فال و طالع بینی سال خروس


فال و طالع بینی سال خروس

اگر تمایل دارید بدانید سالی که پیش روی خود دارید برایتان چگونه سالی خواهد بود؟ با طالع بینی خودتان بر اساس سال تولدتان در سال 1396 بز از اتفاقاتی که در انتظارتان است آگاه شوید.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

همه افراد بی صبرانه منتظر فرا رسیدن سال نو هستند و به نوعی در انتظار اتفاقات جدیدی که نمی دانند چگونه برایشان رقم خورده هستند اتفاقاتی که بستگی به شرایط و تلاش و کوشش فرد و تقدیر الهی دارد اما با این حال افراد به دلیل کنجکاوی همیشه به دنبال فال و طالع بینی هستند و خیلی مشتاقند بدانند که در سالی که پیش رو دارند چه چیزهایی در انتظارشان است در ادامۀ این مطلب طالع بینی جالبی در اختیارتان گذاشته ایم تا بتوانید طالع خودتان را بر اساس سال تولدتان ببنید و لذت ببرید.
البته فراموش نکنید که تمام این ها تنها جنبه سرگرمی دارند خواندن این مطالب تنها می تواند به عنوان راهنمایی برای شما عمل کند که به شما بگوید به چه چیزهایی توجه بیشتری داشته باشید.

سال 96 برای متولدین هر ماه چگونه خواهد بود؟ سوالی است که با آغاز سال جدید، دوستداران طالع بینی و فال به دنبال جوابی برای آن هستند. بخش فال و طالع بینی سایت محشر دات کلم، افتخار این مهم را دارد که هر ساله، این بخش را بصورت اختصاصی برای علاقمندان تهیه نموده و سال 96 را برای همه شما عزیزان سالی پر از خوش شانسی و معجزه آرزو می کند.

سال خروس (متولدین سال های ۱۳۲۴، ۱۳۳۶، ۱۳۴۸، ۱۳۶۰، ۱۳۷۲، ۱۳۸۴ ،۱۳۹۶)

سالی پر بار و همراه با آرامش در انتظار شماست. هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ عاطفی خیالتان راحت باشد، چرا که در ناحیه امن به سر خواهید برد. حتی وقتی تلاش زیادی نمی کنید و همان جایی که هستید می ایستید هم اوضاع به بهتر شدن ادامه خواهد داد. در این سال به دور دنیا سفر کنید. سفر همراه با خانواده تان رابطه شما با آنها را بهتر خواهد کرد.

در جستجوی زوج خود بسیار خوش شانس خواهید بود. تنها چیزی که ممکن است مانع شما بشود منفعل بودن شماست. تنها کافی است قدم پیش بگذارید! خروس های متاهل سال یک نواختی خواهند داشت. اما اگر همسرتان به یکی از دوست هایش زیاد وابسته شده است احتیاط کنید، چرا که ممکن است شخص سوم در رابطه شما دخالت کرده و مشکل ایجاد کند. سعی کنید به رابطه تان شور و هیجان بدهید. یک سفر رمانتیک انتخاب خیلی خوبی خواهد بود.

سال موش (متولدین سال های ۱۳۲۷، ۱۳۳۹، ۱۳۵۱، ۱۳۶۳، ۱۳۷۵، ۱۳۸۷)

تغییرات اساسی ممکن است در این سال برای شما صورت بگیرند. در ابتدا ممکن است به نظر بیاید که موانع زیادی در سر راهتان وجود دارند، اما نگران نباشید، در آخر از پس همه آنها برخواهید آمد. با افراد مهمی آشنا خواهید شد که در زمان سختی ها به شما کمک می کنند، در تماس گرفتن با آنها درنگ نکنید. با وجود این که محیط اطرافتان به طور دائم در حال تغییر است، تا زمانی که آرامش خود را حفظ کرده و به حرکت ادامه دهید، طوفان را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت. به نفعتان است که زیاد جلب توجه نکنید ، چرا که ممکن است انرژی های منفی ناخواسته را نیز به زندگی خود دعوت کنید.

الهه عشق امسال زیاد با شما یار نیست، به ویژه آنهایی که هنوز مجرد هستند. احتمال اینکه امسال عشق زندگیتان را ببینید خیلی کم است و حتی اگر به کسی ابراز عشق کنید احتمال اینکه جواب نه بشنوید زیاد خواهد بود. بهتر است با اطمینان و سر حوصله فرد مورد نظرتان را انتخاب کنید و با دقت در رابطه پیش بروید. برای متاهل ها اوضاع تقریبا ثبات خود را حفظ خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید که از کاه کوه نسازید و سر مسائل کوچک با همسرتان بحث نکنید. تا جای ممکن سعی کنید خودتان را به همسرتان نزدیک کنید و صمیمیتتان را افزایش دهید.

سال گاو (متولدین سال های ۱۳۲۸، ۱۳۴۰، ۱۳۵۲، ۱۳۶۴، ۱۳۷۶، ۱۳۸۸)

امسال برای متولدین سال گاو سال بینظیری نخواهد بود و در خیلی از زمینه ها ممکن است با مشکل مواجه شوید. اما روحیه خود را حفظ کرده و با دقت تصمیم گیری کنید. امسال را باید با قدم های کوچک ولی با ثبات و پشتکار به راهتان ادامه دهید. در رابطه با پست هایی که در شبکه های اجتماعی می گذارید دقت داشته باشید، زیرا ممکن است برای شما درگیری به همراه داشته باشد. به شرط این که پایتان را به اندازه گلیمتان بلند کنید و دید مثبتی داشته باشید می توانید این سال را بدون مشکل پشت سر بگذارید.

از لحاظ عشقی ولی بخت با شما یار است و مجردها ممکن است با موردهای مناسبی برای ازدواج آشنا شوند. ولی خوب از آنجا که ممکن است با چند نفر متفاوت آشنا شوید بهتر است با دقت و مسئولیت در این زمینه تصمیم گیریرو انتخاب کنید تا هم به خودتان و هم به آنها لطمه ای وارد نشود. متاهل ها ولی باید دقت بیشتری به خرج دهند و با تمام توان از زندگی مشترک خود نگهداری کنند. با همسرتان در ارتباط باشید و به او اعتماد داشته باشید. ممکن است شخص سومی بخواهد وارد رابطه شما شود، ولی با ذکاوت و حفظ اعتماد به همسرتان از پس آن نیز بر می آیید.

سال ببر (متولدین سال های ۱۳۲۹، ۱۳۴۱، ۱۳۵۳، ۱۳۶۵، ۱۳۷۷، ۱۳۸۹)

امسال یک رویکرد محافظه کارانه برای شما ثبات به همراه خواهد داشت. زیاد جاه طلب نباشید. قدم به قدم جلو بروید و محصول تلاشتان را جمع آوری کنید. اگر کارها آن طور که می خواهید پیش نرفتند به دید مثبت به آنها نگاه کرده و به عنوان درس و تجربه از آنها یاد کنید. از غیبت کردن شدیدا دوری کنید، چرا که دعواهای ناخوشایندی برای شما به همراه خواهد داشت. اگر کسی رازی را با شما در میان گذاشت، سعی کنید رازدار باشید و ذهن خودتان را زیاد درگیر آن نکنید.

برای ببرها امسال زندگی عشقی چندان خوشایندی پیش بینی نمی شود. مجردها برای پیدا کردن شریک زندگی خود با مشکل مواجه خواهند بود. متاهل ها باید توجه داشته باشند که در خوشی و در سختی همراه با همسرشان به عنوان یک زوج حرکت کنند. مشکلات اقتصادی ریشه بسیاری از ناآرامی های موجود در رابطه زناشویی شما خواهند بود. اجازه ندهید قسط ها و صورت حساب ها آرامش زندگی شما را به هم بزنند.

سال خرگوش (متولدین سال های ۱۳۳۰، ۱۳۴۲، ۱۳۶۶، ۱۳۷۸، ۱۳۹۰)

تمام چیزهای خوب در راه هستند! ستاره اقبال شما خواهد درخشید! احساس قدرت و اعتماد به نفس خواهید کرد و این احساس منجر به نظم و اراده شما برای رسیدن به هرچیزی که بخواهید خواهد شد. با این حال به خاطر داشته باشید که تحت هر شرایطی با منطق و آرامش رفتار کنید. تنها با یک ذهن آرام می توانید نقشه ها و برنامه هایتان را بدون هیچ مشکلی به مرحله اجرا در آورید. سعی کنید در هر دعوایی بی طرف باقی بمانید و درگیر هیچ بحثی نشوید.

مجرد ها موقعیت های فراوانی خواهند داشت. اگر به کسی علاقه دارید وقتش فرا رسیده است که عشقتان را اعلام کنید. اگر رفتاری مناسب داشته باشید توجه خیلی ها را به خود جلب خواهید کرد. متاهل ها اگر به رابطه خود رسیدگی کنند و هیچ مناسبتی از جمله تولد و سالگرد ازدواج را فراموش نکنند، سالی شیرین و آرام پیش رو خواهند داشت.

سال اژدها (۱۳۳۱، ۱۳۴۳، ۱۳۵۵، ۱۳۶۷، ۱۳۷۹، ۱۳۹۱)

سالی نسبتا خوشایند و با ثبات را پیش رو دارید. بهتر است در هر زمینه ای محتاطانه قدم بردارید تا مبادا از لحاظ قانونی در مخمصه بیفتید. فرصت ها به آسانی به دست نمی آیند اما فرشته های نگهبان شما هنگام بروز هر مشکلی آن را به فرصت تبدیل خواهند کرد. کلید موفقیت شما در امسال حفظ اعتماد به نفس بالا و اراده، و به تعویق نینداختن کارها و دوری از تنبلی خواهد بود. با حفظ موقعیت فعلی خود به جایی نخواهید رسید، باید تلاشتان را بیشتر کنید.

اژدهای عزیز، زندگی عاطفی خیلی خوبی در سال آینده در انتظار شما نخواهد بود. شانس آشنایی شما با عشق آیندهتان خیلی زیاد نیست و در ابراز عشق به کسی که دوستش دارید نیز چندان موفق نخواهید بود. بهتر است وضعیت فعلی خود را حفظ کنید و شانس آینده خود را به خطر نیندازید. به خودتان وقت بدهید. اژدهای متاهل زندگی زناشویی خود را بسیار یکنواخت و کسل کننده خواهد یافت. برای مبارزه با این مشکل وقت بیشتری با خانواده و دوستان بگذرانید. مواظب باشید مبادا برای فرار از این رکود راهی را انتخاب کنید که به ترکستان ختم شود!

سال مار ( متولدین سال های ۱۳۳۲، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۸، ۱۳۸۰، ۱۳۹۲)

خودتان را برای یک سال پرکار آماده کنید. امسال سالی غیر قابل پیش بینی و پرمشغله برای شما خواهد بود. اگر زیاد در خانه بمانید و زیاد منزلتان را ترک نکنید به احتمال زیاد موقعیت های خوب فراوانی را ازدست خواهید داد. با این حال باید دقت داشته باشید مه همراه با فرصت ها ریسک نیز به سراغتان می آید، پس بهتر است با کسانی که آشنا می شوید محتاطانه و سنجیده رفتار کنید. چنانچه کارها آنطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرفتند احساس خستگی و دلسردی نکنید، ولی مواظب باشید که در این راه بیش از تواناییتان خودتان را خسته نکنید و استراحت کنید و به سلامتی خود آسیبی نرسانید. بهتر است امسال از ورزش های آبی دوری کنید.

برای مجردها نه تنها شانس پیدا کردن زوج مناسب کم است، بلکه حتی اگر کسی را نیز پیدا کنند تنها به رابطه ای کوتاه مدت ختم خواهد شد. اما مطمئن باشید که امسال از مجردی خود لذت خواهید برد. متاهل ها نیز ممکن است به علت بی اعتمادی با مشکلاتی مواجه شوند. با این حال چنانچه با نگرش مثبت پیش بروید و احساسات یکدیگر را در نظر بگیرید همه چیز رو به راه خواهد بود. احساساتتان را کنترل کنید و حرف هایی نزنید که بعدا از گفتن آنها پشیمان شوید. بخشنده باشید.

سال اسب (متولدین سال های ۱۳۳۳، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۹، ۱۳۸۱،۱۳۹۳)

از این بهتر نمی شود! سالی پر بار و پر از نعمت! شانس خوب به شما رو آورده است و در زندگی کاری و عاطفی خود بسیار موفق خواهید بود. کوشا و شجاع باشید، با تلاش کافی هیچ چیز برای شما غیر ممکن نخواهد بود. هرچند از لحاظ مالی درآمدی هنگفت نخواهید داشت، ولی کارها همانطور که انتظارش را داشتید پیش خواهند رفت. به یاد داشته باشید که ورزش را برای حفظ سلامتیتان حتما در برنامه کاری خود قرار دهید.

دوران تنهایی شما به پایان رسیده است. الهه عشق همراه با شماست و با فردی مناسب آشنا خواهید شد. از بیان احساسات خود واهمه ای نداشته باشید و پیش بروید. متاهل ها نیز همراه با شریک زندگی خود به سوی هدفی مشترک گام برخواهند داشت و رابطه خود را به سطح جدیدی خواهند رساند و در عشقی شیرین غرق خواهند شد. فقط یادتان باشد به جای غرغر کردن و رئیس بازی در آوردن، از دعواهای الکی دوری کنید.

سال بز (۱۳۳۴، ۱۳۴۶، ۱۳۵۸، ۱۳۷۰، ۱۳۸۲، ۱۳۹۴)

متولدین سال بز امسال با برخی مشکلات و موانع روبرو خواهند بود و ممکن است ناراحتی هایی داشته باشند. حتی با بیشتر کردن تلاشتان ممکن ست چیزها به آن خوبی که فکر می کردید پیش نروند. با این حال نباید تسلیم شوید. تمام این مشکلات موقتی هستند و با این فکر پیش بروید که در طول امسال خودتان را برای سالی سرشار از خوبی ها آماده می کنید.

متاسفانه باید بگوییم در زندگی عاطفی نیز امسال چیز زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. مجردها شانس زیادی برای آشنایی با کسی که دوستش داشته باشند نخواهند داشت. حتی ممکن است کسی که در قلب خود دوستش دارید و از عشق شما بیخبر است با شخص دیگری ازدواج کند. متاهل ها هم بهتر است توجه داشته باشند که مبادا دوست هایشان رابطه زناشویی آنها را به خطر بیندازند. متاهلین سال بز ممکن است احساس کنند که رابطه شان یکنواخت شده است، برای این که با این مشکل مواجه نشوید کمی هیجان به رابطه تان بدهید.

سال میمون (متولدین سال های ۱۳۲۳، ۱۳۳۵، ۱۳۴۷، ۱۳۵۹، ۱۳۷۱، ۱۳۸۲، ۱۳۹۵)

امسال برای شما سالی پرمشغله اما ثمربخش خواهد بود. برنامه شلوغی خواهید داشت، اما این شلوغی از سرعت شما کم نخواهد کرد. برعکس، هرچه بیشتر کار می کنید انرژی بیشتری هم می گیرید. این فوران انرژی از لحاظ شغلی برای شما بسیار خوب خواهد بود، اما باید به یاد باشید که نسبت به کسانی که دوست دارید اهمال نکنید. باید زمان بیشتری را با خانواده ودوستانتان بگذرانید و به آنها اهمیت بدهید، چرا که آنها هستند که زمینه مساعد برای فعالیت شما را فراهم کرده و حمایتتان می کنند و در زمان سختی ها و مشکلات در کنارتان هستند. هرچقدر هم که سرتان شلوغ باشد برای زندگی خصوصیتان باید وقت بگذارید.

مجردها زندگی اجتماعی پر از شور و هیجان خواهند داشت و افراد زیادی را در اطراف خودشان خواهند دید. ولی همین مسئله باعث سردرگمی و عدم توانایی در تصمیم گیری برای آنها خواهد شد. آنهایی که نامزد هستند به راحتی می توانند اقدام به ازدواج کنند. متاهل ها ممکن است احساس کنند که توسط همسرشان نادیده گرفته می شوند. برای زندگی مشترکتان وقت بگذارید و علاقه و توجه بیشتری نشان دهید.

