فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast


فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast

دختر جوانی برای نجات پدرش از دیوی دهشتناک، پیشنهاد می‌کند که جای پدرش را به‌عنوان اسیر بگیرد. دختر نمی‌داند که دیو در حقیقت شاهزاده‌ای است که طلسم شده.

عجب دیو جذابی! شما هم احتمالا شیفته‌اش می‌شوید!

فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast

فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast
فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast

فیلم سینمایی دیو و دلبر به‌کارگردانی Gary Trousdale و Kirk Wise در 28 سال پیش یعنی سال 1370 در گونه پویانمایی، خانوادگی، فانتزی، موزیکال و عاشقانه تولید شده است. دیو و دلبر که اولین فیلم Gary Trousdale و Kirk Wise محسوب می‌شود و توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون نمره 7.2 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم دیو و دلبر را اثری باکیفیت و باارزش ارزیابی می‌کنند.

داستان فیلم دیو و دلبر

از محتوا و داستان فیلم دیو و دلبر چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه دیو و دلبر توسط لیندا وولورتون و برندا چپمن نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان دیو و دلبر منتشر شده است، می‌خوانیم: «فرانسه، قرن هجدهم. شاهزاده ي خودخواهي تقاضاي کمک پيرزني را که در واقع جادوگر است رد مي کند و با طلسم او به هيولايي بد هيبت تبديل مي شود. سرانجام دختري به نام «بل»، با عشق خود طلسم را مي شکند و شاهزاده قامت انساني اش را باز مي يابد…»

فیلم دیو و دلبر و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران

از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم دیو و دلبر نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم دیو و دلبر به طور متوسط فعالیت 6ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم دیو و دلبر بهترین اثر رابی بنسون، Jesse Corti، Angela Lansbury، Jerry Orbach، Brian Cummings و Tony Jay در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

براساس امتیاز مردم فیلم دیو و دلبر بهترین اثر Gary Trousdale در حرفه کارگردانی محسوب می‌شود.
فیلم دیو و دلبر براساس امتیاز مردم به آثار یکی از 4 اثر شاخص لیندا وولورتون در حرفه نویسندگی محسوب می‌شود.
2 تن از بازیگران دیو و دلبر، اولین فعالیت جدی بازیگری خود را در این اثر تجربه کرده‌اند، در واقع در دیو و دلبر 2 فیلم اولی بوده‌اند: ریچارد وایت و Mary Kay Bergman.

همچنین Gary Trousdale و Kirk Wise کارگردان دیو و دلبر اولین همکاری خود با بازیگرانی چون رابی بنسون، Jesse Corti، رکس اورهارت، Angela Lansbury، Jerry Orbach، Bradley Pierce، جو آن وورلی و Brian Cummings را در این اثر تجربه کرده است.

در میان بازیگران دیو و دلبر نیز 66 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 12 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 66 همکاری برای اولین‌مرتبه در دیو و دلبر رخ داده است. مانند: رابی بنسون و Jesse Corti، رکس اورهارت و Angela Lansbury، Jerry Orbach و Bradley Pierce، David Ogden Stiers و ریچارد وایت، جو آن وورلی و Mary Kay Bergman.

آیا می‌دانید کدام هنرمندان فیلم دیو و دلبر فوت‌کرده‌اند؟ از میان عوامل و بازیگران فیلم دیو و دلبر، 4 نفر به دیار باقی سفر کرده‌اند و دیگر در میان ما نیستند: شادروان Tony Jay، Mary Kay Bergman، Jerry Orbach و رکس اورهارت.

عوامل فیلم دیو و دلبر

در مجموع بیش از 16 نفر در تولید فیلم دیو و دلبر نقش داشته‌اند

 

فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast در سالهای 2014 و 2017 میلادی نیز در ورژنی دیگر ساخته شده اند ، ولی این نسخه مربوط به سال 1991 میلادی در لیست بهترین فیلم های عاشقانه ای که ارزش دیدن دارند، قرار دارد.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast در فیسبوک
ارسال فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast در تویتر
ارسال فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast در واتس آپ
ارسال فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast در تلگرام
خبرخوان فیلم انیمیشن کارتون دیو و دلبر / Beauty and the beast

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0