دنباله حضور خواهند داشت اما حضور ریچی به عنوان کارگردان تأیید نشده‌است.

بازیگران فیلم علاءالدین

ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو
مینا مسعود در نقش علاءالدین
نائومی اسکات در نقش جاسمین
مروان کنزاری در نقش جعفر
نوید نگهبان در نقش سلطان
نسیم پدراد در نقش دالیا
بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس
نومان اکار در نقش حکیم

دانلود فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎

برای دانلود فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎ با لینک مستقیم اینجا کلیک کنید

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎ در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎ را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎ در فیسبوک
ارسال فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎ در تویتر
ارسال فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎ در واتس آپ
ارسال فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎ در تلگرام
خبرخوان فیلم علاءالدین 2019 Aladdin‎

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0