سال سگ ( متولدین سال های ۱۳۲۵، ۱۳۳۷، ۱۳۴۹، ۱۳۶۱، ۱۳۷۳، ۱۳۸۵)

سال نو ممکن است برای شما مشکلات غیر منتظره ای به همراه بیاورد، اما باید خونسردی خودتان را حفظ کنید و با آرامش از پس این مشکلات بربیایید. در واقع، تا زمانی که محتاط و صادق باشید، انرژی های منفی زیاد قادر به تحت تاثیر قرار دادن شما نخواهند بود. از لحاظ کاری، امسال نباید وارد کارهایی بشوید که در حوزه تخصص شما نیستند، در غیر این صورت ممکن است به سادگی گول بخورید. به شرط این که نگرش مثبت خود را حفظ کنید امسال برای شما بهتر از آنچه که فکرش را می کنید خواهد بود.

آنهایی که هنوز مجرد هستند خسته از جست و جو به دنبال عشق حقیقی به نظر می رسند. خیالتان راحت باشد، چرا که عشق امسال درب خانه قلب شما را خواهد زد. متاهل ها ممکن است مجبور شوند مدتی دور از هم باشند، ولی با دید مثبت و تلاش دوجانبه همه چیز در پایان کار رو به راه خواهد بود.

سال خوک ( متولدین سال های ۱۳۲۶، ۱۳۳۸، ۱۳۵۰، ۱۳۶۲، ۱۳۷۴، ۱۳۸۶)

دنیا به کام شما است، تمامی رویاهایتان به حقیقت می پیوندند. با وجود اینکه امسال سال خروس است، این خوک ها هستند که تمامی بخت و اقبال نصیبشان شده است. با کمترین تلاش، بیشترین نتیجه را به دست خواهید آورد. از لحاظ کاری اوضاع رو به راه خواهد بود و از برخی سرمایه گذاری های کوچکی که کرده اید سودهای کلان به دست خواهید آورد. با این حال توجه داشته باشید که این خوش شانسی در مورد آرزوهای غیرمنطقی کمکی به شما نخواهد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که از این اقبال خود برای کمک به دیگران نیز استفاده کنید، و مطمئن باشید که نیکی شما به خودتان باز خواهد گشت.

از لحاظ عاطفی مجردان متولد سال خوک هرچند با موردهای فراوانی مواجه می شوند، ولی این فراوانی انتخاب ها ممکن است آنها را به انتخاب اشتباه بکشاند. همیشه در نظر داشته باشید که پیش از اقدام به هرکاری تمام جوانب را بسنجید تا مبادا درگیر چالش های غیر ضروری بشوید. متاهل ها حواسشان را جمع کنند که رابطه شان تحت تاثیر حسادت، سوءتفاهم و پیش داوری قرار نگیرد. زمان و توجه زیادی را صرف شریک زندگی خود بکنید و به او اطمینان بدهید که قلب شما تنها به او تعلق دارد.قال و طالع بینی مربوط به امسال برای متولدین ماه های مختلف دو تعبیر داره، در ابنتدا تعبیر بر اساس ترجمه سایت horoscopeچین را به شما تقدیم میکنیم و در پایان ترجمه اطلاعات سایت یاهو را خواهیم داشت

طالع بینی سال ۲۰۱۷ + طالع بینی سال ۱۳۹۶

فال و طالع بینی برای سال ۲۰۱۷ میلادی و ۹۶ شمسی با تمام جرییات

طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد فروردین (حمل)
طالع بینی سال ۲۰۱۷ نوید تحولات زیادی را برای برج حمل داده است. متولدین این برج که با خصلت مبارزه طلبی و توانایی به دست آوردن چیزهای هیجان زده معروف هستند تحت تاثیر قوانین سیاره مریخ می باشند. این سال شما در مسیر زندگی شغلی و شخصی تان موفق خواهید بود. شما بالاخره موفق به استفاده صحیح از خصلت بلند پروازی تان می شوید برعکس، سال قبل خجالتی و سست بودید.
طالع بینی سال ۲۰۱۷, انواع فال, فال ازدواج, فال متولدین مهر, فال ماهانه, فال سال ۲۰۱۷, فال و طالع بینی
از آغاز سال جدید شما بسیار مصمم خواهید بود. شما یک دوره بسیار مثبت خواهید داشت. در سه ماهه بعدی ستارگان در زمینه مراودات به نفع شما خواهند بود. نیمه سال نقطه عطفی برایتان خواهد بود. شما الان باید سخت کارکنید تا سطح زندگی عادی تان را حفظ کنید. پاییز و زمستان ۲۰۱۷ زمان های مناسبی برای برج حمل هستند. شما موفقیت شغلی را جشن خواهید گرفت و خبرهای خوشایند خانوادگی تان را دنبال خواهید کرد.
فال سالانه, فال سال ۹۶, سال ۲۰۱۷, فال ماهانه, فال سال۲۰۱۷, فال سال ۹۶,فال و طالع بینی سال ۱۳۹۶
با رسیدن فصل بهار شما در زمینه مراودات کارهای مهمی انجام می دهید. عشق و سازگاری با شریک زندگیتان مثل یک منظره شکوفا خواهد شد. مجردها نباید ناامید شوند. در این فصل عاشقانه، آنها مثل یک آهنربا جنس مخالف را جذب خواهند کرد. فقط در سه ماهه سوم سال مراقب باشید. چون ممکن است به دلیل لجاجت تان با افراد زد و خوردهایی داشته باشید. سعی کنید خودخواه نباشید و به اندازه کافی به محبوب تان توجه کنید.
طالع بینی سال,طالع بینی سال ۹۶,طالع بینی سال ۱۳۹۶,طالع بینی سال تولد,طالع بینی سال ۲۰۱۷
در این سال تغییرات زیادی در شغلتان ایجاد می شود. پارسال سخت کار می کردید و صبورانه انتظار می کشیدید و امسال بالاخره پاداش دریافت خواهید کرد. به لطف خصلت بلند همتی تان قادر به مدیریت کارهای مهم خواهید بود. همچنین شما فرصتی برای اثبات بهتر خودتان در موقعیت های برجسته پیدا خواهید کرد. نزدیک نیمه سال ممکن است رکود اقتصادی پیش بیاید اگر احساس خسارت کردید از دوستتان بخواهید به شما مشاوره بدهد.
طالع بینی سال میمون,طالع بینی سال ببر,طالع بینی سال خوک,طالع بینی سالها,طالع بینی سال سگ
پیشگیری از بیماری ها را دست کم نگیرید و مراقب سلامتی تان به ویژه در تگرگ های پاییزی باشید. سعی کنید در بدنتان به استقامت فیزیکی دست یابید. طالع بینی به شما توصیه می کند که اعضای خانواده تان را فراموش نکنید. شما امکانات زیادی در اختیار خواهید داشت که نزدیکترین آنها در تحقق آرزوهایتان به شما کمک خواهند کرد.
طالع بینی سال اسب,طالع بینی سال اژدها,طالع بینی سال ازدواج,طالع بینی سال اسب برای سالهای دیگر,
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد اردیبهشت (ثور)
طالع بینی ۲۰۱۷ برج ثور بسیار خوشایند خواهد بود. متولدین این نماد کاربردی با خصلت مسولیت پذیری و تعادل مشهور هستند. آنها به آسانی در خصوص هر ایده ای هیجان زده می شوند و برای تحقق آن خیلی جدی کار می کنند. این ویژگی های شخصیتی آنها می تواند برای ایجاد بهترین شغل استفاده شود. به همین دلیل شما باید به اندازه کافی به کار خود توجه داشته باشید. بر عکس سال قبل که با مشکلات زیاد و وضعیت های نا خوشایندی مواجه بودید، امسال تحت تأثیر سیاره ونوس آرام هستید.
طالع بینی سال اسب برای ببر,طالع بینی سال برای ازدواج,طالع بینی بر اساس سال تولد
در مراودات، برج ثور به ویژه در ابتدای سال خیلی خوب عمل می کند. آرامش و فراموشی اختلافات قدیمی شما ممکن است به هر دلیلی فراموش شده باشند، صحبت می شود. در این فصل سعی نکنید تماس های جدیدی برقرار کنید چون ممکن است حقایق پنهان بعداً نمایان شوند. در نیمه سال ممکن است با همسرتان کمی اختلاف پیدا کنید اما شما باید همه چیز را با صلح و آرامش حل کنید و مثلا یک بار هم ستیزه جو نباشید. به روابط خانوادگی در فصل بهار بیشتر توجه کنید. افرادی به کمک و مشورت شما نیاز دارند.
طالع بيني بر اساس سال تولد,طالع بینی براساس سال,طالع بینی با سال تولد,طالع بینی سال پلنگ
از لحاظ کاری شما در سه ماهه اول سال خیلی خوب عمل خواهید کرد. شما از ابتدا کمی خواب آلوده بوده اید و شغل شما دچار رکود شده بود. این وضعیت در فصل بهار باید تغییر کند. اگر خیلی خلاق نیستید از کمک به همکارتان در ایده اش نترسید. اگر کار را با هم شروع کنید و تلاش و وقت زیادی برای پروژه خرج کنید به اهداف بزرگتان دست خواهید یافت. پاداش مالی جالبی در انتظار شماست. به لطف این پاداش می توانید زمینه ایجاد موادی که خیلی نیاز داشتید را فراهم کنید. پس از بحران نیمه سال شما از تعطیلات تابستان خیلی خوب لذت خواهید برد. شما سر شار از انرژی جدیدی خواهید شد و دوباره خیلی سازنده شروع به کار می کنید. احتمالاً الآن باید منتظر گردش کاری برج ثور باید بود.
طالع بینی سال ۹۶ پرشین فال,طالع بینی چینی سال پلنگ,طالع بینی متولدین سال پلنگ,
برخی اوقات را فقط به خودتان اختصاص دهید. آرام، یک سرگرمی در دست بگیرید و سعی کنید خودتان را رشد دهید. طالع بینی می گوید که بهترین فصل برای شما پاییز پایدار، خواهد بود. با پایان یافتن سال، از رها کردن حجم کارتان نترسید و از یک ذره خوش گذرانی لذت ببرید. بعد از چالش های سال ۲۰۱۷ این خوش گذرانی قطعاً حق شماست.
پیش بینی طالع بینی سال ۹۶,پیش بینی طالع سال ۹۶,طالع بینی سال تولد برای ازدواج,طالع بینی سال تولد میلادی,
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد خرداد (جوزا)
متولدین این نماد منطقه البروج گاهی اوقات دو شخصیت مختلف را درونشان پنهان کرده اند. آنها دارای هوش عقلانی هستند و دوست دارند بقیه افراد را امتحان کنند، این ان چیزی است که زندگی اجتماعی آنها را بسیار فعال کرده است. طالع بینی ۲۰۱۷ جوزا می گوید که آنها از لحظات زیادی با یک فرد از جنس مخالف لذت خواهند برد. سیاره شما عطارد شما را عمدتا از لحاظ مراودات تحت تأثیر قرار می دهد. برعکس ۲۰۱۶، امسال شما می توانید تحولاتی را هم در اخبار جدید وهم رشد شخصی دنبال کنید.
طالع بینی سال تولد هندی,طالع بینی سال تولد حیوانات,طالع بینی سال تولد موش
از ابتدای سال جوزایی ها از انرژی مثبتی در زمینه مراودات بهره مند می شود. شما باید از قوه تخیل و ناگهانی خود استفاده کنید و همسرتان را با یک سورپرایز کوچک خوشحال کنید. افراد مجرد خوش شانس خواهند بود. طی این دوره شما برای همسران بالقوه تان بسیار جذاب خواهید بود. در فصل بهار نگذارید احساسات تان فروکش کنند. واقع بین باشید.
طالع بینی سال تولد و حیوانات,طالع بینی سال تولد و ازدواج,طالع بینی سال تولد حیوان,طالع بینی سال جدید,
طبق طالع بینی نیمه دوم سال، نماد افکار است. اگر مدتی را تنها سپری کرده اید، متعادل تر می شوید و از تمام مشکلات فکری راحت خواهید بود. سه ماه آخر سال به نفع آنهایی که هنوز همسر ندارند است. ایجاد یک تماس جدید برای شما خیلی آسان خواهد بود. ممکن است کسانی که در این مراودات هستند، کمی شکوه کنند بنابراین اجازه ندهید چیزهای جزئی روحیه خوب شما را خراب کند.
طالع بینی سال جدید میلادی,طالع بینی سال جدید۹۶,طالع بینی سال جدید چینی
شما از پیشرفت شغلی عمدتا در تابستان بهره مند خواهید شد. زمستان در کارتان خیلی خوب نیستید، پویایی ندارید اما همه این ها تغییر خواهند کرد. در طول تابستان خلاق می شوید و در کار می درخشید. شما توجه مافوق و شناخت او از شما را به دست می آورید، ولی با افراد حسود نیز برخورد خواهید داشت. اجازه ندهید آنها خیلی به شما نزدیک شوند.
طالع بینی سال جدید ۱۳۹۶,طالع بيني سال جديد,طالع بینی سال جدید ۹۶,طالع بینی سال جدید۹۷,
مسلما در سال ۲۰۱۷ نباید خانواده را نادیده بگیرید. در این سال شما بالاخره موفق می شوید تبر را دفن کنید. طالع بینی، سازگاری دوباره با اطرافیانتان را پیش بینی کرده است.
از لحاظ سلامتی باید به ویژه در پایان سال مراقب باشید. سیاره عطارد تاثیر خیلی مثبتی بر شما ندارد و خطر تصادف یا ایجاد آسیب وجود دارد. سعی کنید شرایط فیزیکی را خوب حفظ کنید شما همچنین باید ایمنی بدنتان را تقویت کنید.
جدیدترین طالع بینی سال ۹۶,طالع بینی سال چینی,طالع بيني سال چيني,طالع بینی چینی سال اسب
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد تیر (سرطان)
متولدین این نماد منطقه البروج، برخلاف سال قبل می توانند به دفعات انرژی های مثبت را در زمینه مراودات مشاهده کنند. طالع بینی ۲۰۱۷ تحولات جالبی را برای برج سرطان پیش بینی کرده است. هوش احساسی و قدرت درک سرطانی ها نباید تحت تاثیر کره ما ه که از نوسانات مزاجی مبهوت می شود، باشد. مشکلات با خونسردی فکری حل می شوند به جای اینکه دوباره تدبیر اندیشه شود و کارهایی که بعدا پشیمانی به بار می آورند را انجام نمی شوند.
طالع بینی چینی سال تولد,طالع بینی چینی سال مار,طالع بینی چینی سال ۲۰۱۷,طالع بینی چینی سال میمون,
بر اساس طالع بینی شما قبلا سال را با سختی شروع می کردید، بعد از ملاقات با یک فرد جالب از جنس مخالف، جرقه های زیادی به وجود خواهند آمد. ولی شما باید منطقی فکر کنید این شخص ممکن است در واقع ان چیزی که به نظر می آید نباشد. شما در می یابید که این شخص را خودتان ایده آل کردید و به دلیل اشتیاق اولیه، نمی دیدید که او شرایط لازم برای مراوده را ندارد. بعد از این تجربه تلخ، شما به درونتان و تفکر درباره خودتان گرایش پیدا می کنید.
طالع بینی چینی سال ببر,طالع بینی چینی سال اژدها,طالع بینی چینی سال خروس
پس از آن به خیلی چیزها پی می برید و شخصیت تان رشد می کند، بنابراین معلوم می شود که این دوره برای شما سودمند خواهد بود. فرصت جدیدی برای عشق با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۷ برایتان به وجود می آید. احساسات سرطانی ها به جوشش در می آید. شما می توانید لحظات عاشقانه زیادی پیش رو داشته باشید، خواه مجرد باشید خواه متاهل.
طالع بینی سال حیوانات,طالع بینی سال حیوان,طالع بيني سال حيوان,طالع بینی حیوان سال تولد,
به زندگی شغلی به ویژه در فصل زمستان زمانی که در مراودات تنش ایجاد شده، توجه کنید. حداقلش این است که وارد افکار دیگری می شوید. با نزدیک شدن به سه ماهه دوم سال، تصمیمات مهم را به تعویق نیندازید و فرصت ها راز دست ندهید چون بعدا ممکن است نتیجه معکوس بگیرید. مراقب باشید که ساده لو نباشید نباید اطلاعات مهم را با افرادی که اعتماد کامل به آنها ندارید به اشتراک بگذارید.
طالع بینی حیوانات سال تولد,طالع بيني حيوان سال تولد,طالع بینی چینی سال حیوانات
نقطه عطف شما در نیمه سال ۲۰۱۷ زمانی که شما به معنای واقعی کلمه ستاره درخشانی هستید، است. مافوق شما سرانجام متوجه تلاش های شما می شود و شما پاداش می گیرید. همچنین پاداش مالی نیز در انتظار شما است بنابراین می توانید از عهده هزینه های تعطیلات خوب تابستان برآیید. حجم کار شما حتی در پاییز هم می تواند حفظ شود.
طالع بینی ازدواج سال حیوانات,طالع بینی بر اساس سال حیوانات,طالع بینی بر حسب سال تولد,
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد مرداد (اسد)
طالع بینی ۲۰۱۷ برج اسد خیلی خوشایند نیست. این سال مثل یک آونگ برای آنهاست. فرصت های موفقیت زیادی وجود خواهند داشت ولی شما به سرعت گرفتار مشکلات می شوید و به پایین سقوط می کنید. خوشبختانه، متولدین این نماد، شخصیت بلندهمت و مبارزی دارند. آنها به لطف قدرت درونی شان به معنای واقعی کلمه برای موقعیت های برجسته ساخته شده اند. از طرف دیگر، حرکت نزولی برج اسد نشان می دهد که آنها باید در کانون توجه قرار گیرند، آنها خیلی سریع می توانند زبده شوند. نه تنها سال گذشته ما دریافتیم که با برج اسد رسیدن به اهداف گاهی سخت است.
طالع بینی سال خرگوش,طالع بيني سال خروس,طالع بینی در سال ۹۶,طالع بینی در سال ۹۷
بلکه در آغاز سال نیز شما منفعل خواهید بود. مسلما این دوره برای اخذ تصمیمات مهم یا شروع یک پروژه کاری جدید مناسب نیست. شما باید به چیزی که به خوبی واقفید، بچسبید. در طول سه ماهه بعدی سال، فرصت ارتقای موقعیت به ویژه در شغل برایتان ایجاد می شود. شما فقط نباید اجازه دهید دچار شکست های ابتدایی شوید. در تابستان ۲۰۱۷ شما به غیر از کار در زمینه های دیگر نیز خیلی خوب عمل می کنید. همچنین در این فصل خورشید از لحاظ مراودات، تأثیر خیلی مثبتی بر برج اسد دارد.
طالع بینی در سال ۲۰۱۷,طالع بینی در سال ۱۳۹۶,طالع بینی سال روز ماه,طالع بینی روزهای سال,
میزان توان و مطالبات جنسی شما برای هر کسی قابل توجه است. شما شروع به جذب جنس مخالف می کنید. در اصل مجردها از این مزیت می توانند بهره مند شوند. شما خیلی محرمانه و عشق بازانه در طول شب رفتار می کنید. افرادی که در مراودات هستند، زمانی که مراودات خود را پس از یک سری مشکلات مقدماتی تقویت کردند، دوره موفقی در پاییز خواهند داشت. با نزدیک شدن به پایان سال نباید ساده لو باشید، افرادی در اطراف شما ظاهر می شوند که در صدد به سرقت بردن پول شما، یا سوءاستفاده از شما با روش های دیگر هستند.
طالع بینی سال و روز تولد,طالع بینی سال ماه روز تولد,طالع بینی از روی سال تولد
در اشتغال شما کارهای زیادی برای جلوگیری از مشکلات انجام می دهید ولی نگران نباشید شما فقط به زمان نیاز دارید تا مشکلات خیلی زود از بین بروند. سعی کنید به خانواده خیلی اهمیت دهید، شما در ابتدای سال کمی آنها را نادیده گرفته بودید.از لحاظ سلامتی، نزدیک نوامبر ۲۰۱۷ مراقب بیماری های بلندمدت باشید. ممکن است شما برخی علائم قبل از وقوع بیماری را دست کم بگیرید و طبق طالع بینی، الآن آن بیماری فوران کند.
طالع بینی از روی سال و ماه تولد,طالع بيني از روي سال تولد,طالع بینی ازدواج از روی سال تولد,
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد شهریور (سنبله)
متولدین این نماد فکری-عقلانی منطقه البروج ممکن است تحت تاثیر قوانین سیاره عطارد، انتقادی ولی اهل عمل باشند. در اصل شما اشخاص بی ریایی هستید که هر کاری برای دیگران انجام می دهید. سال گذشته برای شما خیلی خوب نبود ولی امسال بالخره پاداش مورد نظرتان را دریافت می کنید. طالع بینی ۲۰۱۷ در مورد برج سنبله می گوید، نیمه دوم سال پس از پیروزی بر رکود ممکن الوقوع، مثبت باقی خواهد ماند.
طالع بینی روز ماه وسال تولد,طالع بینی روز وماه و سال,طالع بینی سال شمسی
در آغاز سال شما در هر چیزی سر آمد خواهید شد، به افراد و مسیر شغلی توجه کنید و در هیچ کجا عجله نکنید. در ماه های فصل زمستان ممکن است سانحه ای در جاده های یخی برایتان اتفاق بیفتد. با سلامتی تان بازی نکنید، به آرامی راه بروید. بهار فصل آرامی خواهد بود، از آن برای منظم کردن افکارتان استفاده کنید، بعدا معلوم می شود که گام مفیدی برایتان بوده است. نزدیک نیمه سال ۲۰۱۷ مشکلات شروع به تلنبار شدن می کنند. آنها را به تعویق نیندازید چون ممکن بعدایکباره فوران کنند. در پاییز و زمستان مراقب اطرافیانتان باشید برخی در صدد از بین بردن شادی شما هستند.
طالع بینی سال شیر,طالع بینی شهریور در سال ۹۶,طالع بینی سال های شمسی,
فصل زمستان برای زندگی شغلی شما فرصت خوبی است، سنبله ای ها در کار به ویژه پس از اینکه اعتماد مافوقشان را جلب کردند، بسیار موفق خواهند بود. مافوقتان وظایف مهمی بر عهده شما می گذارد و اگر شما بتوانید آنها را انجام دهید، مسلماپاداش دریافت خواهید کرد. در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ باید بر پروژه ناتمام متمرکز شوید. به گذشته بیندیشید و از اشتباهات خود درس بگیرید. در تابستان مشکلات کاری را به تعویق نیندازید چون ممکن است روی هم انباشته شوند و دیگر نتوانید آنها را مدیریت کنید. اگر افرادی خواستند کار شما را خراب کنند به تنهایی با آنها مقابله کنید.
طالع بینی ماههای سال شمسی,طالع بینی سال ۹۶ متولد شهریور,طالع بینی سال ۱۳۹۶
به خانواده و دوستانتان خصوصا در فوریه اهمیت بدهید. آنها واقعا به حمایت شما نیاز دارند. طالع بینی می گوید که فرصتی برای مراوده در ماه‌های فصل تابستان به وجود می آید. با افرادی جدیدی که کمی شوخ طبع هستند دیدار خواهید کرد. افرادی که دوباره شانس به آنها روی آورده است نباید از شراکت با این افراد به ویژه در پایان سال غافل شوند.
طالع بینی طبق سال تولد,طالع بینی سال عقرب,طالع بینی سال فروردین,طالع بینی سال ۹۶ متولد فروردین,
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد مهر (میزان)
طالع بینی ۲۰۱۷، نوید تحولات عظیم و نیز اخبار جدید زیادی را به برج میزان داده است. متولدین این برج، حساس و خردمندند و با نماد هوشی- احساسی منطقه البروج خواهان زندگی لذت بخش هستند، بنابراین به نوعی این سال برای شما با تجربیات جالب سپری خواهد شد. برخلاف سال قبل که میزانی ها بی حال و خواب آلوده بودند.

