رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم


رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم

در این هفته، کودک در حالت جمع‌شده، تقریباً به اندازۀ یک گرمک کوچک است که از سر تا پاشنۀ پا در حدود ۳۶ سانتی‌متر و نیم طول و نزدیک به ۸۷۵ گرم وزن خواهد داشت. بدن کودک فربه شده است و ماهیچه‌ها به رشد خود ادامه می‌دهند. اکنون که حدود دو سوم از بارداری گذشته است، کودک با داشتن مو، ابرو و مژه بیشتر شبیه ظاهری است که زمان تولد خواهد داشت، فقط کمی کوچک‌تر است. چشم‌ها اکنون می‌تواند باز و بسته شود. هرچه وزن کودک بیشتر می‌شود، مغز او نیز فعال‌تر خواهد شد. سطح صاف مغز اکنون در حال ایجاد همان چین‌خوردگی‌هایی است که مشخصۀ یک مغز بالغ است. برخی کارشناسان فکر می‌کنند که خواب دیدن کودک نیز ممکن است از هفتۀ ۲۷ آغاز ‌شود. کودک اغلب دچار سکسکه می‌شود که در این مرحله چند لحظه طول می‌کشد و شما آن را به صورت حرکات ریتمیک تند احساس می‌کنید. در این مرحله ریه‌ها، کبد و سیستم ایمنی هنوز کامل نیست.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم در فیسبوک
ارسال رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم در تویتر
ارسال رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم در واتس آپ
ارسال رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم در تلگرام
خبرخوان رشد جنین در هفتۀ بیست و هفتم

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0