بلیط چارتر و بلیط سیستمی


بلیط چارتر و بلیط سیستمی

در سیستم‌های فروش بلیط خارجی و بلیط داخلی عموما دو روش بلیط چارتر و بلیط سیستمی وجود دارد :

خرید آنلاین و تضمینی بلیط

خرید آنلاین و تضمینی بلیط چارتر و بلیط سیستمی، در سایت: t.mahshar.com

قیمت بلیط هواپیما چارتری با سیستمی چه تفاوتی دارد؟

درباره بلیط سیستمی باید گفت که از ماه سوم یعنی خردادماه سال ۱۳۹۵، قیمت این نوع بلیط آزادسازی شد و برای آن سقف و کف تعین شد.

به این معنا که آژانس‌های هواپیمایی می‌توانند بلیط را طبق کلاس پرواز و یا خدمات ارائه شده تا ۳۰ درصد بیشتر از نرخ مصوب بفروشند و بیشتر از این حد را مجاز نیستند و تخلف محسوب می‌شود.

قیمت بلیط‌های چارتر را هم خود آژانس مسافرتی تعیین می‌کند و بسته به شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

با مطالعه این متن شما به راحتی میتوانید مناسب‌ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید و یک فرد حرفه‌ای در زمینه خرید بلیط هواپیما، فروش بلیط هواپیما، پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما، انتخاب صحیح بلیط هواپیما سیستمی و یا بلیط هواپیما چارتر باشید.

بلیط چارتر و بلیط سیستمی
بلیط چارتر و بلیط سیستمی

پس فقط کافی است تا برای خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت و مقایسه قیمت‌های بلیط هواپیما شرکت‌های مختلف، ابتدا وارد این صفحه شوبد t.mahshar.com و در قسمت بالا شهر مبدا و مقصد را انتخاب کنید تا به سرعت کلیه بلیط های موجود در تاریخ های مختلف را مشاهده و بهترین و ارزان‌ترین بلیط هواپیما مورد نیاز خود را خریداری کنید.

ترفندهایی برای خرید بلیط ارزان

در هر شغل و جایگاهی که باشید، وقتی کاری را بیش ازحد انجام دهید با همه جوانب آن کار آشنا خواهید شد. سفر کردن نیز به همین صورت است. افراد بسیاری هستند که به دلایل مختلف چه کاری و یا غیرکاری زیاد مسافرت میروند. این افراد در خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی بسیار حرفهای عمل کرده و راحت و بدون دردسر مراحل سفر خود را سپری میکنند.

در این بخش سعی داریم شما را با ترفندهای گوناگون هنگام رزرو و یا خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی آشنا کنیم تا شما هم بتوانید مانند افرادی که دائما با ایرلاین‌ها و بلیط هواپیما سروکار دارند، حرفه‌ای عمل کرده و آگاهانه به خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی بپردازید.

با خواندن این ترفندها بدون شک به نکات و زوایای گوناگون پروازها پی خواهید برد.

پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان توسط حرفه‌ای‌ها

همه ما برای فاصله گرفتن از کارهای روزمره و رفع خستگی به سفر احتیاج داریم اما گاهی این سفرها هزینه‌های سنگینی را به دنبال خواهند داشت. راه‌هایی نیز وجود دارند تا بتوان این هزینه‌ها را کم تر کرد و بلیط هواپیما را با قیمت بهتری تهیه کرد. درادامه به این راهکارها خواهیم پرداخت و نکاتی را به شما درخصوص پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما خواهیم گفت.

بلیط هواپیما را زودتر رزرو کنید

به خاطر داشته باشید که برنامه چیدن به موقع همیشه به شما کمک کرده و مانع پرداخت هزینه اضافی خواهد شد. برای خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی و برنامه ریزی سفر، زودتر اقدام کنید. با رزرو سریع بلیط هواپیما از تخفیف‌های خوبی بهره مند خواهید شد.