طالع بینی و فال سال ۹۶,طالع بینی ماه فروردین سال ۹۶,فال طالع بینی سال تولد
از آغاز این سال متوجه خواهید شد که خیلی کارتان کساد است. خوشبختانه طبق طالع بینی شما پیشنهاد های بهتری در این دوره خواهید داشت، پس نگران تغییرات نباشید و به دیدار خوشبختی بروید. اگر شما در این کار باقی بمانید، نمی توانید از استرس که برایتان خیلی قابل تحمل نیست دور باشید. در این زمان همچنین به خانواده تان توجه کنید. شخصی ممکن است مشکلات جدی پیش روی اعضای خانواده را کتمان کند. اگر ترسو باشد، راز خود را نگه می‌دارد سپس همدستش به کمک او می آید.
طالع بینی سال قمری,طالع بینی سال کبیسه,طالع بینی متولدین سال کبیسه,طالع بینی کامل ماه های سال,
با آمدن فصل بهار تحول مهمی روی می دهد. سیاره ونوس بالخره به همه میزانی ها لطف خواهد کرد. کنار شما شخص جالبی پدید می آید. او می تواند حتی دلبر شما شود. نیمه دوم سال از لحاظ شغلی برایتان مثبت خواهد بود و شما سرانجام می توانید منتظر گردش کاری و نیز مراودات باشید. متأهل ها از عشق لذت خواهند برد و طالع بینی برای مجردها، تجربیات زیادی از ملاقات با افراد جنس مخالف پیش بینی کرده است.
کتاب طالع بینی ماههای سال,طالع بینی کوتاه ماه های سال,طالع بینی کلی سال ۹۶
شب های تابستان داغ شما عینا به حرکات عاشقانه ترغیب می شوید. در سه ماهه سوم سال افتی پدید می آید. کسی درصدد سرقت خوشبختی شماست. از مشکلات فرار نکنید و با آنها روبرو شوید. زمانی که با افراد خان نسبت به خود، مواجه می شوید خواهید دید قدرتمند تر از آن چیزی که فکر می کنید هستید. در پایان سال در به تعویق انداختن تصمیمات مهمی که اکنون زمان مناسبی برای آنها نیست، آزاد هستید. مراقب سلامتی خود باشید، لباس خوب بپوشید و سرد تر شدن را دست کم نگیرید. در کریسمس اطرافیان و دوستان نزدیکتان را فراموش نکنید. یک هدیه کوچک نشان می دهد که شما به آنها توجه می کنید و این آنها را خوشحال می کند.
طالع بینی کلی سال اسب,طالع بینی سال نودوشش,طالع بینی سال نهنگ,طالع بینی سال نو,
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد آبان (عقرب)
متولدین این نماد، نیروی عظیمی در درونشان وجود دارد، حتی اگر بار اول نسبتا بی حال و ترسو به نظر بیایند. آنها به لطف قدرتشان بسیار ثابت قدم هستند. به آسانی متزلزل نمی شوند. در لحظه مناسب به سرعت و با جسارت تمام تصمیم می گیرند. طالع بینی ۲۰۱۷ می گوید که برج عقرب این سال نسبت به سال ۲۰۱۶ از لحاظ مراودات و مسیر شغلی خیلی مثبت تر است. شما تحت تأثیر سیاره تان، پلوتون، در همه چیز خوب خواهید بود.
طالع بيني سال نهنگ,طالع بینی سال نود شش,طالع بینی سال و ماه,سالها و حیوانات (طالع بینی)
درست از آغاز سال عقربی ها باید مراقب شغلشان باشند. شما در محاصره دشمنانی که قصد دارند خوشبختی شما را بدزدند هستید. همکارتان ممکن است پروژه شما را بدزدد و بخواهد به ایده های شما برسد. مراقب دوستان نزدیکتان نیز باشید. برخی از آنها ممکن است، آن قدر که به نظر می آیند، درستکار نباشند. طبق طالع بینی، در فصل بهار مشکلات کاری از بین می روند. شما بعد از تلاش های جدی بر شکست ها غلبه می کنید و آنها را حل می کنید. قطعاً یک نفر متوجه شما می شود و پاداش شایسته ای به شما می دهد. حتی ممکن است پاداش مالی در انتظار شما باشد. در آوریل، مراقب آلرژی ها باشید و بیماری های جزئی را دست کم نگیرید. نیمه سال نقطه عطفی خصوصاً در زمینه مراودات برای شما خواهد بود.
طالع بینی سال ها وحیوانات,طالع بینی چینی سال و ماه تولد,فال و طالع بینی سال ۱۳۹۶,
الن، پلوتون تثیر بسیار مثبتی بر برج عقرب دارد. و زمان بسیار مناسبی برای برداشتن گام های بزرگتر در مراوداتتان است ولی باید سریع تصمیم بگیرید بعد ممکن است زمانی بهتر از این گیرتان نیاید. طالع بینی همچنین بهترین ها را برای مجردها در طول تابستان آرزومند است. این دوره برای شما بسیار خوشحال کننده است ولی خودخواه نباشید و فراموش نکنید که بخشی از وقتتان را به خانواده تان اختصاص دهید.
فال و طالع بینی سال ۹۶,فال و طالع بینی سال ۱۳۹۷,فال و طالع بینی سال ۲۰۱۷,طالع بینی سال ها
شما باید بدانید که آنها در لحظات خوب و بد کنار شما ایستاده اند بنابراین خیلی از دریچه ها و بازخوردها به نفع شما است. با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۷ هنوز حجم کار شما نوسان دارد. ممکن است ارتقایی هم در انتظار شما باشد. شما حتی در عشق می شکفید. با همسرتان از لحاظ مراوده ای بسیار سازگار هستید. و آنهایی که امسال بختشان را پیدا نکرده اند از لحظات و حرکات عاشقانه به واسطه یک آشنایی جدید لذت خواهند برد. پایان سال برای یک سرگرمی جدید زمان خوبی است، مثلاً در یک ورزش جالب یا یک دوره زبان را تجربه کنید.
طالع بینی ازدواج ماههای سال با یکدیگر,طالع بینی ازدواج سال ها با یکدیگر,طالع بینی سال ۲۰۱۷ میلادی,
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد آذر (قوس)
طالع بینی ۲۰۱۷ به برج قوس پس از غلبه بر مشکلات، تغییر وضعیت احسن را نوید داده است و شما در همه چیز سرآمد خواهید شد. متولدین این نماد، تحت تأثیر فرمانده شان، مشتری، ذاتا خوش‌بین های بی پروایی هستند. در این سال شما می توانید کاملاً از حقیقت اعتماد به نفس و توانایی تصمیم گیری سریعتان استفاده کنید. متاسفانه سال گذشته از این نظر خیلی خوب نبودید.
طالع بینی سال ۲۰۱۸,طالع بینی سال ۲۰۱۷ برای ماههای مختلف,طالع بینی سال ۲۰۱۸ میلادی
طبق طالع بینی، آغاز سال برای برج قوس نه در کار موفقیتی دارد و نه در مراودات. در این دوره بیشتر باید به خانواده اهمیت دهید. آنها شما را تشویق می کنند و افکار دیگری برایتان پدید می آورند. در سه ماهه دوم سال شما بالخره بر مشکلات شغلی غلبه می کنید، ولی الآن باز هم بهترین زمان برای مراودات صحیح نیست. گردش سال به نیمه می رسد. انرژی مثبت بازخواهد گشت. از تعطیلات تابستان انرژی مثبت و اعتماد به نفس زیادی عاید شما می شود و تا پایان سال باقی می مانند.
طالع بینی سال ۲۰۱۷, فال و طالع بینی, طالع بینی ازدواج, انواع فال و طالع بینی, فال متولدین فروردین,
شغل شما تا فصل بها دچار رکود است. شما نمی توانید هیچ کمکی به بهبود آن کنید حتی اگر اضافه کاری هم در کار داشته باشید. شما فقط نباید تسلیم شوید. نزدیک ماه آوریل نقطه عطفی برای شما خواهد بود. شما از قدرت تصمیم گیری سریعتان استفاده می کنید و به راه حل جالبی برای وضعیت بن بست کاری می رسید. شما شناخته می شوید و مزیت هایی عایدتان می شود. از نیمه سال توانایی سازماندهی شما وقتی پروژه هایتان را مدیریت می کنید، ثابت می شود. شما ممکن است از همکارتان انتظار کمک داشته باشید در پایان سال نگذارید خشنودی کاری تان از بین برود و به افراد حسود اعتنا نکنید.
فال ماه تولد, طالع بینی سال ۹۶, فال ازدواج, فال جدید, فال حافظ, فال و طالع بینی برای سال ۲۰۱۷
همچنین کمی در مراوداتتان تنش ایجاد خواهد شد. مراقب باشید زمانی که با همسرتان بحث می کنید، سعی نکنید مشاجرات قدیمی را به میان بیاورید. ماه‌های جادوگر تابستان ۲۰۱۷ نقطه عطفی برایتان خواهد بود و سازگاری مراوداتتان بازخواهد گشت. و به علاوه بعد از غلبه بر زمان های دشوار مراوده ای تان، محکم تر خواهید شد. طالع بینی نشان می دهد که اعتماد به نفس مجردها درخشش می یابد و این همان چیزی است که برای همسران بالقوه در وهله اول، جذاب است.
طالع بینی سال,طالع بینی سال ۹۶,طالع بینی سال ۱۳۹۶,طالع بینی سال تولد,طالع بینی سال ۲۰۱۷,
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد دی (جدی)
طالع بینی برای متولدین این نماد منطقه البروج که خیلی بی پروا و بلندپرواز هستند، نوید موفقیت های زیادی را داده است.
به علاوه، برخلاف سال گذشته شما مطلوبیت مورد نظرتان را خواهید شناخت. زحل به ویژه در تابستان تاثیر مثبتی بر شما خواهد داشت و راه را برای اطلاعات جالب باز می کند. طالع بینی ۲۰۱۷ می گوید، برج جدی از رازهای مردم دنیا کناره گیری کرد و در عوض از توانایی های آنها برای رسیدن به خوشبختی آنها استفاده می کند.

