فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters


فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters

شکارچیان روح که در سال ۱۹۸۴ و به کارگردانی ایوان رایتمن به روی پرده رفت، دارای یکی از بهترین ایده‌های داستان‌پردازی در تاریخ فیلم‌های سینمایی است.

در این مطلب می خوانید ... پنهان

شکارچیان روح / Ghostbusters

داستانی که در آن فانتزی‌ترین شغل دنیا انتخاب می‌شود و به‌شکلی نمایش داده می‌شود که انگار کار کنترل آفات است و شاهد گروهی از شکارچیان روح هستیم که کارشان نجات دادن دنیا از خطر نابودی به‌وسیلهٔ هیولاها است، اما با این حال شخصیت‌هایی مثل آدم‌های طبقهٔ متوسط کارگر هستند و ویژگی خارق‌العاده‌ای ندارند.

شکارچیان روح / Ghostbusters
شکارچیان روح / Ghostbusters

بیل مری، هارولد رمیس، دان آیکروید (او و هارولد رمیس مشترکا کار نویسندگی فیلم را به عهده داشتند) و ارنی هادسون بازیگرانی هستند که در نقش قهرمانان این فیلم بازی می‌کنند و با شتاب‌دهنده‌های اتمی‌ای که به پشت‌شان متصل است، صحنه‌های عجیب‌غریبی مثل تبدیل شدن مردم به سگ را مشاهده می‌کنند و در نهایت شخصیت بد داستان، مرد پف‌نباتی را منفجر می‌کنند. صحنه‌های باورپذیر فیلم، دیالوگ‌های ماندگار، اجراهای فوق‌العادهٔ بازیگران و جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز و چشم‌نواز، از جمله عواملی هستند که باعث شده‌اند شکارچیان روح نه‌تنها به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی، که به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما شناخته شود.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters در فیسبوک
ارسال فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters در تویتر
ارسال فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters در واتس آپ
ارسال فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters در تلگرام
خبرخوان فیلم شکارچیان روح / Ghostbusters

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0