رستوران کوه نور


رستوران کوه نور

رستوران کوه نور

در این مطلب می خوانید ... پنهان

یکی از خاص‌ترین و بهترین رستوران های کیش که دارای فضای داخلی از جنس سنگ و صخره‌ است را می‌توان رستوران کوه نور معرفی کرد.

آبشارها و حکاکی تصاویر ایرانیان باستان بر روی سنگ‌های این رستوران کاری بسیار مبتکرانه بوده و بیش از پیش بر خاص بودن آن می‌افزاید. نورپردازی رستوران کوه نور از میان صخره‌ها علی‌الخصوص به هنگام شب بسیار زیبا است و تجربه صرف یک غذای دلچسب را به شما هدیه می‌دهد.

شباهت ظاهر این رستوران به کوه و نورپردازی فوق‌العاده آن موجب شده که نام کوه نور برازنده آن باشد. وسعت این رستوران در حدود ۶۰۰ متر بوده و دارای منوی غذایی بسیار متنوعی اعم از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است که می‌تواند متناسب با هر سلیقه‌ای باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که سالاد بار و سوپ این رستوران را سفارش دهید و از چشیدن غذاهای فرانسوی آن بی‌تفاوت نگذرید. اجرای موسیقی زنده از ویژگی‌های رستوران کوه نور کیش محسوب می‌شود که بی‌شک در رقم زدن یک روز خاطره‌انگیز برای شما موثر خواهد بود. جالب است بدانید که در طبقه بالای این رستوران هم کافی شاپ قرار دارد که می‌توانید از فضای آن لذت ببرید.

سرویس‌دهی رستوران کوه نور بسیار عالی بوده و از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱ بامداد به مشتریان خود خدمات می‌دهد. بد نیست بدانید که این رستوران در زمره رستوران‌های گران قیمت قرار دارد.

آدرس رستوران کوه نور: میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش
شماره تلفن رستوران کوه نور: ۴۴۴۲۴۸۰۸-۰۷۶

رستوران کوه نور
رستوران کوه نور

شهرهای توریستی علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری باید از رستوران‌های خوبی هم برخوردار باشند. جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری پرطرفدار ایران بوده و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از سراسر ایران و جهان از این جزیره رویایی دیدن می‌کنند. همانطور که می‌دانید، یافتن رستوران‌های مناسب که دارای غذاهای باکیفیت و خوش‌طعم باشند، یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است.

در سایت محشر دات کام بهترین رستوران های کیش را برای شما با عکس، توضیحات، آدرس و تلفن لیست کرده ایم. ( محشر دات کام واقعا محشره )

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "رستوران کوه نور" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: رستوران کوه نور در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب رستوران کوه نور را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال رستوران کوه نور در فیسبوک
ارسال رستوران کوه نور در تویتر
ارسال رستوران کوه نور در واتس آپ
ارسال رستوران کوه نور در تلگرام
خبرخوان رستوران کوه نور

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

Comments are closed.


0