طالع بینی سال میمون,طالع بینی سال ببر,طالع بینی سال خوک,طالع بینی سالها,طالع بینی سال سگ
آغاز سال ۲۰۱۷ برای برج جدی موفقیت آمیز است. به ویژه برای زندگی شغلی اکنون زمان مناسبی است. شما موفق به فراهم کردن مقدار زیادی اطلاعات باارزش و تماس های مفید می شوید. نگران مزیت های این کار نباشید. مطمئن باشید پاداش شما در هردو صورت، شناخته شدن توسط مافوق و پول خواهد بود. در تمام نیمه اول سال نباید بر «درخشش» متوقف شوید، اگر بگذارید موفقیتتان شما را کور کند، تابستان نقطه شکستی برای شما خواهد بود. اگر شروع به خودستایی کنید و مراقب نباشید، خیلی از چیزها را از دست می دهید.
طالع بینی سال اسب,طالع بینی سال اژدها,طالع بینی سال ازدواج,طالع بینی سال اسب برای سالهای دیگر,
مرحله بعدی، برج جدی با فرارسیدن پایان سال شروع به خوب عمل کردن در مراودات می کند. متسفانه زحل در این زمینه خیلی به نفع شما نیست. بین همسران دائم، تنش ایجاد می شود. اخبار ناخوشایندی ظاهر می شوند و حسادت شما را پایین می آورد. این در حالی است که مشاجرات شما ممکن بعدا مایه افسوس شود. در تابستان بعد از شکست های قبلی نسبتا سست می شوید. سعی کنید وقتتان را صرف خانواده کنید، ابراز علاقه شما به آنها، خوشحالشان می کند.
طالع بینی سال اسب برای ببر,طالع بینی سال برای ازدواج,طالع بینی بر اساس سال تولد
به سراغ وجدانتان بروید و مطالب را بازگو کنید. عشق نزدیک تر از آن چیزی است که فکر می کنید. طبق طالع بینی، این مطلب به ویژه در پایان سال ۲۰۱۷ثابت خواهد شد. مجردها شانس بزرگی برای ملاقات با دلبر خود در این دوره خواهند داشت و آنهایی که در این مراودات هستند، دوباره به استقبال صلح و آرامششان می روند. اگر در خانه بمانید، شانستان خیلی زیاد نخواهد بود. شما باید وارد جامعه شوید. مثلا در یک دوره هنری ثبت نام کنید، یا یک ورزش جدید را تجربه کنید. شاید شریک زندگی شما آنجا منتظرتان باشد.
طالع بینی سال اسب,طالع بینی سال اژدها,طالع بینی سال ازدواج,طالع بینی سال اسب برای سالهای دیگر,
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد بهمن (دلو)
متولدین این نماد، به لطف گزینه های جذابشان خیلی در مسیر اصلی نیستند. آنها اغلب متفاوت و بی انتها هستند. و بنابراین ممکن است خلاقیت و ابتکار این افراد خیلی فهمیده نشود. طالع بینی برج دلو، پیچ و تاب های بسیاری را نشان می دهد. ولی این نتیجه اثرات زندگی است.
طالع بینی سال اسب برای ببر,طالع بینی سال برای ازدواج,طالع بینی بر اساس سال تولد
سال قبل منفعل تر بودید و زمان زیادی برای فکر کردن داشتید. ولی امسال نباید متوقف شوید. شما برای شروع سال، بار اول با سر شیرجه می زنید. فصل بهار نه تنها وضعیت آرام خواهد شد، بلکه انرژی اضافه ای هم دارید که می توانید آن را در انجام فعالیت های ورزشی به کار ببرید. مشکلات ارتباطی همچنین ظاهر خواهند شد، واقعیت های تلخی نمایان می شوند و شما با تصمیمات مهمی مواجه می شوید. نیمه سال نقطه عطفی برای شماست و شما تجربه جدیدی در عشق خواهید داشت. در پاییز مراقب افسردگی باشید، طالع بینی در پایان سال نوید یک دوره آرام و مسالمت آمیز را داده است.
طالع بيني بر اساس سال تولد,طالع بینی براساس سال,طالع بینی با سال تولد,طالع بینی سال پلنگ,
مراودات از ابتدا برای برج دلو خوب نخواهند بود. حتی در فصل بهار یک تنش کوچک به وجود خواهد آمد. شما متوجه خواهید شد، شریک زندگی مد نظر شما خیلی آرمانی بوده و شما مشکلات را با دعوا یا شکستن حل می کنید. به لطف زمان زیادی که در اختیار دارید می توانید افکارتان را مرتب و مقایسه کنید. رشد شخصیتی بزگی خواهید داشت. از نیمه سال ۲۰۱۷ همه چیز خوب خواهد شد. روابط با برنامه های شما منطبق خواهند شد.
طالع بینی متولدین سال پلنگ,طالع بینی سال ۹۶ پرشین فال,طالع بینی چینی سال پلنگ
مجردها با قرار ملاقات، از تابستان ناآرام لذت می برند. دلوی ها باید از آغاز سال در زندگی کاری‌شان سخت تلاش کنند. خوشبختانه شما دوستان واقعی دارید که به شما کمک می کنند. در بقیه سال شما به طور متوسط سر کار خواهید بود. شما هیچ چیز را بهتر یا بدتر نمی کنید. تحول با پاییز خواهد آمد. به لطف خلاقیت و توانایی تفکر بی انتهایتان، شانس پیشروی را خواهید داشت. شما راه حل بهتری برای پروژه رقابتی تان می اندیشید که مافوق تان از آن به طور شایسته قدردانی خواهد کرد. سپس از تعطیلات بسیار مناسب تابستانی می توانید لذت ببرید و با ماساژ توسط ورزش های مستانی، استراحتی به خود بدهید.
پیش بینی طالع بینی سال ۹۶,پیش بینی طالع سال ۹۶,طالع بینی سال تولد برای ازدواج
طالع بینی سال ۹۶ و ۲۰۱۷ متولد اسفند (حوت)
در آغاز سال، طالع بینی ۲۰۱۷ برج حوت خیلی خوشایند نیست، ولی در نیمه دوم سال وضعیت بهتر می شود و متولدین این نماد حساس منطقه البروج، در همه چیز سرآمد خواهند شد. شما با استفاده از فداکاری، طبیعت آرام و بر اساس معنویت مدیریت خواهید کرد. سال گذشته سیاره تان، نپتون بر عقل شما خیلی تاثیر داشت و شما را مجبور به برخی کارها می کرد. این امر امسال باید تغییر کند. حوتی ها در نهایت از زندگی خود لذت خواهند برد.
طالع بینی سال تولد میلادی,طالع بینی سال تولد هندی,طالع بینی سال تولد حیوانات,طالع بینی سال تولد موش
در فصل زمستان مشکلاتی در مراودات و نیز شاید در کار پیش بیاید. در سه ماهه بعدی سال، مشکل سختی ممکن است پیش بیاید که باید تلاش زیادی برای غلبه بر آن کنید. از طرف دیگر، این مشکلات شما را خیلی بیشتر از آنچه که متوجه شوید رشد می دهند. در تابستان شما در هر چیزی عالی عمل می کنید. پایان سال ۲۰۱۷ متعلق به آشنایی های جدید است.
طالع بینی سال ۲۰۱۷, فال و طالع بینی, طالع بینی ازدواج, انواع فال و طالع بینی, فال متولدین فروردین,
زندگی شغلی شما ممکن است در ابتدا بد باشد. شما هیچ چیز را بدتر نمی کنید، ولی از خودتان راضی هم نخواهید بود. در این دوره فقط باید بدون توجه به کسی، پیش بروید. نقطه عطف در نیمه دوم سال زمانی که کاملاً از قوه تخیل و خلاقیت خود استفاده می کنید، پدید می آید. شما می توانید انصافاً به خود افتخار کنید.
فال ماه تولد, طالع بینی سال ۹۶, فال ازدواج, فال جدید, فال حافظ, فال و طالع بینی برای سال ۲۰۱۷
طالع بینی می گوید که در این سال شما در مراودات خیلی خوب عمل می کنید. شما دوباره اعتماد به نفس را که مدت طولانی در جستجویش بودید به دست می آورید و در طول تابستان از آن بهره مند می شوید، مجردها عیناً به حرکات عاشقانه ترغیب می شوند. شما در این دوره برای جنس مخالف مثل یک آهنربا هستید پس نگران برداشت قدم اول نباشید. افرادی که قبلا در این مراودت بوده اند، شروع سال برایشان سخت تر است ولی شما بعداً بر همه مشکلات مراوده ای غلبه می کنید، تقویت می شوید و هماهنگی بازخواهد گشت.
طالع بینی سال ۲۰۱۷ چگونه خواهد گذشت,طالع بینی سال ۹۶ برای متولدین سالهای دیگر,طالع بینی سال ۹۷
طبق طالع بینی خانواده شما به ویژه در بهار زمانی که با مشکلات مواجه می شوید، در کنار شما هستند. از لحاظ آرامش، شما نسبت به نزدیکترین افراد به خودتان احساس واقعا خوبی دارید. آنها اکنون فقط می توانند شما را تشویق کنند.

طالع بینی سال 96 بر اساس ترجمعه فال سایت یاهو

فروردین

در سال 96 متولدین فروردین تقریبا در تمام زمینه های زندگی خود فرصت های زیادی بدست خواهند آورد. در این میان سیاره عطارد نیز برای برقراری روابط ضروری و جدید به شما کمک خواهد کرد. به این ترتیب در سال نو ارتباطات جدیدی در زندگی شکل خواهد گرفت. امسال شما بر ایده های جدید و هوشمندانه ای متمرکز می شوید و اجرایی کردن آنها در این مدت یکسال برایتان سهل و آسان پیش بینی می شود. امسال با حضور سیاره زحل در طالعتان ثبات و پایداری در زندگی شما برقرار خواهد شد. سعی کنید در این دوره صبور و شکیبا رفتار کرده و پشتکار داشته باشید و از تصمیم های عجولانه و شتاب زده پرهیز کنید. بنابر این پیروزی و موفقیت پیش روی شما خواهد بود و در غیر این صورت با عواقب بلند مدتی در زندگی رو به رو خواهید شد.

در زمینه کسب و کار

در سال 96 برای متولدین فروردین مسیر شغلی فوق العاده ای پیش بینی می شود. درطول این دوره شما می توانید موقعیت شغلی خود را بیشتر از قبل تثبیت کنید. بنابر این در این مدت عملکرد شما برای کارفرما و حتی خودتان رضایت بخش و مطلوب خواهد بود. امسال برای برخی از شما در زمینه شغلی تغییرات ضروری ممکن خواهد شد. امسال اگر شما بتوانید در مقابل ناملایمات زندگی تاب بیاورید، در این صورت نتایج مثبت چشمگیری پیش رو خواهید داشت. در این دوره ارتباطات جدید در زمینه کسب و کار تحولات سازنده ای را برایتان به ارمغان می آورند.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال 96 شما منطقی تر و حساستر از قبل خواهید بود. در این مدت شما می توانید به خوبی روابط عاشقانه خود را مدیریت و اداره کنید. با این حال در این دوره ممکن است بی ثباتی و ناپایداری هایی نیز در این زمینه برایتان رخ دهد که جای هیچ نگرانی نیست. چراکه ذات عجول و شتابزده شما این وضعیت ویران را بهبود خواهد بخشید. امسال شور و هیجان عاطفی بالا و سیگنالهای مثبتی در این زمینه برای شما پیش بینی می شود.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال 96 به لطف سیاره زهره وضعیت مالی و اقتصادی شما بهبود و تقویت خواهد شد. بنابر این در این دوره جریان های مالی خوبی برای شما پیش بینی می شود. پس در این مدت بهتر است با کاهش هزینه ها و مخارج، حساب پس اندازها و سرمایه گذاری های خود را افزایش دهید. در سال نو در زمینه مالی و اقتصادی راه ها و درهای جدیدی به روی شما گشوده خواهد شد. بنابر این سعی کنید برای بهبود وضعیت مالی خود از این فرصت ها بهره ببرید.

در زمینه سلامت عمومی

به طور کلی در سال 96 وضعیت سلامت جسمی و روانی شما بسیار خوب پیش بینی می شود. با این وجود ذات حساس و قاطعانه شما ممکن است در این زمینه مسائلی همچون خستگی شدید و سستی را برایتان بوجود آورد. خونسرد باشید و به منظور پیشگیری از عوارض ثانویه آن اقدامات مثبتی انجام دهید. استراحت به اندازه کافی باعث احیا و بازسازی روحیه شما خواهد شد. بنابر این هر زمان که می توانید سعی کنید باطری های درونی خود را با تعطیل کار و تلاش دوباره شارژ کنید. به هر صورت سعی کنید با کار و تلاش زیاد بیش از حد خودتان را در معرض استرس و فشار قرار ندهید. در غیر این صورت سلامت جسم و روان شما دچار عواقب جدی خواهند شد.

در زمینه خانه و خانواده

در سال نو شادی و خوشبختی در خانه شما همچون نوری فروزان خواهد درخشید. در این دوره با حضور سیاره مشتری به صورت قوی در طالعتان، رفاه داخلی و خوشبختی در زندگی شما برق خواهد زد. امسال برخی خرید و فروش هایی در زمینه ملک و املاک برای شما پیش بینی می شود. علاوه بر این افزایش تعداد اعضای خانواده از طریق تولد یا ازدواج نیز برای شما محتمل می باشد. به طور کلی وضعیت مالی در خانه و خانواده در سر تا سر سال رضایت بخش خواهد بود. امسال پیشرفت های بزرگی در این زمینه برایتان وجود خواهد داشت.