در آخر هفته ها بلیط هواپیما رزرو نکنید

اگر هنگام خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی نرخ‌ها را با هم بسنجید متوجه می‌شوید که رزرو بلیط هواپیما در آخرهفته‌ها گران‌تر از اواسط هفته است. این قیمت‌ها پس از گذشت تعطیلات کمتر خواهند شد. اگر می‌خواهید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید، آن را به آخر هفته‌ها نگذارید و بهترین حالت رزرو در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه می‌باشد.

از پرواز غیر مستقیم استفاده کنید

همیشه به مسیرهای جایگزین فکر کنید. پرواز مستقیم مسیرهای طولانی گران‌تر می‌شود و اگر پرواز در شهری متوقف شود و از آن جا به سمت مقصد برود، به صرفه‌تر است. قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی این نکات را درنظر بگیرید.

از بلیط لحظه آخری استفاده کنید

اگر تاریخ سفر برایتان از اهمیت کمتری برخوردار است، می‌توانید از بلیط لحظه آخری استفاده کنید که قیمت کمتری دارند. نکته مهم این است که این بلیط ها باید از جای معتبر خریداری شوند. این بلیط مناسب افرادی است که بسیار اهل مسافرت هستند و مقصد برایشان اهمیتی ندارد. پس به راحتی می‌توانند بهترین و ارزان ترین را انتخاب کنند بی آنکه محدودیتی داشته باشند.

 بلیط هواپیما را از ۷ هفته قبل رزرو کنید

ایرلاین‌ها برای پر کردن صندلی‌های خالی در لحظات آخر آفرهایی را ارائه می‌دهند که گاهی تا 50% و حتی بیشتر بلیط هواپیما ارزان به شما می‌دهند. روشی دیگر برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی با قیمت کم تر این است که شما خیلی زودتر و تقریبا از 7هفته زودتر اقدام به خرید بلیط کنید.

بلیط یکطرفه را به خاطرتان بسپارید

اکثر مردم ترجیح می‌دهند تا زمان سفر بلیط هواپیما را به صورت دوطرفه خریداری کنند. با این کار آرامش بیشتری در طول سفر دارند و به عبارتی خیالشان آسوده‌تر است. اما گاهی به بلیط های یک طرفه هم نظری داشته باشید. مزیت این بلیط ها بر آن است که اگر به هر دلیلی نتوانستید در تایم مورد نظر بازگشته و خودتان را به فرودگاه برسانید، هیچ نگرانی نیست و ضرر نکرده‌اید. شما می‌توانید با خیال آسوده گشته و بلیط ارزان هواپیما را برای برگشت انتخاب کنید؛ بدون آنکه عجله‌ای داشته باشید.

اصل ۲۴ ساعت را عملی کنید

این اصل بدین صورت است که شما باید از 24 ساعت قبل اقدام به کنسلی بلیط هواپیما خود کنید. اگر این عملیات را طی این زمان مشخص انجام دهید هزینه مربوطه به شما بازخواهد گشت اما اگر این اصل را فراموش کنید و در زمان مشخص شده کنسل نکنید، هزینه‌ای به شما تعلق نخواهد گرفت. شایان ذکر است که همه آژانس‌های هواپیمایی از اصل 24 پیروی نمی‌کنند.

محشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است.
هر کلیک فقط 100 تومان!
اگر مطلب "بلیط چارتر و بلیط سیستمی" برای شما مفید بوده است با کلیک بر روی آگهی های زیر از ما حمایت کنید
و در صورت تمایل برای درج آگهی در صفحه مربوط به: بلیط چارتر و بلیط سیستمی در وب سایت محشر، با شماره 09123833830 تماس بگیرید و یا واتس آپ پیام بدید

مطلب بلیط چارتر و بلیط سیستمی را برای دوستان خود ارسال کنید

ارسال بلیط چارتر و بلیط سیستمی در فیسبوک
ارسال بلیط چارتر و بلیط سیستمی در تویتر
ارسال بلیط چارتر و بلیط سیستمی در واتس آپ
ارسال بلیط چارتر و بلیط سیستمی در تلگرام
خبرخوان بلیط چارتر و بلیط سیستمی

Mahshar

دانستنی فال طالع بینی بهداشت سلامت سبک زندگی سفر گردشگری آشپزی تغذیه ازدواج همسرداری ترفند بورس


فال حافظ

0