فیلم جی آی جین (G.I. Jane)


فیلم جی آی جین (G.I. Jane)

فیلمی که هیچ صحنه‌ی پیچیده یا عجیب و غریبی ندارد. همه چیز به‌سادگی روایت می‌شود. جی آی جین یکی از معدود فیلم‌هایی است که نشان می‌دهد قدرت روح انسان، به‌ویژه قدرت روح زنان، چقدر زیاد است.

این فیلم صحنه‌هایی فراموش‌نشدنی دارد که آن را تبدیل به یک اثر کلاسیک  و ماندگار کرده‌ است.

فیلم جی آی جین (G.I. Jane)

فیلم جی آی جین (G.I. Jane)
فیلم جی آی جین (G.I. Jane)

معرفی و بررسی فیلم جی آی جین:

فیلم سینمایی جی آی جین به‌کارگردانی ریدلی اسکات در سال 1376 در گونه حادثه‌ای، درام و جنگی تولید شده است. جی آی جین توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون نمره 5 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم جی آی جین را اثری متوسط اما مفید برای تماشا ارزیابی می‌کنند.

بازیگران فیلم جی آی جین

بازیگران فیلم جی آی جین چه کسانی هستند؟ در جی آی جین بازیگرانی چون دمی مور ، ویگو مورتنسن ، Anne Bancroft ، Jason Beghe ، Daniel von Bargen ، John Michael Higgins و Kevin Gage به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم جی آی جین حدود 14 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان جی آی جین را یک اثر پربازیگر عنوان کرد.

از این‌لحاظ کارگردانی فیلم جی آی جین باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا ریدلی اسکات به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری جی آی جین توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

از دیگر بازیگران فیلم جی آی جین می‌توان به دیوید وارشوفسکی ، David Vadim ، Morris Chestnut ، جاش هاپکینز ، Jim Caviezel ، Boyd Kestner و Angel David اشاره کرد.

متوسط سن بازیگران جی آی جین براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون ثبت شده، 57 سال است که نشان می‌دهد بازیگران جی آی جین عمدتا از نظر سنی افرادی پیر و باتجربه هستند.

داستان فیلم جی آی جین

از محتوا و داستان فیلم جی آی جین چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه جی آی جین توسط David Twohy و Danielle Alexandra نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان جی آی جین منتشر شده است، می‌خوانیم: «وقتی رئیس کمیته بودجه نظامی به نیروی دریایی فشار می آورد تا زنان را نیز برای خدمت استخدام کند،او یک گزینه زن را برای تست در نیروی ویژه پیشنهاد می دهد.

ستوان “جردن اونیل” این ماموریت را قبول می کند اما هیچکس از او انتظار موفقیت ندارد اما او مصمم است به همه ثابت کند که اشتباه می کنند…»

فیلم جی آی جین و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم جی آی جین نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم جی آی جین به طور متوسط فعالیت 7ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم جی آی جین یکی از 4 اثر شاخص Jason Beghe و Angel David در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.
فیلم جی آی جین براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص David Twohy در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.

2 تن از بازیگران فیلم جی آی جین، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در جی آی جین 2 فیلم اولی بوده‌اند: دیوید وارشوفسکی و جاش هاپکینز.

همچنین ریدلی اسکات کارگردان جی آی جین اولین همکاری خود با بازیگرانی چون دمی مور، ویگو مورتنسن، Anne Bancroft، Daniel von Bargen، John Michael Higgins، Kevin Gage، David Vadim، Morris Chestnut، Jim Caviezel، Boyd Kestner و Angel David را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران جی آی جین نیز 91 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 14 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 91 همکاری برای اولین‌مرتبه در جی آی جین رخ داده است. مانند: دمی مور و ویگو مورتنسن، Anne Bancroft و Jason Beghe، Daniel von Bargen و John Michael Higgins، Kevin Gage و دیوید وارشوفسکی، David Vadim و Morris Chestnut.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم جی آی جین فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم جی آی جین، 2 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان Anne Bancroft و Daniel von Bargen.

عوامل فیلم جی آی جین

در مجموع بیش از 17 نفر در تولید فیلم جی آی جین نقش داشته‌اند.

 

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم جی آی جین (G.I. Jane)" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم جی آی جین (G.I. Jane) در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم جی آی جین (G.I. Jane) را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم جی آی جین (G.I. Jane) در فیسبوک
ارسال فیلم جی آی جین (G.I. Jane) در تویتر
ارسال فیلم جی آی جین (G.I. Jane) در واتس آپ
ارسال فیلم جی آی جین (G.I. Jane) در تلگرام
خبرخوان فیلم جی آی جین (G.I. Jane)

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ
0