در زمینه تحصیلی

در سال نو بسیاری از متولدین فروردین در زمینه تحصیل و آموزش مسائل و مشکلات عمده ای نخواهند داشت. در این دوره شما در همه تلاش های علمی خود موفق و پیروز خواهید بود. امسال افرادی که در زمینه علم و فناوری فعالیت می کنند به صورت خاص و ویژه از پیشرفت های چشمگیری برخوردار خواهند شد.

در زمینه سیر و سفر

در سال 96 برای برخی از فروردینی ها سیر و سفر نیز پیش بینی می شود. با این حال این سفرها بیشتر در زمینه کسب و کار خواهد بود.

اردیبهشت

سال 96 برای متولدین اردیبهشت سالی سرشار از انرژی پیش بینی می شود. امسال هر چند که شما از انرژی خوبی برخوردار هستید اما با حداقل تلاش در زندگی شخصی و خانوادگی و یا حرفه ای خود به نتایج و دستاوردهای خوبی خواهید رسید. پس پیش به سوی جلو حرکت کنید و مطمئن باشید که هوش و خلاقیت منحصر به فرد شما در زمان درست به کمک شما خواهد آمد. امسال تمام سخت کوشی و تلاش شما به روشنی با موفقیت به نتیجه خواهد رسید. امسال شما گاهی اوقات احساس می کنید که واقعا برای استراحت و آرامش خود زمان کافی در اختیار ندارید. اما سپس دوباره مشغول کار می شوید، چراکه در این سال نو الویت اصلی شما کار و مسئولیت و سپس استراحت و تفریح خواهد بود.

در زمینه کسب و کار

امسال در حیطه کسب و کار شما به برنامه های منظم و استراتژیک و انگیزه بالایی نیاز خواهید داشت. در این دوره شما برای رشد و پیشرفت راهنمایی های خوبی از طریق طالعتان دریافت خواهید کرد. با این حال در ارتباط با افراد برجسته و صاحب منصب و یا هم صنف مشکلات و مسائلی در کمین شما خواهند بود. در این زمینه احتمال درگیری و اختلاف برای شما وجود خواهد داشت. ممکن است احساس یاس و ناامیدی کنید اما شما فقط به تغییر مسیر نیاز دارید. از هر گونه بحث و درگیری دوری کنید، چراکه نتیجه عکس خواهد داد. در این زمان سعی کنید از نیروی خلاقیت و ابتکار خود کمک بگیرید تا فضای کاری مساعدی برایتان مهیا شود. در اواخر سال خودتان را برای جا به جایی های اساسی آماده کنید.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال نو 96 عشق و روابط رمانتیک موضوع اصلی زندگی متولدین اردیبهشت خواهد بود. به روابط فعلی شما نور جدیدی از امید تابیده خواهد شد. امسال شما با کمک طالع خود تصمیم های قاطعانه ای خواهید گرفت. افرادی که در حیطه روابط خود دچار مسئله و دشواری شده اند، در سال نو می توانند به موقعیت ثابت و پایداری دست یابند. این بدان معناست که رابطه شما تداوم یا خاتمه خواهد یافت و از حالت بلاتکلیفی خارج خواهید شد. سعی کنید در این زمینه به آرامی گام بردارید. بهتر است در حیطه روابط خود حد و مرزهایی قرار دهید تا از بروز برخی از مسائل پیشگیری کنید. امسال اردیبهشتی های مجرد به روابط دوستانه واقعی وارد خواهند شد که به تدریج در طول سال به عشقی حقیقی تبدیل خواهد شد.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال نو 96 مسیر و جریان مالی و اقتصادی متولدین اردیبهشت در جهتی مثبت به شدت تغییر خواهد کرد. بنابر این امسال شما در زمینه سرمایه گذاری های بلند مدت می توانید اقدامات مثبتی انجام داده و از هزینه های اضافی دوری کنید. امسال برای شما ممکن است برخی هزینه های ناخواسته نیز پیش آید. سعی کنید تا حد امکان از هزینه های غیر ضروری بکاهید و منابع مالی خود را حفظ کنید. امسال شما بر اهداف مالی و تعهدات خود در این زمینه متمرکز می باشید و برنامه ریزی های جدیدی در این زمینه خواهید داشت. در اواخر سال شما از موقعیت مالی ثابتی برخوردار خواهید بود.

در زمینه سلامت عمومی

در آغاز سال 96 متولدین اردیبهشت از سطح انرژی و مقاومت بدنی بسیار خوبی برخوردار خواهند بود. در این صورت شما می توانید مسائل و مشکلات خود در زمینه شخصی و حرفه ای را براحتی حل و فصل نمایید. با این حال به شما توصیه می شود به منظور حفظ سلامت عمومی خود تمرینات ورزشی را در برنامه روزانه خود بگنجانید. سعی کنید رژیم غذایی خود را تغییر داده و از عادات بد غذایی پرهیز کنید. امسال بهتر است از برنامه غذایی سم زدایی نیز پیروی کنید تا وضعیت سلامت و شور و نشاط زندگی در شما تقویت و افزایش یابد. علاوه بر این برخی مسائل مربوط به سیستم گوارشی و سیستم عصبی ممکن است برایتان پیش آید. تمام این مسائل با استراحت و کاهش استرس برطرف خواهند شد.

در زمینه خانه و خانواده

در آغاز سال نو شمسی ممکن است برخی موانع و سختی هایی در زمینه خانه و خانواده برای متولدین اردیبهشت پیش آید. در اواسط سال شادی و نشاط به زندگی شما باز خواهد گشت. برخی از متولدین اردیبهشت امسال در زمینه املاک و مستغلات خرید و فروش هایی انجام خواهند داد. برخی از شما ممکن است در خانه نوسازی انجام داده و یا محل زندگی خود را تغییر دهید. به طور کلی در نیمه دوم سال در این زمینه موهبت های خوبی دریافت خواهید کرد.

در زمینه تحصیلی

امسال برای بسیاری از متولدین اردیبهشت در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش دوره خوبی پیش بینی می شود. افرادی که آزمون های رقابتی همچون کنکور یا مصاحبه در پیش دارند با موفقیت رو به رو خواهند شد. با این حال امسال در زمینه تحصیل در مقاطع بالا شما ممکن است با برخی مسائل و موانع رو به رو شوید.

در زمینه سیر و سفر

امسال برای متولدین اردیبهشت سفرهای زیادی پیش بینی نمی شود. با این حال ممکن است سفرهای کوتاه تفریحی یا کاری برایتان پیش آید. در هنگام سفر احتیاط کنید و در حفظ امور مالی و سلامت خود مراقب و هوشیار باشید.

خرداد

در سال نو 96 متولدین خرداد به دوره ای از خلاقیت و بهره وری وارد خواهند شد. امسال شما از ارتباطات بسیار خوبی برخوردار خواهید شد. در این صورت شما در زندگی حرفه ای خود نتایج خوبی دریافت خواهید کرد. اگر امسال بیشتر گوش داده و کمتر صحبت کنید، شما با توانایی های خود به خوبی خواهید درخشید. امسال شما با کمک سیاره زهره در طالعتان از آشفتگی ذهنی در امان خواهید بود. بنابر این تمام انرژی شما بر ایده های سازنده متمرکز خواهد شد. امسال سعی کنید برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود مصمم و سرسخت باشید. در نتیجه تلاش های شما با موفقیت به ثمر خواهند رسید. در حیطه روابط از هر گونه زیاده روی بپرهیزید. امسال با حضور سیاره مریخ در طالعتان شما از سطح انرژی خوبی در زندگی برخوردار خواهید بود. امسال شما برخی از برنامه های بلند مدت خود برای آینده را آغاز خواهید نمود.

در حیطه کسب و کار

در سال نو سرعت متولدین خرداد در حیطه کسب و کار کاهش خواهد یافت. از این رو امسال زمان خوبی برای درون نگری و باز بینی دوباره آرمان ها و اهدافتان در زندگی می باشد. شما ممکن است برخی تغییرات، جا به جایی و جایگزینی هایی را در اهداف حرفه ای خود انجام دهید. سعی کنید به منظور کسب دانش و مهارت های جدید در این زمینه کوشا باشید. اهداف خود را با شور و اشتیاق دنبال کنید و انتظار نداشته باشید که اطرافیان و دیگران شما را در این زمینه حمایت و پشتیبانی کنند. خب طبیعتا این سرنوشت و آینده شماست و تنها شما می توانید مسئولیت آن را پذیرفته و برای پیشرفت و بهبود آن تلاش کنید.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال نو زندگی متولدین خرداد در حیطه عشق و روابط رمانتیک معنا و مسیر جدیدی پیدا خواهد کرد. بنابر این روابط ناخواسته خاتمه یافته و فرد جدیدی در زندگی شما ظاهر خواهد شد. امسال برای افرادی که در حال حاضر در رابطه می باشند از هیجان و لحظه های رمانتیک خوبی برخوردار خواهد بود. در این دوره اگر شما در موقعیت شک و تردید قرار گرفته اید، امسال زمان خوبی برای حل و فصل تمام اختلافات و نتیجه گیری از این رابطه می باشد. امسال افراد متاهل قادر خواهند بود نیازها و خواسته های خود را به خوبی به طرف مقابل خود منتقل کنند. امسال وقت خود را با سوء تفاهم ها و درگیری های بیهوده تلف نکنید. سعی کنید بر جنبه های مثبت زندگی خود متمرکز باشید.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در طول سال 96 متولدین خرداد در زمینه امور مالی و اقتصادی متزلزل خود، وضعیت پایدار و ثابتی را تجربه خواهند کرد. امسال برای شما فرصت های سرمایه گذاری بلند مدت خوبی پیش بینی می شود. امسال شما در امور مالی از رشد مداوم و پایدار برخوردار خواهید بود. امسال جریان های مالی خوبی از طریق سرمایه گذاری های گذشته نصیبتان خواهد شد. در اواخر سال شما منابع مالی قابل ملاحظه ای در اختیار خواهید داشت. بنابر این شما قرض و بدهی، وام و سایر صورت حساب های خود را تصفیه و روشن خواهید ساخت و با امنیت مالی بهتری سال جدید 97 را آغاز خواهید کرد.

در زمینه سلامت عمومی

امسال وضعیت سلامت عمومی بدن متولدین خرداد بهبود و افزایش خواهد یافت که چنین وضعیتی از موهبت حضور سیاره های زهره و مشتری در طالعتان خواهد بود. امسال سعی کنید به منظور حفظ سلامت خود از رژیم غذایی سالمی پیروی کنید. از نوشیدنی های الکلی و سیگار پرهیز نمایید. امسال برخی از شما ممکن است از لحاظ روحی و روانی دچار ضعف شوید. شما بهتر است نسبت به زندگی دیدگاهی مثبت و خوش بینی داشته باشید. خوب است به خاطر داشته باشید که داشتن ویتامین و مواد معدنی کافی در رژیم غذایی موجب افزایش سطح انرژی در بدن خواهد شد.

در زمینه خانه و خانواده

امسال متولدین خرداد در زمینه خانه و خانواده با برخی نوسانات عمده و اساسی رو به رو خواهند شد. بنابر این شما در این زمینه دچار برخی اضطراب و نگرانی هایی خواهید شد. با این حال روابط شما با خواهر و برادر و بزرگان فامیل دوستانه خواهد بود. شما با اعضای خانواده ممکن است با برخی موانع رو به رو شوید. در این صورت فراز و نشیب هایی از شادی و غم را در زندگی شخصی خود تجربه خواهید کرد. نگران نباشید، سیاره زهره در نیمه دوم سال به کمک شما خواهد آمد.

در زمینه تحصیلی

در سال 96 متولدین خرداد در زمینه تحصیل و کسب مدارج عالی با مسائل و موانعی رو به رو خواهند شد. علاوه بر این امسال برخی از شما در امتحانات رقابتی همچون کنکور و مصاحبه شغلی نتیجه مطلوبی کسب نخواهید کرد. با این حال شما با اراده قاطع و تلاش و کوشش خواهید توانست در سال بعد به پیروزی و موفقیت دلخواه برسید.

در زمینه سیر و سفر

امسال برای متولدین خرداد سیر و سفر زیادی پیش بینی نمی شود. با این حال برای شما احتمال سفرهای کوتاه وجود خواهد داشت. خوب است به خاطر داشته باشید که بهتر است در سفر احتیاط کنید و مراقب سلامت بدن خود نیز باشید.

تیر

در سال نو 96 متولدین تیر گزینه های جدید جالبی برای ادامه زندگیشان پیدا خواهند کرد. امسال اگر شما جرات کنید و در سخت ترین مسابقات و رقابت ها شرکت کنید، در نتیجه خواهید توانست به موفقیت و پیروزی دست یابید. چراکه امسال سیاره مریخ در طالعتان به کمک شما می آید و موجب افزایش سطح انرژیتان خواهد شد و در نتیجه قدرت جسارت شما برای صعود از قله های موفقیت در زندگی افزایش خواهد یافت. این سیاره پتانسیل نهفته در شما را بیدار خواهد کرد. پس به جلوی صف بیایید و پوسته ی انزوا و تنهایی خود را بشکنید. امسال برای شما زمان مناسب و ایده آلی برای به نمایش گذاشتن استعداد و قوه خلاقیتتان خواهد بود. امسال سعی کنید از بی حوصلگی و سستی در کارهایتان بپرهیزید و دست به کار شوید. سعی کنید بر اقدام و عمل متمرکز باشید.

در زمینه کسب و کار

مسئله کسب و کار در سال 96 برای متولدین تیر مهم و قابل ملاحظه خواهد بود. در این دوره شما باید خودتان را برای تحولات پیش بینی نشده در این زمینه آماده کنید. امسال شما می توانید سفارشات و مسائل ضروری و فوری را براحتی حل و فصل نمایید. شما سعی می کنید انگیزه همکاران خود را بالا ببرید و حسن نیت مدیران و کارفرمایان خود را جلب کنید. اما در این دوره با فعالیت های مخرب از طرف مخالفان رو به رو خواهید شد. پس هوشیار و مراقب باشید. تمام انرژی و حواس خود را بر روی اهداف بزرگ خود متمرکز کنید، چراکه امسال شما می توانید به اهدافتان جامه عمل بپوشانید.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال 96 در زندگی متولدین تیر عشق و محبت خواهد درخشید. امسال شما به آرزوها و خواسته های خود در زمینه روابط عاشقانه دست خواهید یافت. در این دوره زندگی شما به لطف تلاش های شریک زندگیتان سرشار از مهر و محبت خواهد شد. بنابر این سعی کنید از زندگی خود لذت ببرید. با این حال سعی کنید از هر گونه زیاده روی و افراط در این زمینه نیز بپرهیزید، چراکه می تواند تاثیرات دراز مدتی در زندگیتان داشته باشد. امسال مجردین تیر به احتمال زیاد با افراد مثبتی ملاقات خواهند داشت. امسال در زمینه روابط عاشقانه و رمانتیک نیمه دوم سال در مقایسه با نیمه اول ثمربخش تر خواهد بود.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال نو وضعیت مالی و اقتصادی متولدین تیر نسبتا خوب پیش بینی می شود. امسال منابع مالی خوبی از طریق دستمزد و حقوق، معاملات در زمینه املاک و مستغلات، ارثیه و مانند آن نصیبتان خواهد شد. امسال شانس و بخت اقبال خوبی در انتظارتان خواهد بود. اما انتظار پول باد آورده را نداشته باشید. هنگامی که با معاملات پر سود رو به رو می شوید می توانید دست به ریسک بزنید. امسال شما با تعهد و پشتکار خود در زمینه حرفه ای و مالی رشد و پیشرفت خواهید کرد.

در زمینه سلامت عمومی

به طور کلی امسال متولدین تیر که از بیماری و ناراحتی هایی در این زمینه رنج می برند بهبود خواهند یافت. در سال نو شمسی سیاره های مریخ، مشتری و زحل در طالع شما قرار خواهند گرفت و در نتیجه انرژی بسیار خوبی را برای تقویت قوای جسمی و روحی برایتان فراهم خواهند کرد. امسال شما دیدگاه و رویکرد مثبت و خوش بینی در زندگی خواهید داشت. علاوه بر این شما می توانید با انجام تمرینات ورزشی و رفتن به باشگاه قدرت و توان عضلانی خود را نیز افزایش دهید. در اواخر سال شما ممکن است با برخی مسائل جزئی در زمینه سلامت و بهداشت مواجه شوید که براحتی برطرف خواهند شد.

