برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟


برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟

شترسواری در کیش

امکانات تفریحی و رفاهی کیش در کنار توسعه تجاری بالای این منطقه، باعث شده است که جزیره کیش به یکی از پرترددترین شهرهای کشور تبدیل شود. دیدنی های سنتی و بالطبع تفریحات و خوردنی های سنتی، جزو جدانشدنی جاذبه های کیش می باشند. شترسواری نیز یکی از جاذبه های تفریحی بومی کیش است که بسیاری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی از آن استقبال می کنند. در این مطلب اطلاعات کاملی در رابطه با شتر سواری در کیش ارائه می دهیم.

سواری گرفتن یکی از تفریحاتی است که معمولا در مکان های پرتردد شهرهای تفریحی و توریستی به مسافران ارائه می شود. برای مثال در شمال کشور در کنار ساحل دریا یا جنگل های معروف سوارکاری با اسب به مسافران ارائه می شود.

جزیره کیش هم از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی کیش، علاوه بر اسب سواری در این منطقه، امکان شترسواری نیز وجود دارد. یکی از تفریحات جالب جزیره کیش که نسبتا ناشناخته است شترسواری می باشد.

شترها حیوانات آرامی هستند و عموما رفتار غیرمنتظرانه ای انجام نمی دهند. بنابراین شما و حتی فرزندانتان می توانید به سادگی بر روی زین نشسته و از آن ها سواری بگیرید. در شترسواری نیازی به این نیست که از قبل آموزشی برای این کار ببینید.

شترسواری نوعی روحیه خاص می طلبد. شاید فکر کنید به دلیل کم هیجان بودن این کار چندان جالب به نظر نمی رسد. اما تجربه کردن آن قطعا ارزش دارد. شما می توانید علاوه بر سواری گرفتن از این حیوان خاص عکس های یادگاری خاصی نیز تهیه کنید.

اگر به سفر های داخلی علاقمندید ، تور  لحظه آخری مشهد میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد . مشهد شهری زیارتی ، سیاحتی است که سفر به آن شهر قطعا جذابیت های زیادی را به همراه خواهد داشت.

برای شترسواری کجا برویم؟

شرایط اقلیمی کیش طبیعتی گرم و خشک بیابانی دارد، بنابراین شتر یکی از حیوانات محلی این منطقه است. اما با توجه به تبدیل شدن کیش به منطقه آزاد تجاری، دیگر این شهر از سبک سنتی درآمده و به یک شهر توریستی شکیل تبدیل شده است.

با این وجود اگر باز هم بخواهید از تفریحات سنتی از جمله شترسواری در کیش استفاده کنید دو راه حل دارید. راه حل اولتان این است که به سمت کشتی یونانی در داخل شهر بروید و در کنار ساحل از شتربان، جهت شتر سواری شتر کرایه کنید.

راه دوم نیز رفتن به سافاری ها و شترسواری در این مجموعه های گردشگری می باشد. مجموعه پارس سافاری کیش یکی از این سافاری های معروف کیش است که می توانید در محیطی صحرایی به صورت تور شترسواری کنید.

شترسواری در مجموعه سافاری کیش

مجموعه پارس سافاری کیش اولین برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد. این مجموعه به همت مهندسین و متخصصین ایرانی و با هدف توسعه گردشگری و ایجاد محیط مفرح و سالم برای تمام رده های سنی به خصوص جوانان و گردشگران جزیره کیش ساخته شده است.

مجموعه پارس سافاری کیش دارای تفریحات صحرایی بسیار متنوعی است. از جمله این تفریحات مهیج می توان به برگزاری جنگ های شبانه، کارتینگ، پینتبال، موتورسواری، تور صحراگردی و … اشاره کرد.

شترسواری نیز یکی از آپشن های موجود در مجموعه پارس سافاری کیش است. با اینکه این تفریح نسبت به سایر تفریحات مجموعه هیجان زیادی ندارد اما باز هم طرفداران خاص خود را دارد.

شما می توانید همراه با گروه شترسواری و به همراه لیدر به صحرا بروید. این محیط بکر و دست نخورده قطعا به شما ایده های بسیار خاصی برای عکاسی می دهد. کودکان نیز می توانند با کسب رضایت والدینشان شترسواری در کیش را در مجموعه سافاری تجربه کنند.

علاوه بر این شما می توانید از خدمات مجموعه از جمله رستوران های سرپوشیده و سرباز پارس سافاری، کافی شاپ، غرفه های نمایشگاهی، مهد نگهداری کودکان و … استفاده کنید. تلفن تماس مرکز ارائه دهنده خدمات شتر سواری در کیش: ۰۷۶۴۴۴۵۰۴۴۰ – ۰۷۶۴۴۴۵۰۴۴۱ – ۰۷۶۴۴۴۵۰۴۴۲ می باشد. آدرس مجموعه سافاری کیش نیز در بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز ۳ شهرک صنعتی است.

برای خرید ارزان تورهای تفریحی کیش از سایت بی نظیر دات کام دیدن کنید.

بلیط ورودیه به مجموعه پارس سافاری نفری 15 هزار تومان است.

برای دریافت رایگان بلیط با شماره 09123833830 تماس بگیرید

شترسواری در کیش

شترسواری در کیش
شترسواری در کیش
محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟ در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟ را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟ در فیسبوک
ارسال برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟ در تویتر
ارسال برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟ در واتس آپ
ارسال برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟ در تلگرام
خبرخوان برای شترسواری در کیش باید به کدام منطقه برویم؟

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0