در زمینه خانه و خانواده

در سال نو متولدین تیر اهمیت بیشتری نسبت به خانه و خانواده نشان خواهند داد. امسال برای شما در این زمینه یک استثنا خواهد بود، چراکه خانواده برایتان الویت اصلی می باشد. امسال شما می توانید روابط خود را در خانه و خانواده به طور مطلوب و دلخواه شکل دهید. در اواسط سال با حضور سیاره زهره در طالعتان زمان جشن و پایکوبی در محیط خانوادگی شماست. بنابر این در این دوره مناسب های فرخنده و مبارکی برای شما و جمع خانوادگیتان پیش بینی می شود. شما این فضای صلح و آرامش داخلی را مدیون تلاش ها و روحیه مقاوم خود می باشید.

در زمینه تحصیلی

در سال 96 متولدین تیر در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش به سطح رضایت بخشی خواهند رسید. اما به شما توصیه می شود که برای رسیدن به نتایج فوق العاده و ایده آل خود تلاش و تعهد لازم را انجام دهید. امسال تمرکز و سپس الویت بندی و برنامه ریزی کلید موفقیت شما در این زمینه خواهد بود. امسال برخی از شما موفق خواهید شد که در مقاطع تحصیلی بالاتر و یا در زمینه تحقیق و پژوهش در زمینه دلخواه راه یابید.

در زمینه سیر و سفر

در سال 96 سیر و سفر به طور مدوام در دستور کار متولدین تیر ماه قرار خواهد داشت. سفرهای شما در زمینه های مختلفی همچون سفرهای تفریحی و کاری و خدماتی می باشد. به شما توصیه می شود در هنگام سفر به شرایط آب و هوایی آن منطقه توجه کرده و تدابیر لازم را برای آن بیاندیشید.

مرداد

در سال نو شمسی 96 متولدین مرداد قصد دارند زندگی را به معنی واقعی زندگی کنند. این افراد برای امسال آرزوهای بزرگی در سر دارند. در این دوره شما می توانید اهداف و پروژه های طولانی مدت خود را آغاز کنید. با این حال شما گاهی اوقات ممکن است با موانع و مشکلاتی نیز رو به رو شوید. پس بنابر این خودتان را برای مواجه با این مسائل و مشکلات آماده و مجهز کنید. اطمینان داشته باشید که سخت کوشی و تلاش های شما در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه خواهند رسید. در این سال نو اگر شما بتوانید از حاشیه ها و سوء تفاهم های موجود در روابط دست بردارید، در این صورت به حس مثبت خوبی خواهید رسید. امسال که شما مرکز و کانون توجه اطرافیان و دیگران می باشید، حال حاضر برای شما زمان مناسبی برای پرداختن به درون و درونگرایی نیز می باشد. علاوه بر این امسال زمان کافی برای استراحت و آرامش و تمدد اعصاب نیز برای شما وجود خواهد داشت. پس بنابر این با خیال راحت پیش به سوی جلو حرکت کنید.

در زمینه کسب و کار

امسال متولدین مرداد در زمینه کسب و کار در ارتباط با افراد صاحب منصب و برجسته با برخی از مشکلات رو به رو خواهند شد. با این حال امسال شما بواسطه برخی ارتباطات با ارزش برای رسیدن به موفقیت در پروژه های کاری خود هدایت و کمک خواهید شد. امسال حضور سیاره های زهره و زحل به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید به آرزوهای بزرگ حرفه ای خود دست یابید و از نردبان موفقیت براحتی صعود کنید. تنها کافی است برای شنیدن پیشنهادات و راه کارها گوشی مشتاق و شنوا داشته باشید. امسال سعی کنید کمی اعتماد به نفس در خودتان تزریق کنید. بنابر این شما در سال پیش رو خواهید توانست در این زمینه به پیروزی های بزرگی دست یابید.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال 96 عشق و محبت در زندگی متولدین مرداد حرکتی پویا و مستمر خواهد داشت اما در این زمینه با تغییراتی کوچک و سطحی نیز رو به رو خواهید شد. امسال شما برای بودن در کنار شریک زندگیتان وقت و فرصت کافی در اختیار خواهید داشت. امسال مجردین مردادی خواهند توانست رابطه ای مثبت را با فردی جدید آغاز کنند. در نیمه دوم سال برای شما و نزدیکانتان زمینه مناسبی برای ازدواج فراهم خواهد شد.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال نو شمسی برای متولدین مرداد فرصت های مالی بسیار خوبی فراهم خواهد شد. بنابر این امسال برای شما زمان مناسبی برای افزایش منابع مالی و کاهش هزینه ها خواهد بود. امسال برخی از شما ممکن است در معاملات پر سود و منفعت و یا قرعه کشی شانس و بخت و اقبال خوبی داشته باشید. در طول سال وضعیت مالی شما با سرعتی آرام اما با روندی مداوم رو به افزایش و پیشرفت خواهد بود. اما سعی کنید بیش از حد خودتان را با امور مالی درگیر نکنید و به خانواده و نیازهای آنها نیز توجه داشته باشید. اگر امسال شما برنامه ریزی عاقلانه ای داشته باشید می توانید در بخش مالی روندی هموار و ملایم در پیش بگیرید.

در زمینه سلامت عمومی

در سال 96 متولدین مرداد از نظر سلامت جسمی و فیزیکی گاهی با فراز و نشیب هایی رو به رو خواهند شد. با این حال امسال شما فعال تر از سال های گذشته خواهید بود. امسال سعی کنید خودتان را بیش از حد با رژیم های غذایی سخت و تمرینات ورزشی سنگین خسته نکنید. در غیر این صورت با عوارض جانبی منفی رو به رو خواهید شد. امسال بهتر است بخشی از وقت خود را به یوگا و مراقبه اختصاص دهید. در این صورت شما می توانید به نیازهای جسمی و روحی خود بدرستی پاسخ دهید.

در زمینه خانه و خانواده

در سال 96 متولدین مرداد در زندگی شخصی و خانوادگی خود با واکنش های مختلفی رو به رو خواهند شد. از طرفی محیط داخلی منزل به دور از تنش و در صلح و آرامش می باشد و از سویی دیگر شما گاهی اوقات با اصطکاک ها و مسائلی در بین اعضای خانواده رو به رو خواهید بود. امسال ممکن است برای شما سوء تفاهم هایی در زمینه الویت کار بر خانه و خانواده پیش آید. علاوه بر این امسال برای برخی از شما جا به جایی در محل سکونیت یا محل اقامت نیز پیش بینی می شود. در طول سال رابطه شما با پدر و مادر و بستگان درجه یک دوستانه پیش خواهد رفت.

در زمینه تحصیلی

در سال 96 متولدین مرداد در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش با شرایط مختلفی مواجه خواهند شد. بنابر این امسال برخی از شما در این زمینه براحتی و با آسودگی پیش نخواهید رفت. شما با مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید. امسال سعی کنید فضای مثبت و مطلوبی در اطراف خود برقرار کنید تا بتوانید در بلند مدت به موفقیت های دلخواه دست یابید.

در زمینه سیر و سفر

امسال برای متولدین مرداد سیر و سفر نیز پیش بینی می شود ولی این سفرها تفریحی یا شخصی نخواهند بود. بنابر این این سفرها بیشتر جنبه کاری داشته و کمتر به نیازهای خانواده مربوط می شود.

شهریور

سال جدید 96 برای متولدین شهریور فرصت های بیشماری با خود به همراه خواهد داشت. امسال هر چند شما با موانع بسیاری رو به رو خواهید شد، ولی تا پایان سال صحیح و سلامت از تمام این موانع عبور خواهید کرد. امسال برخی از شما در زمینه ارتباطات با مسائل جدی مواجه می شوید و برخی دیگر از شما می توانند این مسائل را مدیریت و کنترل کنند. امسال حضور سیاره مریخ در طالعتان انرژی فراوانی برایتان به ارمغان خواهد داشت. بنابر این این سیاره به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید برای رسیدن به اهداف خود تلاش و کوشش کنید. این تاثیر مثبت مریخ بهترین و موثرترین بخش از طالع بینی امسال شماست. علاوه بر این امسال سیاره مشتری با حضور در طالعتان، شما را در زندگی شخصی و خانوادگی حمایت و پشتیبانی خواهد نمود و موجب تقویت پیوندهای خانوادگی خواهد شد. شما نمی توانید به صورت انفرادی و تنها به سوی جلو حرکت کنید. بنابر این در سال نو برای کسب موفقیت شما به برقراری ارتباط با افراد دور و نزدیک خود نیاز خواهید داشت.

در زمینه کسب و کار

در سال نو متولدین شهریور در حیطه کسب و کار با سختی و دشواری هایی رو به رو خواهند شد. امسال شما با تغییرات و نقل و انتقالات مکرر مواجه می شوید. بنابر این اگر شما امسال را با سال گذشته مقایسه کنید سیر نزولی را در این زمینه مشاهده خواهید کرد. سخت کوشی و انعطاف پذیری در روابط کاری در طولانی مدت باعث بهبود و پیشرفت اوضاع و شرایط شما خواهد شد. در نتیجه در اواخر سال شما در محیط کار به حس آرامش و پیروزی خواهید رسید. سعی کنید امسال به وعده های دروغین و دوستان منفی خود بی اعتنا باشید و توجه نکنید. بنابر این امسال شما در این زمینه باید چشم و گوش باز و حواس جمع باشید و آهسته و با احتیاط قدم بردارید. امسال بیابید به شهود دلتان گوش دهید و بر این اساس عمل کنید.

در زمینه عشق و ازدواج

سال نو 96 برای متولدین شهریور عشق و محبت و سورپرایز بسیاری در این زمینه به ارمغان خواهد داشت. امسال شما روابطی دوست داشتنی تر و قابل اعتماد تری پیش رو خواهید داشت. امسال متاهلین جریان ملایم و همواری را تا پایان سال تجربه خواهند کرد. هر چند که شما ممکن است با مسائل و سوء تفاهم هایی در رابطه مواجه شوید که نیاز به حل و فصل شدن داشته باشد. علاوه بر این امسال حضور سیاره های مریخ و زهره به مجردین مردادی نیز کمک می کنند تا بتوانند فرد ایده آل خود را بیابند. با این حال به این افراد توصیه می شود خودشان را برای بازگشت به رابطه عاطفی سابق خود نیز آماده کنند.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال نو 96 وضعیت مالی و اقتصادی متولدین شهریور نسبتا رو به افزایش خواهد بود. بنابر این امسال شما می توانید به حساب پس اندازهای خود به خوبی اضافه کنید. هر چند که امسال ملزومات و نیازهای مالی شما در زندگی بیشتر از سال گذشته خواهد بود. بنابر این امسال سعی کنید با تمرکز و تلاش و کوشش موقعیت اقتصادی خودتان را در جامعه رشد و پیشرفت دهید. علاوه بر این امسال بهتر است از هر گونه ولخرجی و هزینه های غیر ضروری نیز پرهیز کنید. در این صورت شما می توانید در پایان سال جیب های پر پول و حساب پس انداز سنگینی داشته باشید!

در زمینه سلامت عمومی

در سال جدید متولدین شهریور از وضعیت سلامت خوبی برخوردار خواهند بود. بنابر این امسال شما انرژی بالایی در اختیار خواهید داشت و از تنش و استرس هیچ خبری نیست. امسال شما در رویارویی با موانع و مشکلات زندگی نیز رویکرد مثبت و جسورانه ای در پیش خواهید گرفت. با این حال امسال سعی کنید مدت زمان بیشتری را به استراحت و آرامش خود اختصاص دهید. علاوه بر این امسال شما سعی می کنید از هر گونه درگیری و نوسانات عاطفی پرهیز کنید و رویکرد خوش بینانه ای نسبت به زندگی داشته باشید.

در زمینه خانه و خانواده

در سال نو 96 متولدین شهریور در زمینه خانه و خانواده شرایط مطلوبی در پیش رو خواهند داشت و از این رو موهبت های خوبی در انتظار این افراد خواهد بود. با این حال اگر امسال شما بیشتر بر رشد و پیشرفت شغلی و تعهدات کاری خود متمرکز باشید، بنابر این به احتمال زیاد در این زمینه با مسائلی رو به رو خواهید شد. امسال شما در اغلب اوقات از سوی والدین و خواهران و برادران خود حمایت و پشتیبانی خوبی دریافت خواهید کرد.

در زمینه تحصیلی

در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش سال جدید برای متولدین شهریور دوره ای مطلوب پیش بینی می شود. بنابر این امسال شما می توانید در این زمینه به نتایج مطلوب و دلخواه خود دست یابید. امسال افرادی که قصد تحصیل در مقاطع تحصیلی بالا یا درخواست تحصیل در دانشگاه های خارجی را دارند، با موفقیت پذیرفته خواهند شد. با این حال امسال سعی کنید از هرگونه تصمیم عجولانه ای در این زمینه نیز دوری کنید.

در زمینه سیر و سفر

در سال جدید متولدین شهریور سفرهایی به مکان های دور برای تفریح و خوشگذرانی در پیش رو خواهند داشت. امسال برای برخی از شما سفرهای کوتاه کاری نیز محتمل می باشد.

مهر

سال جدید 96 برای متولدین مهر تجربه ای بسیار لذت بخش و شیرین پیش بینی می شود. بنابر این امسال صلح و آرامش در روابط شما غالب خواهد بود و شما می توانید چشم انداز بهتری نسبت به آینده خود داشته باشید. امسال شما تحت تاثیر عوامل خارجی می توانید قوه خلاقیت چشمگیر خود را به منصه ظهور برسانید. امسال شما با کمک صبر و شکیبایی به همراه برقراری تعادل در زندگی می توانید از جایگاه ویژه ای در نظر افراد برجسته و مهم برخوردار شوید. امسال نزدیکان شما بیشتر از قبل به حمایت و کمک شما نیاز خواهند داشت. هنگامی که شما به خواسته ها و تمایلات این افراد توجه نشان می دهید، بنابر این می توانید در زندگی خود نیز احساس آرامش و حس رضایت داشته باشید.

در زمینه کسب و کار

در سال نو متولدین مهر در حیطه کسب و کار به موفقیت و برتری خواهند رسید. امسال افرادی که در زمینه کارهای فکری و ذهنی فعالیت می کنند می توانند به صورت ویژه و خاص رشد و پیشرفت های چشمگیری داشته باشند. امسال اکثریت شما در این زمینه در تمام شاخه ها می توانید دانش و اطلاعات خوبی برای پیشرفت کسب کنید. امسال شما می توانید در عرصه حرفه و کار براحتی و به طور موثر روابط جدیدی با افراد برقرار کنید.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال جدید متولدین مهر در زندگی شخصی خود با ریا و دو رنگی رو به رو خواهند شد. اما شما با مهارتهای قوی ارتباطی خود می توانید حتی در روابط از دست رفته خود نیز پیروز و موفق باشید. در این دوره شما در رابطه خود با تضاد های جدی مواجه خواهید شد، سعی کنید خونسرد و آرام باشید و بر نقاط قوت رابطه متمرکز شوید. امسال سعی کنید از ادعا کردن و تهمت زدن بر شخص مقابل پرهیز کنید، چراکه چنین رویکردی ضربه های سنگینی بر زندگی عشقی شما وارد خواهد کرد. عامل اصلی داشتن رابطه ای سالم و موفق تنها حفظ تعادل است.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در طول سال جدید متولدین مهر با مخارج ناخواسته بسیاری مواجه خواهند شد. این هزینه ها می تواند به تجملات و درمان اعضای خانواده مربوط باشد. با این حال نکته مثبت اینجاست که امسال برای بهبود وضعیت مالی نیز فرصت های بسیاری برایتان فراهم خواهد شد. از این رو منفعت های مالی خوبی از طریق معاملات پر سود، کمک های مالی مختلف و افزایش حقوق و یا کسب درآمد نصیبتان می شود. با این حال همانطور که گفته شد برخی مخارج ناخواسته در زمینه شخصی برایتان پیش بینی می شود. پس بنابر این بهتر است برای چنین روزهایی کمی پس انداز کنید.

در زمینه سلامت عمومی

در سال جدید متولدین مهر در بخش سلامت عمومی از انرژی بالایی برخوردار خواهند بود و مسئله ی مهمی در این زمینه نخواهند داشت. با این حال به شما توصیه می شود که فعال باشید و به منظور حفظ سلامتی خود ورزش کنید. سعی کنید از این سطح انرژی بالا برای اقدامات مثبت در زندگی استفاده نمایید. در ضمن مراقب رژیم غذایی خود نیز باشید و به آنچه می خورید و به بدن خود وارد می کنید اهمیت دهید. امسال بهتر است علایق هنری خود را دنبال کنید؛ چراکه این کار موجب تقویت قدرت درونی و حس رضایت در شما خواهد شد.

در زمینه خانه و خانواده

به طور کلی در سال 96 محیط و زندگی خانوادگی متولدین مهر خوب و رضایت بخش پیش بینی می شود. امسال برای شما برخی جا به جایی ها و تغییر در محل اقامت نیز محتمل می باشد. امسال برخی از شما به کار و زندگی حرفه ای خود بیشتر از خانه و خانواده اهمیت می دهید. چنین روندی می تواند در زندگی شما عواقب جدی به همراه داشته باشد، پس بهتر است احتیاط کنید. در اواسط سال ممکن است به دلیل محدودیت ها و تعهدات مالی مشترک در روابط شما با والدین و خواهر و برداران خدشه ای وارد شود. در این شرایط بهتر است از نظر مالی مستقل شوید. در ضمن آنچه امسال زندگی شما را نجات می دهد، برقراری تعادل بین زندگی حرفه ای و زندگی شخصی و خانوادگی می باشد.

در زمینه تحصیلی

در اوایل سال جدید متولدین مهر در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش با موفقیت و پیروزی رو به رو خواهند شد. بنابر این شما امسال در امتحانات و مصاحبه های رقابتی شرایط مطلوب و دلخواه خود را به دست خواهید آورد. اما در این زمینه در نیمه دوم سال با سختی و دشواریهایی رو به رو خواهید شد. به این ترتیب در این دوره افرادی که به دنبال کار می باشند باید برای رسیدن به موفقیت تلاش و کوشش بسیار کنند.

در زمینه سیر و سفر

در سال جدید سفرهای تفریحی و کاری برای متولدین مهر پیش بینی می شود. امسال مکان های تاریخی و فرهنگی شما را مجذوب خود خواهند کرد. بهتر است از اکنون خودتان را برای سفر آماده کنید تا با مسائل دقیقه نود رو به رو نشوید.

آبان

در سال جدید 96 متولدین آبان خواهند توانست در پروژه ها و سرمایه گذاری های به تعویق افتاده خویش نتایج دلخواهی بدست آورند. امسال شما می توانید در زمینه های دلخواه به برتری برسید. بنابر این امسال شما به برخی از آمال و آرزوهای بزرگ خویش دست خواهید یافت. در سال جدید روابط شما نسبت به قبل شیرین تر خواهد شد، با این حال لازم است که شما بر خوبی ها و نقاط قوت روابط خویش متمرکز باشید. امسال جریان امید و خوش بینی در زندگی شما جاری خواهد شد. در حال حاضر اعمال و تلاش ها به نتیجه مطلوب خواهد رسید. در اواخر سال برخی از شما ممکن است در حیطه روابط با مسائل و مشکلاتی رو به رو شوند. امسال تغییرات زیادی در زندگی شما انتظار می رود. بنابر این در این شرایط شما باید احتیاط کنید و رفتار سیاستمدارانه ای اتخاذ کنید.

در زمینه کسب و کار

در سال نو متولدین آبان در زمینه کسب و کار با تنگنا و چالش هایی رو به رو خواهند شد. بنابر این امسال شما با مشکلات ناخواسته، تاخیرها و رقابت هایی در زندگی حرفه ای خود مواجه می شوید. به هیچ وجه روحیه خودتان را از دست ندهید و بر سر جای خود میخکوب نشوید. حرکت کنید، قطعا در انتهای این تونل تاریک روشنایی وجود دارد. سعی کنید بر اهداف خود در این زمینه متمرکز شوید و توجه افراد برجسته و صاحب منصب را به سوی خود جلب کنید. امسال حضور سیاره مریخ در طالعتان برای شما انرژی فراوانی را به همراه خواهد داشت تا شما بتوانید علارغم این سختی ها و مشکلات به سوی جلو گام بردارید.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال جدید 96 زندگی عشقی متولدین آبان نسبت به چند سال اخیر بهتر و مطلوب تر پیش بینی می شود. امسال شما از لحاظ روحی و عاطفی در اوج پرواز خواهید کرد. اکنون رابطه شما به اندکی سازش و توافق نیاز دارد تا پس از آن شما بتوانید در طول سال تحولات لازم برای برقراری رابطه مطلوب را ایجاد کنید. سعی کنید از شهود دلتان پیروی کنید و بر اساس ندای درونتان عمل نمایید. امسال مجردین آبانی می توانند شریک زندگی یا نیمه گم شده ی خود را بیابند. امسال طالعتان در تحکیم روابط به شما کمک خواهد کرد و برخی از شما ممکن است سعی کنید این روابط را نیز نزدیکتر و حتی محکم تر سازید.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال 96 وضعیت مالی و اقتصادی متولدین آبان بهبود خواهد یافت. هر چند امسال هزینه های شما بالاست ولی با جریان مالی خوبی که دارید می توانید در این وضعیت تعادل برقرار کنید. امسال سعی کنید سرمایه گذاری های بلند مدت انجام دهید و هنگامی که جریان مالی قابل ملاحظه ای دارید آن را پس انداز کنید. شما در سال پیش رو از هر گونه آشفتگی مالی مانند ضرر و زیان، وام و قرض و بدهی در امان خواهید بود. این وضعیت مطلوب در نتیجه برنامه ریزی های قبلی و مشاوره های مالی شما می باشد.

در زمینه سلامت عمومی

در سال جدید وضعیت سلامت متولدین آبان بهتر از قبل خواهد بود و سطح انرژی بالایی در اختیار خواهند داشت. امسال شما خواهید توانست بین وضعیت جسمی و روحی روانی خود تعادل برقرار کنید. امسال حس خوش بینی در زندگی شما جریان خواهد یافت. اما امسال سعی کنید به ناراحتی های گوارشی خود توجه داشته باشید. بنابر این به رژیم غذایی خود اهمیت بدهید و سعی کنید روزانه مقدار زیادی آب و مایعات بنوشید. علاوه بر این لطفا از کار زیاد و قرار گرفتن در معرض استرس و فشار نیز دوری کنید.

در زمینه خانه و خانواده

در سال جدید برای متولدین آبان خانه و خانواده منطقه ای حساس خواهد بود. در این دوره شما با تغییرات عمده و اساسی در خانواده خود رو به رو خواهید شد. شما در محیط خانواده با سوء تفاهم ها، اختلافات و اتهاماتی نادرست درگیر خواهید بود. بنابر این به اندازه عشق و محبتی که به اعضای خانواده می بخشید دریافت نخواهید کرد. با این حال اگر شما سعی کنید اتحاد و همبستگی را در خانواده خود حفظ کنید، سرانجام به صلح و هماهنگی خواهید رسید. مطمئن باشید عشق بی قید و شرط شما در محیط خانواده معجزه خواهد کرد.

در زمینه تحصیلی

نیمه اول سال برای متولدین آبان در زمینه تحصیل و آموزش سخت و دشوار پیش بینی می شود. این وضعیت به دلیل حجم کاری بالا همراه با استرس زیاد می باشد. بنابر این شما در این دوره در امتحانات رقابتی به نتایج مطلوب نخواهید رسید. اما نیمه دوم سال شرایط در این زمینه بهبود خواهد یافت.

در زمینه سیر و سفر

در سال جدید متولدین آبان برای کار یا تفریح و خوشگذرانی به خارج از کشور سفر خواهند کرد. علاوه بر این امسال برای برخی از شما فرصت های خوبی فراهم می شود تا بتوانید با اعضای خانواده یا دوستان به سفرهای کوتاه یا پیک نیک بروید.

آذر

در سال 96 متولدین آذر در زندگی خود تغییرات زیادی را تجربه خواهند کرد. بنابر این امسال شما تغییرات عمده و اساسی در شیوه زندگی و روابط خود خواهید داشت. عمده این تغییرات برای شما در زمینه کسب و کار پیش بینی می شود. به شما توصیه می شود که در جهت جریان آب شنا کنید. تقسیم کار در محیط خانه و کار می تواند به شما کمک کند. بنابر این سعی نکنید بار همه چیز را خود به تنهایی به دوش بکشید، به جای اینکار با تقسیم کار از بار فشار و استرس شما نیز کاسته خواهد شد. امسال شما از عشق و پشتیبانی خانوادگی خوبی برخوردار خواهید بود. در این صورت شما با استفاده از نیروی کار موثر خود می توانید مسائل روزمره خود را براحتی حل کنید.

در زمینه کسب و کار

در سال جدید 96 همه تعهد و تمرکز متولدین آذر در زمینه کسب و کار خواهد بود. امسال تنها کارهایی که به صورت کامل و موثر انجام می شوند دیده خواهند شد، از این رو تلاش کنید که اینچنین عمل کنید تا در نظر دیگران نیز بدرخشید. برای افرادی که قصد انجام مطالعات تحقیقاتی یا تحصیل در مقاطع بالا دارند، امسال زمان مناسبی خواهد بود. امسال اگر بتوانید در این زمینه موقعیت فعلی خود را حفظ کنید، برایتان خوب و مطلوب خواهد بود. امسال به شما توصیه می شود پروژه ها و یا سرمایه گذاری های جدید انجام دهید، چراکه شرایط برای چنین کارهایی مساعد و مطلوب پیش بینی می شود.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال جدید عشق و محبت در زندگی متولدین آذر به صورت شدید و قوی جریان خواهد داشت. امسال احساسات و هیجانات عاطفی شما قوی پیش بینی می شود. در این دوره مجردین جشن و سرور در پیش خواهند داشت. سعی کنید مراقب حرف و کلام خود باشید و از بروز سوء تفاهم در روابط خود بپرهیزید. امسال با حضور سیاره زهره در طالعتان در هنگام تصمیم گیری های مهم در روابط خود با ذهنی آشفته رو به رو خواهید شد. در هنگام بروز مسائل و مشکلات بهتر است همه چیز را بازبینی کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال جدید 96 وضعیت مالی متولدین آذر به خوبی سالهای قبل نخواهد بود. بنابر این شما تا پایان سال باید به سختی کار و تلاش کنید. در این شرایط سعی کنید از هزینه های اضافی دوری کنید. بهتر است از خانواده و دوستان کمک بگیرید و برای مدیریت عاقلانه امور مالی با این افراد مشورت کنید.در این دوره سرمایه گذاری های بلند مدت و پس انداز هر چند اندک می تواند کمک کننده باشد. در اواخر سال افرادی که در حیطه شغل آزاد فعالیت می کنند وضعیت بهتری خواهند داشت و برخی دیگر افزایش نسبی حقوق را تجربه خواهند کرد.

در زمینه سلامت عمومی

در سال جدید متولدین آذر وضعیت سلامت عمومی خوبی خواهند داشت، هر چند که گاهی با برخی مسائل جزئی در این زمینه رو به رو خواهند شد. با این حال امسال اکثریت شما از سطح انرژی بالایی برخوردار خواهید بود. امسال شما وضعیت جسمانی خوبی خواهید داشت اما از نظرروحی گاهی اوقات آشفته و متزلزل خواهید بود. امسال به رژیم غذایی خود بیشتر اهمیت بدهید و از غذاهای چرب و شیرینی پرهیز کنید. علاوه بر این انجام تمرینات ورزشی را نیز در برنامه هفتگی خود بگنجانید. در ضمن خوب است اگر امسال بخشی از وقت خودتان را به خوشگذرانی و تفریح نیز اختصاص دهید.

در زمینه خانه و خانواده

در سال 96 وضعیت خانوادگی متولدین آذر متوسط پیش بینی می شود. امسال سطح رفاه خوب و شادی و نشاط در محیط خانه و خانواده شما تضمین شده است. امسال در این زمینه بار مسئولیت زیادی بر دوش شما قرار خواهد گرفت. در این دوره رابطه شما با والدین و خواهر و برادران در سطح متوسط خواهد بود و عشق و محبت زیادی در روابط شما به چشم نمی خورد.

در زمینه تحصیلی

در سال جدید متولدین آذر در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش مسیری هموار و بدون دشواری پیش رو خواهند داشت. بنابر این افرادی که در امتحانات رقابتی یا مصاحبه و یا متقاضی کار هستند با آسودگی طی مسیر خواهند کرد. با این حال امسال شما باید در این زمینه سخت کوشی و تعهد کاری را از یاد نبرید.

در زمینه سیر و سفر

در سال 96 متولدین آذر در زمینه سیر و سفر موقعیت های مطلوبی نصیبشان خواهد شد. بنابر این امسال شما سفرهایی کاری و تفریحی در پیش رو خواهید داشت. برخی از شما حتی ممکن است سفرهای غیر منتظره و ناگهانی نیز در پیش داشته باشید. بنابر این بهتر است خودتان را برای سفر آماده و مجهز کنید.

دی

سال نو 96 برای متولدین دی سالی سرشار از موفقیت و پیروزی پیش بینی می شود. بنابر این امسال شما می توانید برخی از استعدادهای نهفته خود را به منصه ظهور برسانید. امسال شما در زندگی خود تصمیم های بزرگی خواهید گرفت. امسال شما در زمینه امور مالی و ارتباطات با فراوانی رو به رو خواهید شد. چنین وضعیتی موجب احساس رضایت و امنیت شما در زندگی می شود. در این دوره دوستان و خانواده حامی و پشتیبان همیشگی شما خواهند بود. در سال جدید آمال و آرزوهای بزرگ شما در زمینه حرفه ای گاهی اوقات موجب غفلت از تعهد و مسئولیتتان در زندگی خانوادگی می شود. در این موقعیت انتظار می رود که شما تعادل را در زندگی خود برقرار کنید.

در زمینه کسب و کار

در سال 96 متولدین دی در زمینه کسب و کار با کمک قوه خلاقیت خود از منابع بزرگ و غنی برخوردار خواهند شد. امسال سعی کنید برای رسیدن به آمال و اهداف خود در این زمینه اراده ای راسخ داشته باشید و سخت کوشی و تلاش پیشه کنید. در این دوره تحت تاثیر طالعتان ایده های جدیدی به ذهن شما خطور خواهد کرد. امسال شما می توانید به خوبی در نظر افراد صاحب منصب و برجسته بدرخشید و حسن نیت آنها را نسبت به خود جلب کنید. در اواسط امسال تغییرات عمده ای در این زمینه برای شما پیش بینی می شود. برخی از شما ممکن است با نقل مکان و جا به جایی یا پیشرفت و ارتقا مواجه شوید. به طور کلی امسال شما متولد دی در زندگی حرفه ای خود سود و منفعت زیادی پیش رو خواهید داشت.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال نو متولدین دی در زندگی شخصی با بخشی از اعمال و کردار خود در سال گذشته همراه خواهند بود. امسال شما با مفهوم جدیدی از عشق و رابطه آشنا خواهید شد که چنین چیزی برای خودتان نیز تعجب آور خواهد بود. در این دوره شریک زندگی یا معشوقه شما رفتار تهاجمی و قاطعانه تری در پیش خواهد گرفت و شما باید علت آن را در درون خودتان پیدا کنید. در این شرایط بهتر است احساسات خودتان را کنترل و مدیریت کنید. در غیر این صورت هیچ کمکی به بهبود رابطه نخواهید کرد. بنابر این یاد بگیرید که هر گونه عیب و نقصی از سوی او را تنها نظاره گر باشید و بس. امسال خوب است شما به خاطر داشته باشید که رفتار متعادل و آرامش در زندگی عشقی معجزه های شگفتی رقم خواهد زد.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال 96 وضعیت مالی و اقتصادی در مرکز توجه متولدین دی خواهد بود. در نیمه اول سال تمام توجه شما بر روی کسب درآمد و ولخرجی می باشد. که برخی از شما در چنین وضعیتی زیاده روی و افراط خواهید کرد. اما در نیمه دوم سال شما محتاطانه دستتان را در کیف پول خود خواهید برد. شاید هم کمی خسیس شوید. خب در زمینه امور مالی هر دو روشی که شما در پیش می گیرید اشتباه است. سعی کنید در ارتباط با پول تعادل را حفظ کنید. بنابر این بهتر است از ولخرجی و افراط دوری کنید. امسال فرصت های بزرگی در حیطه املاک و مستغلات و یا سرمایه گذاری های بزرگ نصیبتان خواهد شد. در اواخر سال که منابع مالی شما احتمالا کمتر می شوند، دوستان و خانواده حامیان خوبی برای شما خواهند بود.

در زمینه سلامت عمومی

در سال 96 متولدین دی در زمینه سلامت و بهداشت از وضعیت خوب و مناسبی برخوردار خواهند بود. هرچند شما امسال گاهی در رژیم غذایی و ورزشی خود تغییراتی ایجاد خواهید کرد اما وضعیت سلامت شما همچنان حفظ خواهد شد. در این دوره هر چند شما ممکن است با استرس و فشارهای فیزیکی رو به رو شوید ولی سلامت روحی روانی شما بهتر از قبل خواهد بود. امسال تفریح، استراحت خوب و آرامش می تواند حامی همیشگی سلامت شما باشد. امسال سعی کنید از کنسرو ها و غذاهای فست فود و چرب پرهیز کنید و به جای آن از غذاهای ستنی و مایعات در رژیم غذایی خود مصرف نمایید.

در زمینه خانه و خانواده

در سال 96 متولدین دی در زندگی خانوادگی خود آزادی و استقلال بیشتری خواهند داشت. بنابر این امسال شما در فضای خانه و خانواده هیچ نگرانی یا مسئله ای بزرگ نخواهید داشت. همه چیز در محیط خانه همانند سال قبل در جریان خواهد بود. با این حال شما فکر می کنید احترام و مسئولیت در خانواده به درستی تقسیم نشده است. در حال حاضر بهتر است از روابط خود خرسند و راضی باشید. مطمئن باشید برقراری ارتباطات بهتر در محیط خانواده موهبت های فراوانی را برایتان به همراه خواهد داشت.

در زمینه تحصیلی

در سال جدید متولدین دی در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش مسئله جدی نخواهند داشت. بنابر این افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند در این زمینه موفق خواهند شد. علاوه بر این امسال شما در امتحانات و مسائل رقابتی با موفقیت و پیروزی رو به رو خواهید شد.

در زمینه سیر و سفر

در سال 96 متولدین دی در زمینه سیر و سفر با تاخیر ها و موانعی از این دست مواجه خواهند شد. بنابر این به شما توصیه می شود برای تمدد اعصاب و آرامش با دوستان و یا اعضای خانواده به سفرهای کوتاه و نزدیک بروید. در ضمن امسال رفتن به سفر مخارج زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. در این صورت امسال شما به دنبال بلیط و یا سفرهای تفریحی همراه با تخفیف می باشید.

بهمن

سال 96 برای متولدین بهمن سالی سرشار از انرژی خواهد بود. بنابر این امسال شما انگیزه و شور و اشتیاق لازم برای زندگی را خواهید داشت. به طور کلی امسال شما در تمام جنبه های زندگی رشد و پیشرفت خوبی بدست خواهید آورد. امسال شما در روابط خود وارد فاز مثبتی خواهید شد و در زندگی حرفه ای خود نیز به نتایج بهتری خواهید رسید. با این حال به شما توصیه می شود که در زندگی به صورت آرام ولی پیوسته گام بردارید. در این صورت زندگی برایتان بسیار رضایت بخش و عالی خواهد بود. امسال روابط دوستانه و مشارکت های شما همه به نفع و سود شما پیش خواهند رفت. امسال شما می توانید از تلاش های خود در گذشته به نتایج چشمگیری دست یابید. در این دوره شما در راه رسیدن به اهداف بلند مدت خود اراده ای محکم و قوی خواهید داشت.

در زمینه کسب و کار

در سال جدید متولدین بهمن در زمینه کسب و کار با تغییرات عمده و اساسی رو به رو خواهند شد. امسال اکثریت شما می توانید اهداف بلند مدت خود در این زمینه را آغاز کنید و به نتایج خوبی دست یابید. امسال در حیطه کار شما می توانید نظر مثبت افراد صاحب منصب و برجسته را به نفع خودتان جلب کنید. در این دوره ایده های خوبی در این زمینه به ذهن شما خطور خواهد کرد. امسال دقت و توانایی و مهارت بالای شما در زمینه کسب و کار موجب موفقیت تان خواهد شد.

در زمینه عشق و ازدواج

در سال 96 متولدین بهمن در زندگی خود عشق و احساسات عاطفی شدیدی را تجربه خواهند کرد. بنابر این امسال شما زندگی آرام و راحتی را با شریک زندگی و یا معشوقه خود خواهید داشت. امسال ترس و نگرانی های معمول شما در این زمینه برطرف خواهند شد. امسال لحظه های سرشار از مهر و محبتی برای شما پیش بینی می شود. در این دوره هنگامی که فضا مه آلود می شود بهتر است سعی کنید با گفتگویی ملایم و منطقی با طرف مقابل همه چیز را حل و فصل کنید. امسال مجردین بهمنی خواهند توانست براحتی شریک زندگی یا نیمه گمشده خود را بیابند. اگر قصد دارید رابطه ای مستحکم و پایدار داشته باشید، بهتر است در رابطه خود واقعی تان را نشان دهید و به هیچ وجه تظاهر نکنید. هنگامی که شما اعتماد به نفس داشته باشید و قدرت جذابیت خود را باور کنید، در این هنگام است که او واقعا عاشق و شیفته شما خواهد شد.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال 96 متولدین بهمن بهتر است مراقب صورت حساب های خود باشند و از برخی هزینه های اضافی صرف نظر کنند. بنابر این امسال سعی کنید برای آنچه نیاز دارید الویت بندی نمایید. در این صورت شما می توانید بخشی از درآمد خود را پس انداز کنید و در مواقع لزوم از آن بهره ببرید. امسال سعی کنید تا پایان سال در امور مالی خود روندی روشن و واضح داشته باشید. بنابر این با خیالی آسوده سال نو را سپری خواهید کرد.

در زمینه سلامت عمومی

در سال 96 متولدین بهمن از نظر سلامت عمومی وضعیت بسیار خوبی نخواهند داشت. بنابر این در این دوره شما احساس خستگی مفرط، ضعف و سستی خواهید کرد. در این وضعیت بهتر است از انجام فعالیت های فیزیکی زیاد دوری کنید. امسال سعی کنید خودتان را از نظر روحی روانی شاداب و با نشاط حفظ کنید و به همه چیز خوش بین باشید. علاوه بر این به رژیم غذایی خود نیز اهمیت دهید. شما در پایان سال از نظر سلامت عمومی به وضعیت ثابتی خواهید رسید.

در زمینه خانه و خانواده

در سال جدید وضعیت خانه و خانواده متولدین بهمن در مقایسه با سال های قبل بهتر پیش بینی می شود. بنابر این هیچ تغییر مهم و چشمگیری در این زمینه نخواهید داشت. امسال بهتر است سعی کنید سوء تفاهم ها و دلخوری هایی که بین اعضای خانواده وجود دارد را برطرف کنید. امسال برخی مناسبت های فرخند و نیکو مانند ازدواج نور و درخششی زیبا به زندگی خانوادگی شما وارد خواهد کرد.

در زمینه تحصیلی

در سال 96 متولدین بهمن در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش شرایط مطلوبی نخواهند داشت. بنابر این امسال افرادی که قصد شرکت در امتحانات رقابتی یا مصاحبه دارند با سختی و دشواری هایی مواجه خواهند شد. امسال افرادی که قصد تحصیل در مقاطع بالا در خارج از کشور را دارند با موانع و تاخیرهایی رو به رو خواهند شد.

در زمینه سیر و سفر

در سال جدید برای متولدین بهمن سفرهای بسیاری پیش بینی می شود. بنابر این شما امسال یکی پس از دیگری به سفر خواهید رفت. سفرهای شما به خاطر تفریح و یا ماموریت های کاری خواهند بود. علاوه بر این شما می توانید از سفرهای خود سود و منفعت بسیاری ببرید. بنابر این شما با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف نیز آشنا خواهید شد.

اسفند

سال 96 برای متولدین اسفند سرشار از رمز و راز به همراه نتایج مختلف خواهد بود. با این حال امسال سیاره مریخ به منظور دستیابی به ایده های جامعتان در زندگی سطح انرژی بالایی را برایتان فراهم خواهد کرد. امسال شرایط و منافع قدیمی دوباره برای شما تکرار خواهند شد. در این دوره شما بهتر است بیشتر از آنکه حرف بزنید، عمل کنید. امسال سعی کنید از ندای درون یا شهود باطنی خود پیروی نمایید. در این صورت می توانید با اراده محکم و تلاش و کوشش از بروز مشکلات و موانع پیشگیری کنید. امسال شما در امور اجتماعی و خیریه بسیار دلسوز و احساساتی عمل خواهید کرد و در حد امکان در این زمینه کمک و مساعدت می رسانید. به همین دلیل است که امسال شما از حس رضایت درونی در زندگی برخوردار خواهید بود.

در زمینه کسب و کار

به طور کلی در سال جدید متولدین اسفند در حیطه کسب و کار سال خوبی در پیش رو خواهند داشت. بنابر این امسال در محیط کاری شما جوی دوستانه برقرار خواهد بود و شما در این زمینه هیچ فشار و استرسی احساس نخواهید کرد. در این دوره شما می توانید به آرزوهای بزرگ و اهداف حرفه ای خود دست یابید. بنابر این شما در حیطه کسب و کار انرژی مثبتی را در اطراف خود احساس خواهید کرد. در سال جدید سعی کنید در حوزه کسب و کار دانش و اطلاعات خودتان را از طریق دوره های آموزشی و تحقیق و پژوهش افزایش دهد. این روند برای شما مطلوب و پر منفعت خواهد . علاوه بر این امسال باید خودتان را برای رقابت با همکاران یا هم صنفی های خود نیز آماده و مجهز کنید.

در حیطه عشق و ازدواج

در سال 96 عشق و محبت در زندگی متولدین اسفند بسیار پویا و پر جنب و جوش خواهد بود. بنابر این امسال شما در جستجوی شریک زندگی یا نیمه گمشده خودتان هستید و آن را خواهید یافت. در این دوره روابط عاشقانه شما سرشار از تعهد و وفاداری خواهد بود. امسال برخی از شما ممکن است در زمینه عشق و رابطه عاشقانه کمی عجول و شتاب زده رفتار کنید که چنین رفتاری عواقب بلند مدتی برایتان به همراه خواهد داشت. این وضعیت شما بدلیل احساسات و هیجانات عاطفی قویتان می باشد. امسال سعی کنید در هنگام بروز اختلاف نظر با او گفتگویی صمیمانه و منطقی داشته باشید، چرا که در این دوره او پذیرای چنین رفتاری از سوی شما خواهد بود. علاوه بر این امسال فرصت و زمان کافی برای سفر و تفریح و خوشگذرانی با همسرتان نیز نصیبتان خواهد شد. امسال خوب است به خاطر داشته باشید که عشق و احساس مسئولیت کلید موفقیت شما در این زمینه خواهد بود.

در زمینه امور مالی و اقتصادی

در سال 96 متولدین اسفند منابع مالی خود را به خریدهای گرانقیمت و سرمایه گذاری های بلند مدت اختصاص خواهند داد. امسال به شما توصیه می شود که از خریدهای شتاب زده پرهیز کنید و برای هزینه های خود الویت بندی نمایید. سعی کنید بخشی از جریان مالی خود را پس انداز کنید. در نیمه اول سال شما به خرید چیزهای لوکس و مجلل علاقه ای بسیار خواهید داشت. در این صورت بهتر است که در هنگام تصمیم گیری برای خرید دیدگاهی منطقی داشته باشید. هنگامی که شما از هزینه های اضافی خود صرف نظر می کنید، در این صورت منابع مالی قوی در آینده در اختیار خواهید داشت.

در زمینه سلامت عمومی

در سال 96 متولدین اسفند به لطف هاله انرژی بسیار خوبی که سیاره مریخ برایشان فراهم می کند از سطح سلامت خوبی برخوردار خواهند بود. بنابر این امسال شما سرشار از حس قدرت، پویایی و خوش بینی خواهید بود. امسال سعی کنید از این سطح انرژی بسیار خوب در زمینه اهداف سازنده خود بهره ببرید. بنابر این شما می توانید از این انرژی برای انجام وظایف اجتماعی و مسئولیت های خانوادگی خود استفاده کنید. در ضمن امسال سعی کنید بخشی از وقت خودتان را به تمرینات ورزشی نیز اختصاص دهید تا سلامت بدنی خود را حفظ کنید. علاوه بر این رژیم غذایی شما نیز نیاز به رسیدگی و تغییر دارد. امسال برخی از شما خواهید توانست عادت های بد خود مانند نوشیدن الکل یا سیگار را ترک کنید.

در زمینه خانه و خانواده

در سال جدید زندگی خانوادگی متولدین اسفند به توجه و رسیدگی کامل نیاز خواهد داشت. بنابر این امسال شما با دلسردی و نارضایتی در محیط خانوادگی خود رو به رو خواهید شد. از این رو شما باید در این زمینه با دقت و توجه کافی عمل کنید. در این دوره بین شما و اعضای خانواده فاصله ای عاطفی ایجاد خواهد شد. احساس مسئولیت و عواطف و احساساتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. به این ترتیب شما در بین احساس و عمل خود گرفتار می شوید. مسائل مربوط به امور مالی و سلامتی از نکات برجسته ای است که امسال در این زمینه با آن مواجه خواهید بود. در ضمن امسال هر گونه جا به جایی و نقل مکان یا هر تغییری که انتظارش را داشته اید برایتان امکان پذیر نخواهد بود.

در زمینه تحصیلی

در سال 96 متولدین اسفند خواهند توانست در زمینه تحصیل و آموزش و پرورش به نتایج غیره منتظره ای دست یابند. بنابر این امسال اکثریت شما در امتحانات رقابتی یا مصاحبه موفق و پیروز خواهید شد. امسال شما در این زمینه با سخت کوشی و احساس مسئولیت و تعهد پیش به سوی جلو حرکت خواهید کرد. امسال شما می توانید با کمک قوه خلاقیت بالای خود به افتخار، نام و شهرت در جامعه دست یابید.

در زمینه سیر و سفر

در سال 96 متولدین اسفند در زمینه سفرهای کاری و تفریحی به دور و نزدیک سفر خواهند کرد. اما امسال برخی از شما در این زمینه با مسائل و قوانین سیاسی رو به رو خواهید شد. بنابر این بهتر است خودتان را برای حل کردن این چنین مسائلی آماده و مجهز کنید. امسال سفرهای کوتاه همراه با دوستان برای شما متولد اسفند بسیار لذت بخش و با نشاط پیش بینی می شود.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فال و طالع بینی سال خروس" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فال و طالع بینی سال خروس در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فال و طالع بینی سال خروس را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فال و طالع بینی سال خروس در فیسبوک
ارسال فال و طالع بینی سال خروس در تویتر
ارسال فال و طالع بینی سال خروس در واتس آپ
ارسال فال و طالع بینی سال خروس در تلگرام
خبرخوان فال و طالع بینی سال خروس

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0